• Chance Harbor, Washington - Amerika. Een kleine vissersstad aan de rand van het district, niet veel bijzonders op het eerste gezicht. Dat was het althans tot de laatste tiener van de zogenoemde 'Cirkel', zich in het stadje settelde. Zes jongeren, samenhangend in de oude stad vol geheimen, zoeken elkaar op en binden zich zonder geheel te weten waaraan - aan de Cirkel die hun krachten tot ongekende hoogten brengt.
    Deze ''krachten'' zijn verkregen door de natuur, overgegeven op ouders tot kinderen. Voor enkele jaren leek de magie te zijn vertrokken uit de stad waarin de laatste heksen en tovenaars leefden - tot de jongere generatie hun krachten ontdekten en daarmee een oude vloek het leven inbliezen.
    Niet iedereen is gelukkig met de terugkeer van de magie, vooral de ouderen die zich nog herinneren hoe de kinderen uit hun eigen tijd de magie misbruikten.
    Zij doen er dan ook alles aan om de magie, de krachten of hoe men het ook wil noemen - uit deze wereld te bannen. Voor altijd. En zij staan niet alleen: met hen duiken heksenjagers op. Niet zomaar jagers, deze lijken bizar krachtig voor de plagerige dreigementen waarmee de Cirkel eerder werd bedreigd.
    Nee: deze nieuwe generatie heksenjagers lijkt evenveel krachten te bezitten als de Cirkel zelf, al zij het dat zij hun magie niet van de natuur gekregen hebben.

    ‘‘The rules say: a life for a life, a death for a death and a kill for a kill.’’

    Regels
    Het voornaamste om te weten is dat de Cirkel uit zes personen bestaat. Drie jongens, drie meisjes omdat ik weet dat we anders helemaal niet meer aan de mannen komen. Dit is overigens een role play voor de gevorderde role-play-gamer. Wat houdt dat in? De grootste is toch wel dat je minimaal twaalf zinnen kunt schrijven, meer wordt echter altijd geapprecieerd. Daarnaast is het zogenoemde '16+' ook gewoon toegestaan.
    Mannelijke heksen worden tovenaars genoemd, vrouwelijke gewoon heksen. Onderschat echter niet het leuke in een normale mensenrol, je kunt immers vele kanten op met een nieuwsgierige inwoner. Denk dan ook goed na voor je - je inschrijft. Je mag overigens twee rollen. Een mannelijke en vrouwelijke rol. Eén daarvan is echter altijd mens, omdat ik iedereen een kans wil geven in hun gewenste rol.
    Heksenjagers bedragen vier jongens en twee meisjes om het realistisch te houden. Zij maken geen gebruik van natuurlijke krachten, wat betekend dat hun magie altijd donker is. Dat kun je vergelijken met bijvoorbeeld iemand uit de Cirkel: hun magie is iets zwakker, minder schadelijk maar 'schoon', terwijl de magie van de jagers donker, ongecontroleerd en gevaarlijk is. Dat is de voornaamste reden waaronder de Cirkel is gebonden: hun krachten versterken door samen te werken. Jagers kunnen dat niet, omdat hun magie op zich al een vrij eigen leven lijdt. Ze brengen schade aan, waar de magie van de Cirkel juist hersteld. Personages dienen overigens tussen de zeventien en achtentwintig/negenentwintig jaar te blijven Blijf realistisch in de leeftijd, alsjeblieft.
    Een jager kan onmogelijk zeventien zijn en superieur staan tegenover de rest, net zoals een vierentwintig jarige niet bepaald voor een high school-leerling kan doorgaan.

    Rollen
    Leden van de Cirkel
    - Gereserveerd, Faction
    - Arya Selene Ravensdale, Alyssum
    -

    -
    - Kian Oliver Brook., Lizor
    -


    Heksenjagers
    - Shane Noel Fulton, Michonne
    -
    -
    -

    - Reservatie, Phrases
    - Lexi Milena Beaton, Macabre


    Mensen
    Oneindig
    -
    -

    Meedoen
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 19:20 ]


    I've fallen for your eyes, but they don't know me yet

    Mag ik een vrouwelijke heksenjager reserveren? :3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik zou wel een tovenaar in de Cirkel willen :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Phrases schreef:
    Mag ik een vrouwelijke heksenjager reserveren? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hij lijkt me leuk, ik reserveer vast een mannelijke jager, maar ik weet nog niet helemaal zeker of ik meedoe, ligt eraan wie er allemaal mee gaan doen.

    [ bericht aangepast op 15 april 2013 - 15:09 ]


    Your make-up is terrible

    Mag ik een tovenaar reserveren? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb alles aangepast. Reserveringen blijven rond de vier/vijf dagen staan, en vervallen dan tenzij je even laat weten waarom je hem later invult.


    I've fallen for your eyes, but they don't know me yet

    Rol
    Tovenaar uit de cirkel.
    Volledige naam
    Kian Oliver Brook.
    Geslacht
    Mannelijk.
    Leeftijd
    18.
    Uiterlijk




    Kian heeft grote bruine ogen, aan zijn ogen kan je zijn stemming aflezen; zitten er kleine schitteringen in zijn irissen, dan is hij vrolijk. Is hij verdrietig of voelt hij zich alleen dan zijn zijn ogen een beetje dof. Hij heeft een redelijk grote neus en volle lichtroze lippen. Kian heeft sterke kaaklijnen en een bleke huid die lichtelijk verkleurt in de zomer. Kian is redelijk lang; 1,87 meter en is best gespierd. Hij heeft een beetje een six-pack, maar niet heel erg. Verder heeft hij kort bruin haar, dat het grootste deel van de tijd in een kuif zit en een beetje door de war zit. Kian draagt vaak simpele kleding, hij is niet echt een jongen die veel aan zijn uiterlijk doet, daar is hij niet ijdel genoeg voor. Kian heeft een tatoeage op zijn pols die staat voor zijn overleden moeder en vader, deze tatoeage is in de vorm van een infinity teken, met de betekenis dat hij voor altijd van ze zal blijven houden en ze nooit vergeten zal. Wat er ook gebeurt.
    Innerlijk
    Kian is een beetje een verlegen jongen, tot dat je hem kent, dan is hij spontaan en vrolijk. Hij heeft zijn ouders verloren op een leeftijd van vijftien jaar, zijn oudere broer is verhuist dus nu staat hij er alleen voor. Dat maakt hem een beetje gesloten en daarmee dus ook verlegen. Hij zit vaak in zijn eentje te lezen over tovenaars en heksen of hij tekent van alles, wat hij daarna op zijn muur hangt met foto's, krantenberichten en tekeningen. Dat is een beetje zijn muur met herinneringen. Kian is nog niet zo heel erg lang bekend met het feit dat hij een tovenaar is en op dit moment probeert hij dat een beetje te verwerken en uit te zoeken wat het betekend en wat hij er precies mee kan. Hij weet dat hij uit moet kijken met aan wie hij het verteld, daarom heeft hij het voor de zekerheid aan nog niemand verteld. Verder is Kian niet iemand die snel mensen vertrouwt of snel vrienden maakt, hij wacht meestal een beetje af en geeft alles de tijd. Zijn ouders zijn omgekomen bij een overval, dat is een van de redenen waarom hij niet snel iemand vertrouwt, maar het zit ook in zijn karakter.
    Extra
    Kian is een heel creatief persoon, zo ziet hij er niet echt uit van de buitenkant, maar als je zijn huis binnenkomt hangt de hele muur vol me tekeningen, probeersels en schilderingen. Op deze manier laat hij zijn emoties los, ook schrijft hij nog elke dag in een dagboek. Hoe stom het ook klinkt, maar als je niemand hebt om mee te praten heeft hij het gewoon nodig. Anders kropt hij alles op en raakt hij snel geïrriteerd en gefrustreerd.

    Is het zo goed of moet ik de rol nog verder uitbreiden? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I love the Secret Circle :9~
    Mag ik een meisje uit de Cirkel reserveren :3?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik weet trouwens vrijwel niks over The Secret Circle {alleen maar van wat in het topic staat} is dat heel erg? Ik kan anders wel wat er over opzoeken zodat ik me een beetje beter in het RPG kan inleven :'3 maar wat voor een tovenaars/heksen zijn het bijvoorbeeld? Zijn het van die Harry Potter toverstukken tovenaars/heksen of zijn het {net zoals in The vampire diaries} spreuken die uitgevoerd worden met vage woorden en gewoon met de handen of iets anders? :'3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rol: Mannelijke hunter
    Volledige naam: Shane Noel Fulton
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk:




    Shane is qua uiterlijk een redelijk gewone jongeman. Hij is ongeveer 1,85 lang en op zich heeft hij wel redelijk brede schouders en gespierde armen, maar daar houd het dan ook bij op. Hij is dan wel altijd fit en in vorm, maar hij houd er absoluut niet van om het verder te drijven dan nodig is. Shane heeft van zichzelf een redelijk blanke huid, maar altijd met een lichtbruine gloed eroverheen. Zijn kledingstijl is simpel, een shirt in een donkere kleur met een spijkerbroek en onopvallende schoenen. Mocht het erg warm zijn draagt hij een donker hemd, mocht het koud zijn heeft hij een favoriet leren jack dat hij al jaren heeft en draagt. Veel moeite doet hij niet.
    Shane heeft warrig, donkerbruin haar dat nooit echt doet wat hij wilt. Zijn wenkbrauwen zijn dezelfde kleur en zijn baard ook, als hij weer eens weinig zin kan opbrengen om zich te scheren. Dit laat hij echter niet te lang doorgaan. Zijn ogen zijn donkerblauw en als het donker is lijken ze bijna zwart te zijn. Hij lacht graag zijn rechte, witte tanden bloot, waardoor er kuiltjes in zijn wangen ontstaan. Vroeger werd hij wel eens gepest omdat zijn oren iets wijder uit elkaar staan dan bij normale mensen, maar nu maakt het hem eigenlijk nog maar weinig uit. Piercings en tatoeages heeft hij niet.
    Innerlijk: Shane heeft er nogal moeite mee om emoties te uiten. Natuurlijk kan hij heel goed vrolijk zijn of kwaad worden, maar alles er tussen in is soms lastig voor hem. Hij kan niet goed omgaan met verdriet en zet het om in andere dingen, wat erg kan verschillen. Liefde houd hij het liefst in en doet alsof het niet bestaat. Maar hij kan dan wel extreem goed vrolijk zijn en boos tegen je doen. Je zal hem vaak zingend onder de douche treffen of als hij andere dingen aan het doen is gewoon omdat hij vrolijk is. Dit betekent echter niet dat hij goed kan zingen. Maar als je hem kwaad maakt moet je wel oppassen. Hij is dan ook goed in wraak nemen.
    Shane heeft er af en toe last van om ongepaste opmerkingen te maken, vooral op totaal verkeerde momenten. Hijzelf vind het wel komisch en helemaal niet erg terwijl anderen zich eraan kunnen ergeren. Zijn humor bestaat dan ook vooral uit ironische, sarcastische opmerkingen en plagerijtjes. Bijnamen geven vind hij geweldig en hij moet vaak om zichzelf lachen. Dit doet hij vaak ook om een slechte sfeer wat op te krikken en alles leuker te maken.
    Extra: Shane heeft een voorliefde voor ouderwetse rockmuziek en luistert dat dan ook bijna alleen maar. Dat is dan ook de enige muziek die zijn auto inkomt. Op zijn auto is Shane behoorlijk gesteld en hij onderhoud hem dan ook helemaal zelf. Hij is namelijk eigenaar van deze 1971 Chevrolet Chevelle en refereert er vaak naar als zijn 'baby'. Mensen vinden hem vaak opzichtig of ouderwets, maar Shane is er echt dol op.
    Verder heeft Shane alleen nog maar een broer en geen ouders meer. Zijn broer ziet hij niet zo vaak, hij woont dan ook in een andere staat.

    [ bericht aangepast op 15 april 2013 - 21:40 ]


    Your make-up is terrible

    Het spijt me, maar ik denk toch dat ik het maar niet doe. Sorry :X
    Ik neem weer teveel hooi op mijn vork.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rol: Vrouwelijke heksenjager
    Volledige naam: Lexi Milena Beaton
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk:




    1, 2 & 3
    Lexi heeft een rond gezichtje, wat vaak, tot haar grote ergernis, als 'schattig' wordt beschouwd. Ze heeft een bleke huid, wat sterk in contrast staat met haar bruine, golvende haren die tot ongeveer tot halverwege haar rug rijken.
    Lexi is niet blij met haar lengte, die met een 1.66M nog redelijk meevalt, al zul je haar het grootste deel van de tijd op hakken rond zien lopen; haar lengte is namelijk één van haar weinige onzekerheden. Qua postuur is Lexi slank en heeft een volle B-cup, waar ze tevreden mee is.
    Lexi haar geheim zijn vooral haar grote, opvallende ogen; ze kan zichzelf een onschuldig uiterlijk geven dat misleidend is tegenover haar karakter, of je juist laten merken dat ze je liever dood wilt zien. De blauwgroene kleur zie je niet zo vaak, wat het juist speciaal maakt. Haar ogen zijn omringd met lange, donkere wimpers waar ze zo nu en dan een likje mascara overheen doet. Lexi heeft het niet zo op make up en draagt het dan ook zo min mogelijk; ze vindt het maar troep, dus je zult haar niet om de tien minuten voor een spiegel zien staan.
    Nog iets waar je haar nooit in tegen zult komen, zijn jurkjes of rokjes. Lexi heeft er een grote hekel aan en probeert ze dan ook met alle moeite te mijden; ze draagt veel liever jeans en leren jasjes, de wat 'stoerdere' stijl dus. Ze draagt het liefst de standaard kleuren zoals wit, zwart en grijs, maar af en toe zul je ook een kleurtje tegenkomen in haar kledingkast.
    Aan schoenen heeft ze overigens wel een grote collectie. Uiteraard bestaat het grootste gedeelte uit hakken, maar soms heeft ze er dagen tussen zitten dat ze liever Vans of All Stars draagt.
    Innerlijk: Lexi is een apart meisje en komt vaak uit een onverwachte hoek. Tegen de buitenwereld is ze arrogant, omdat ze wéét dat ze er mag wezen. Complimentjes neemt ze graag in ontvangst en haar vrouwelijke charmes gooit ze dan ook graag in de strijd. Ze loopt enkel niet te koop met zichzelf; zelfrespect heeft ze zeker wel, en dit koestert ze ook. Als je haar voor het eerst ontmoet kan je korte, koele antwoorden verwachten. Lexi is het liefst alleen en heeft een hekel aan grote menigten. Ze praat niet veel, maar áls ze praat, praat ze uit wijsheid of sarcasme. Haar gevoel voor humor wordt niet vaak gewaardeerd; het is vaak spottend en kleinerend, al trekt ze er zich niet veel van aan als mensen een negatieve mening over haar hebben.
    Als je eenmaal met veel moeite haar vertrouwen hebt gewonnen, zal ze er voor je zijn in tijden dat je haar nodig hebt. Je zult de kille kant van haar bijna niet terugvinden - de arrogante overigens wel. Lexi is een meisje dat veel lacht en graag lol maakt, maar dan wel op 'haar' manier. Ze haalt graag kattenkwaad uit en is niet bang om risico te nemen. Je zult haar niet snel bang zien, al heeft ze stiekem ook zo haar angsten; ze deelt ze alleen niet graag omdat ze zich niet klein wilt opstellen. Het ligt aan haar humeur, maar ze kan redelijk snel op haar teentjes getrapt zijn en haar woede heeft ze niet altijd onder controle. Ze is gezind op wraak en, dankzij haar competitiviteit, zal ze niet rusten tot ze haar doel heeft bereikt.
    In combinatie met haar korte lontje kan ze ook snel gekwetst zijn, al doet ze vaak haar best om dit niet te laten merken. Ze kan aardig goed haar gezicht in de plooi houden op momenten waarop ze het liefst in huilen wilt uitbarsten; dit is een goede eigenschap, maar tegelijk ook in haar nadeel. Op deze manier kropt ze vaak haar gevoelens en problemen op, waar dus het korte lontje vandaan komt.
    Zo is ze dus op sommige dagen heel stil of chagrijnig, zo heeft ze ook een gezellige kant. Ze is spontaan, altijd al geweest, en is verschrikkelijk in plannen. Ze bedenkt liever dingen op het moment zelf en is daarbij goed in improviseren. Haar chaotische kant heeft haar overigens vaak in problemen gebracht, en dit zal gegarandeerd een stuk vaker gebeuren.
    Extra: In de tijden dat Lexi alleen is, besteed ze graag tijd aan haar hobby's. Ze vindt zingen leuk maar houdt dit talent liever voor zichzelf; ook hierbij komt haar angst om slecht beoordeelt te worden weer naar boven. Naast zingen heeft ze in de loop van de jaren een liefde voor schilderen ontwikkelt. Ze uit haar emoties in deze vaardigheid en kan er dan ook letterlijk úrenlang mee bezig zijn. Op deze manier lucht Lexi haar hart en haar schilderijen zul je ook vaak in kille kleuren zien.
    Om familie geeft Lexi echter niet zo veel. Het is niet zo dat ze een slechte jeugd heeft gehad, al kon het beter. Haar ouders voedden Lexi streng op, wat inhoudt dat ze zich moest kleden zoals haar moeder wilt -vandaar de haat voor rokjes en jurkjes-, rondliep met twee vlechtjes en altijd een glimlach op haar gezicht moest hebben. Helaas was Lexi niet zo goed in beleefd doen tegen anderen (nog steeds niet, overigens; haar manieren zijn nergens te bekennen) waardoor ze bijna geen vriendjes of vriendinnetjes had toen ze klein was. Op een jonge leeftijd trok Lexi zich dus al terug in haar eigen, kleine wereldje.
    Sinds Lexi uit huis is, heeft ze zelden tot nooit contact met haar ouders. Ze is eerder opgelucht dat ze nu kan doen en laten wat ze wilt; zodra ze de kans kreeg, dook ze de tattooshop in. Zo heeft ze een betekenisloze tattoo op haar bovenbeen, ééntje achter haar oor, en rozen op haar bovenarm.


    Ik hoop dat ze goed is :3

    [ bericht aangepast op 15 april 2013 - 21:27 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik was net van plan mijn char voor een keer goed te laten zijn in tekenen D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyssum schreef:
    Ik was net van plan mijn char voor een keer goed te laten zijn in tekenen D:

    Het is toch niet erg om dezelfde hobby te hebben als een ander personage? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind dat onorigineel :x

    [ bericht aangepast op 15 april 2013 - 22:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered