• Sarah Hoocken woonde al haar hele leven op de oude boerderij. Samen met haar ouders, broer en jongere zusje, runde ze een kinderboerderij. Door slechte reccenties, ging het bedrijf slecht. Sarah en haar gezin moet verhuizen naar de grote stad.


    Ik zoek de volgende rollen nog;

    1x HOOFDROL.(16).
    1x Broer (18).
    1x Klein zusje (3). 1x Moeder (42).
    1x Vader (43).

    2x ...'s toekomsige vriendinnen. (16&17).
    1x Pizza jongen, nieuwe liefde .. (17). 1x Bitches van de school (16&17).
    1x ...'s toekomstige buurmeisje, gotic.. (17).


    Ik kies de beste!

    Naam:
    Rol:
    Karakter:
    Uiterlijk+foto:
    Extra:
    Waarom doe je mee?:

    Bedankt! Daag.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 17:44 ]


    ~ even heaven is al hell wihout you.

    Naam: Jeliza Emily Rose McClauty
    Rol: hoofdrol
    Karakter: Jeliza Rose is eerlijk en durft te zeggen wat zei ervan vind. Ze is slim en neemt de taak als leider vaak goed op zich. Ze kan nogal gemeen uit de hoek komen maar probeert altijd aardig tegen iemand te zijn.
    Uiterlijk+foto:Jeliza Rose heeft lang bruin haar en groene ogen. Ze is niet erg lang en is redelijk slank
    Extra: Emily is een tussenvoegsel Van Jeliza Rose. Iedereen noemt haar Jeliza Rose omdat dat snel is en toch goed klinkt.
    Waarom doe je mee?; Dit is origineler dan de meeste verhalen. ik vind dit leuk klinken en ik denk dat ik het wel wil lezen.

    Naam: Dylan Levi Alex -achternaam hoofdrol-
    Rol:Broer
    Karakter: Dylan is een enorm spontaane jongen en maakt daardoor snel vrienden. Hij is enorm eigenwijs en heeft een helle eigen mening waarvan hij nooit af zou wijken. Dylan is een echte levengenieter en wil altijd alles uitproberen. Hij denkt nooit echtna voordat hij iets doet en komt daardoor vaak in de problemen. voor zijn familie zou hij voor het vuur gaan.
    Uiterlijk+foto:Dylan
    Extra: Dylan is een enorme player, en is blij als ze eindelijk in de stad gaan wonen want de boederij vind hij niks.
    Waarom doe je mee?:Ik vind het een orgineel verhaal, niet zzo als die cliche verhalen hierzo.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 15:37 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    iGoogle schreef:
    Naam: Jeliza Emily Rose McClauty
    Rol: hoofdrol
    Karakter: Jeliza Rose is eerlijk en durft te zeggen wat zei ervan vind. Ze is slim en neemt de taak als leider vaak goed op zich. Ze kan nogal gemeen uit de hoek komen maar probeert altijd aardig tegen iemand te zijn.
    Uiterlijk+foto:Jeliza Rose heeft lang bruin haar en groene ogen. Ze is niet erg lang en is redelijk slank
    Extra: Emily is een tussenvoegsel Van Jeliza Rose. Iedereen noemt haar Jeliza Rose omdat dat snel is en toch goed klinkt.
    Waarom doe je mee?; Dit is origineler dan de meeste verhalen. ik vind dit leuk klinken en ik denk dat ik het wel wil lezen.


    Super (Y).
    Ik wacht wel of er meer mensen zijn hoor ;).
    x.


    ~ even heaven is al hell wihout you.

    Naam: Luna Lucca Xevoir.
    Rol: De hoofdrol.
    Karakter: Luna zegt wat ze denkt, en dat zonder ene moeite. De meesten zeggen dan ook tegen haar dat ze een bitch is, vanwege haar antwoorden. Maar dat kan ze niks schelen, ze is juist zo bitchie omdat ze zichzelf zo kan beschermen. En ze pikt niet wat mensen over haar zeggen, want dan zegt ze er meteen wat van. Ook als ze hoort dat mensen wat over haar vrienden zeggen, zegt ze er ook meteen wat van. Ze laat zich niet zo snel over haar heen lopen.
    Haar vrienden vinden haar crazy, maar dan op een goede manier. Ze is snel nieuwsgierig en zoekt het gevaar op. Ze is onvoorstelbaar, je weet nooit wat ze van plan is, of wat ze gaat doen. Luna raakt erg snel dingen kwijt – ze vergeet snel dingen, als ze net haar mobiel heeft gepakt en ergens anders heeft neergelegd, weet ze niet meer waar ze het heeft gelaten. And that’s to bad, want ze kan niet zonder haar mobiel. Ze moet altijd haar mobiel bij haar hebben, ze kan niet zonder.
    Naast dat ze té sarcastisch is, geeft ze erg veel om haar vrienden (alleen kun je dat niet zo goed merken), en geeft ze haar vrienden eerlijk advies. Want als Luna advies geeft, meent ze het.
    Uiterlijk+foto: Luna Xevoir. Ze heeft lang bruin haar met hazelnootbruine ogen. Zo’n 1.70 m, en heeft een bijna ‘perfect’ figuur. Ze is niet te dun, niet te dik. Ze bijt niet op haar nagels, en daardoor heeft ze nu van die mooie lange nagels, die ze graag rood of zwart lakt.
    Extra: Luna is erg creatief, ze komt snel met ideeën voor iets. Ze houdt ervan om nieuwe dingen te ontdekken, maar dat doet ze het liefst alleen. Dat geeft extra spanning vindt ze. Als ze bij een persoon is, waarbij ze zich niet lekker of goed voelt. Dan wilt ze er het liefst weg, want dan weet ze gewoon dat er wat ergs gaat gebeuren - en meestal heeft ze dan ook gelijk.
    Waarom doe je mee?: Het lijkt me een erg leuk verhaal om te lezen, en het is ook een heel stuk origineler dan de andere verhalen dus kan niet wachten om te lezen.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 16:03 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naam: Keira Richards
    Rol: Toekomstige vriendin
    Karakter: eigenwijs, slim, lief,en verlegen.
    Uiterlijk+foto: Keira Ze heeft bruine ogen en halflang blond haar. Ze is slank en lang.
    Extra: Keira is een soort van slimme betweter (net als Hermelien van Harry Potter) Geen ouders, woont bij haar tante.
    Waarom doe je mee?: Het verhaal doet me denken aan film die ik onlang gekeken heb, de titel weet ik niet. Maar ik wil wel dolgraag een rol hebben.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 16:06 ]


    When words fails, music speaks

    lijkt me cool! ik doe auditie! :3

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 16:13 ]


    ~Lucky Cat~

    KLIKNIET schreef:
    Naam: Luna Lucca Xevoir.
    Rol: De hoofdrol.
    Karakter: Luna zegt wat ze denkt, en dat zonder ene moeite. De meesten zeggen dan ook tegen haar dat ze een bitch is, vanwege haar antwoorden. Maar dat kan ze niks schelen, ze is juist zo bitchie omdat ze zichzelf zo kan beschermen. En ze pikt niet wat mensen over haar zeggen, want dan zegt ze er meteen wat van. Ook als ze hoort dat mensen wat over haar vrienden zeggen, zegt ze er ook meteen wat van. Ze laat zich niet zo snel over haar heen lopen.
    Haar vrienden vinden haar crazy, maar dan op een goede manier. Ze is snel nieuwsgierig en zoekt het gevaar op. Ze is onvoorstelbaar, je weet nooit wat ze van plan is, of wat ze gaat doen. Luna raakt erg snel dingen kwijt – ze vergeet snel dingen, als ze net haar mobiel heeft gepakt en ergens anders heeft neergelegd, weet ze niet meer waar ze het heeft gelaten. And that’s to bad, want ze kan niet zonder haar mobiel. Ze moet altijd haar mobiel bij haar hebben, ze kan niet zonder.
    Naast dat ze té sarcastisch is, geeft ze erg veel om haar vrienden (alleen kun je dat niet zo goed merken), en geeft ze haar vrienden eerlijk advies. Want als Luna advies geeft, meent ze het.
    Uiterlijk+foto: Luna Xevoir. Ze heeft lang bruin haar met hazelnootbruine ogen. Zo’n 1.70 m, en heeft een bijna ‘perfect’ figuur. Ze is niet te dun, niet te dik. Ze bijt niet op haar nagels, en daardoor heeft ze nu van die mooie lange nagels, die ze graag rood of zwart lakt.
    Extra: Luna is erg creatief, ze komt snel met ideeën voor iets. Ze houdt ervan om nieuwe dingen te ontdekken, maar dat doet ze het liefst alleen. Dat geeft extra spanning vindt ze. Als ze bij een persoon is, waarbij ze zich niet lekker of goed voelt. Dan wilt ze er het liefst weg, want dan weet ze gewoon dat er wat ergs gaat gebeuren - en meestal heeft ze dan ook gelijk.
    Waarom doe je mee?: Het lijkt me een erg leuk verhaal om te lezen, en het is ook een heel stuk origineler dan de andere verhalen dus kan niet wachten om te lezen.


    Ik vind het echt superleuk bedacht, maar wat vind je ervan om de rol te wijzigen in:

    ...'s nieuwe buurmeisje, goth, emo-achtig..? i.v.m uiterlijk & kleuren zwart? :$.


    ~ even heaven is al hell wihout you.

    Naam: Fiona Soul
    Rol: nieuwe buurmeisje, gothic
    Karakter: Fantasyrijk; ze is ervan overtijd dat geesten en demon bestaan. en dat ze in haar kamer zitten. beetje paranoïde; omdat ze gelooft in geesten enzo is ze nogal paranoïde. creatief; vind altijd goede oplossing voor haar problemen
    Uiterlijk: Fiona
    Extra: heeft een grappig concentratieprobleem, bv: ja ik begrijp wat je bedoelt en kijk was een grappige vogel!
    Waarom?: Dit lijkt me echt wel cool. en ik ben zelf ook Gothic

    zeg me wat je er van vind

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 16:15 ]


    ~Lucky Cat~

    Naam: Snooki Masen.
    Rol: Bitch van de school
    Karakter: Snooki is een klein meisje, en op het eerste zicht lijkt ze lief. Maar vergis je niet. Ze kan gevaarlijk scherp uit de hoek komen & het kan haar niet schelen of ze iemand ermee kwetst of niet. Ze is erg beschermend over haar ECHTE vriendinnen.. en hoor je daar niet tussen? Beware!
    Uiterlijk+foto: Lang zwart haar. Getinte huid en is klein. http://yaleherald.com/thebullblog/the-jersey-shore-is-coming-to-yale/
    Extra: Ze is en blijft een typische slet.
    Waarom doe je mee?: Omdat ik jou lief vind <3


    To infinity and beyond •

    Ik heb al een paar rollen, over de andere ben ik het nog niet uit:

    Cannibal- Broer (18).
    xUntamend- Bitch van de school (16).


    ____________________________________________


    ~ even heaven is al hell wihout you.

    xBloomx schreef:
    Ik heb al een paar rollen, over de andere ben ik het nog niet uit:

    Cannibal- Broer (18).
    xUntamend- Bitch van de school (16).


    ____________________________________________

    Hartsike bedankt ^^
    wil je het melden als het eerste deel online staat? [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hier kun je alvast een abo nemen x.


    ~ even heaven is al hell wihout you.

    Naam: Romy Allison Brightmore
    Rol: beste vriendin
    Karakter: Romy is erg zeker van zich zelf en vat ieder commentaar positief op. Ze helpt graag andere en is tegen iedereen aardig. Ze zegt alles wat ze denkt wat soms negatief uitkomt. Romy geniet van de aandacht van de jongens, en is een echte ‘Partyanimal’
    Uiterlijk+foto: langblond haar, blauwe ogen, niet erg lang 1.60 om precies te zijn. Ze heeft het perfecte figuur. Niet de dik niet te dun met een volle C-cup. Romy
    Extra: Romy is geobsedeerd door muziek en is daarom altijd met haar iPod te vinden
    Waarom doe je mee?: omdat jij goed kan schrijven, en het idee stoer is!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    1x HOOFDROL.(16).


    Naam: Sarah Hoocken
    Rol: Hoofdrol.
    Karakter: Lief, aardig, eigenwijs, koppig en op zijn tijd chagrijnig, maar dan merk je er niet veel van. Ze is vaak druk, maar verlegen bij mensen die ze niet kent.
    Uiterlijk+foto:[url] http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://images4.dantri.com.vn/Uploaded/hangntt/thang9/an6021007.jpg&imgrefurl=http://forum.scholieren.com/showthread.php%3Ft%3D1761624&usg=__Ac68o63tfEqAifJQOasPXhvGp48=&h=400&w=280&sz=39&hl=nl&start=50&sig2=xzh3103C9F4SqOYjoO4jFA&tbnid=DIfaHL4GiyTiuM:&tbnh=181&tbnw=125&ei=lRFsTI7mCsuVOP7W0ZkB&prev=/images%3Fq%3Dfotomodel%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1024%26bih%3D647%26tbs%3Disch:10,1300&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=366&oei=XhFsTIyBAarc4wboucG6AQ&esq=13&page=4&ndsp=16&ved=1t:429,r:0,s:50&tx=62&ty=85&biw=1024&bih=647[/url]
    Extra: Ze kan zich niet langer dan 5 minuten ergens zich op concentreren, en ze heeft droge humor.
    Waarom doe je mee?: Ik wou graag een rolletje erin, net zoals alle andere, maarja, de hoofdrol lijkt me gewoon héel leuk! <3


    -

    Ik heb er weer twee rollen bij,

    GayLollipop- HOOFDROL (16).
    Adored- Beste vriendin (17).


    Neem abo!
    KLIIIK.


    ~ even heaven is al hell wihout you.