• Het is alweer lang geleden dat Voldemort is verslagen (50 jaar later) door Harry Potter (en natuurlijk zijn vrienden). Op Hogwarts gaat het leventje door en beleven de heksen en tovenaars nog steeds magische avonturen (of gewoon leuke drama-verhalen ;) ) Er is natuurlijk ook zwerkbal en allemaal andere leuke dingen :)

    Oké dit zijn de rollen e.d.:

    Rollen (in welk jaar je zit wordt er nog bijgeschreven, voor de docenten welk vak je geeft)

    Slytherin:

    Justin James Dark - jaar 7 - seeker (Kendizzzzle)
    Daniëlle Melody Johnson - jaar 7-Prefect (Roww)
    Lily Devon - jaar 6 - Prefect (Patholoog)
    Ethan Devon - jaar 7 - Prefect - beater (Patholoog)
    Michelle "Mich" Gonzalo - jaar 7 (ImaCreep)



    Ravenclaw:

    Raven May Winter - jaar 5 - chaser (Roww)
    Nelson George Smith - jaar 6 - seeker (xMeCrazyMofo)
    Lucy-Ann Kashmere - jaar 6 - Prefect - keeper (Lunalovesit)
    Challie Newton - jaar 7 -Prefect - beater (Cymry)
    Sam Grey - jaar 6 - Prefect - beater (Patholoog)


    Huffelpuf:

    Libby White - jaar 5 (Appelboompje)
    Morgan Finn Wakefield - jaar 7 - Prefect - seeker (FennaFriend)
    Teamin Jace Sangue - jaar 7 - Prefect (Roww)
    Colin Philip Grey - jaar 6 - chaser (Lunalovesit)



    Gryffindor:

    Zoe Asterling -jaar 3 - seeker (Lunalovesit)
    Eleanor Meghan Sara White - jaar 5 - chaser (xMeCrazyMofo)
    Jolene Kendra Forest - jaar 5 - beater (FennaFriend)
    Alison 'Ally' Tree - jaar 6 (Appelboompje)
    James Ethan Skye - jaar 7 - keeper (Kendizzzzle)


    Docenten:

    Annie Mitchel - Potions -Head of Slytherin (Cymry)
    James Daniel Wright - Defence Against the Dark Arts - Head of Gryffindor (Roww)
    Katherine Sharp - Herbiology en Hospital wing - Head of Ravenclaw (Patholoog)
    Medina Alva Velethe - Transfiguration (Lunalovesit)
    Zwerkbalteams:



    Slytherin:

    Chaser:
    Keeper:
    Beater: Ethan Devon (Patholoog)
    Seeker: Justin James Dark (Kendizzzzle)

    Ravenclaw:

    Chaser: Raven May Winter (Roww)
    Keeper: Lucy-Ann Kashmere (Lunalovesit)
    Beater: Challie Newton (Cymry)
    Sam Grey (Patholoog)
    Seeker: Nelson George Smith (xMeCrazyMofo)


    Huffelpuf:

    Chaser: Colin Philip Grey (Lunalovesit)
    Keeper:
    Beater:
    Seeker: Morgan Finn Wakefield (FennaFriend)


    Gryffindor:

    Chaser: Eleanor Meghan Sara White (xMeCrazyMofo)
    Keeper: James Ethan Skye (Kendizzzzle)
    Beater: Jolene Kendra Forest (FennaFriend)
    Seeker: Zoe Asterling (Lunalovesit)




    Invullijstje: *= voor leerlingen en ~= voor docenten

    *******
    Naam+ Bijnaam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) :
    Klassenoudste(ja of nee):
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie):

    ~~~~~~~
    Naam+Bijnaam:
    Leeftijd:
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Afdelingshoofd (ja (en van welke afdeling dan?) of nee):
    Extra:


    Regels

    *Je mag zo veel karakters als je wilt maar dan moet je er ook echt wat mee doen
    *Niet te korte berichten posten (min. rond de 100 woorden)
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt
    *Als je iets wilt zeggen dan graag tussen haakjes doen
    *Als je stopt met het topic doorgeven dan haal ik je van de lijst
    *Houdt het netjes (niet schelden OOC, IC mag wel)
    *Geen perfecte mensen graag, iedereen heeft zijn 'quirks and flaws'
    *Graag leerlingen verdelen, niet iedereen in dezelfde afdeling of dezelfde leeftijd, ook jongens en meisjes verdelen a.u.b.
    *Samenvatting geven wanneer er vraag naar is
    *Maar heb natuurlijk veel plezier met schrijven!

    Ik hoop dat jullie veel plezier hebben met schrijven!

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 21:05 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    mag ik 2 meisjes reserveren?
    huffelpuf en griffindor?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Oké is goed! :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Naam+ Bijnaam: Zoey Asterling
    Leeftijd: 13
    Jaar: 3
    Afdeling: Griffoendor
    Innerlijk: Zoey is een vrij serieus meisje die houdt van alleen zijn en lezen. Als ze een vriend heeft gaat ze voor hem/haar door het vuur, en is ook heel dapper. Ze kan heel sarcastisch zijn, vooral als ze boos op je is. Soms wordt ze een beetje raar gevonden, maar ze kan sterk van zich af bijten.
    Uiterlijk:


    Beste vakken: Bezweringen en Vliegen
    Slechtste vakken: Waarzeggerij en Verzorging van Fabeldieren
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) : ja, Zoeker <3
    Klassenoudste(ja of nee): nee
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie): heeft een toverstok van wilgenhout, 26,5 cm lang en een kern van feniksveer.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 20:22 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Leuk! Ik zet haar erbij :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Ik wil meedoen! Mag ik een meisje en een jongen reserveren? Meisje = Griffoendor Jongen = Ravenklauw


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    ik doe straks nog een jongen in Ravenklauw oke :)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Hoeveel jaar later speelt dit zich af?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik wil ook wel mee doen ;D
    Doe mij maar een Meisje in Slytherin en een tweeling Dude in Gryffindorr ^-^
    Ik twijfel of ik ook een meisje in Ravenclaw prop.. xd

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 21:37 ]


    Little do you know

    ik zet morgen mijn personage's neer hoor :)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Mag ik een jongen in Slytherin?


    How far is far

    Ik post straks een klein beginnetje van mijn personages(Naam-Leeftijd-Afdeling-Uiterlijk) en dan vul ik de rest morgen in ^-^


    Little do you know

    Naam+ Bijnaam: Justin James Dark. (Bijnaam is Jus of zo xd.)
    Leeftijd: 17.
    Jaar: 7.
    Afdeling: Slytherin.
    Innerlijk: Justin houdt zich niet bepaald aan de regels, en wordt ook regelmatig de les uit gestuurd. Hij is niet een van de domste, maar heeft gewoon geen zin om ook maar iets te leren. Hij is niet een van de liefste, als je iets tegen hem zegt, kan je het sarcastisch terug verwachten, of gewoon chagrijnig gescheld. Hij heeft een ontzettend ochtendhumeur maar dan ook de hele dag door. Maar als hij met zijn vrienden is, is hij best oké. Ook is hij best snel op zijn tenen getrapt, en is vrijwel nergens bang voor..
    Uiterlijk: Justin heeft bruin haar, en groen/blauwe ogen. Hij heeft een normaal postuur, en is vrij sterk. Hij is 1.80 lang, en hij is vrij bleek.


    Beste vakken: Verweer tegen de zwarte kunsten, en toverdranken.
    Slechtste vakken: Verzorging van fabeldieren, waarzeggerij, geschiedenis van toverkunst, en bezweringen.
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) : Yup, zoeker.
    Klassenoudste(ja of nee): Nope.
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie): Justin is een sisseltong, en hij heeft een toverstok van beukenhout, met een kern van drakenhart, en een lengte van 39cm, en is niet buigbaar, en zeer sterk.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 20:26 ]


    How far is far

    [oooeeeh Zoey tegen Justin xD (mijn Zoekershumor enzoooww)]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 21:51 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    [oooeeeh Zoey tegen Justin xD (mijn Zoekershumor enzoooww)]

    [Haha inderdaad, pas maar op xD]


    How far is far

    Naam:
    Daniëlle Melody Johnson

    Leeftijd:
    17 jaar, geboren op 10 Januari
    Jaar:
    Laatste jaars
    Afdeling:
    Slytherin
    Innerlijk:
    Daniëlle is een typische Slytherin. Ze is arrogant, achterbaks en sluw. Als iemand vrienden probeert te worden met haar dan speelt ze eerst een tijdje een gemeen spelletje met de desbetreffende persoon. Ze kan dan een lange tijd gemeen doen tegen die persoon, en wanneer de persoon opgeeft vrienden met haar te zijn is die persoon het niet waard bevriend mee te worden. Maar als iemand het voor haar lang genoeg volhoudt dan accepteert ze die in haar vriendengroep. Dit doet ze echter alleen bij meiden, ze houdt teveel van de aandacht van jongens om hen te testen of ze wel sterk genoeg in hun schoenen staan.
    Dani is een echte flirt en doet dit dan ook bij elke knappe jongen die ze tegenkomt, behalve jongens die niet in haar afdeling zitten dan.
    Als je bevriend met haar bent is ze een totaal ander mens, dan is ze aardig en meelevend. Ze zorgt goed voor haar vrienden en familie en als er dan iets mis is met hun helpt ze hen altijd. Doordat mensen haar altijd meteen oordelen op haar achterbakse gedrag op het eerste gezicht heeft ze niet bepaalt vrienden van andere afdelingen, niet dat ze dat erg vind. Ze verafschuwt de andere afdelingen nog net zoveel als de slytherins altijd al hebben gedaan.
    Uiterlijk:


    O1
    Dani is een slanke blonde verschijning. Haar lange haren zijn bijna altijd stijl maar soms laat ze er ook een slag in zitten. Haar ogen zijn helder grijs van kleur en hebben een donker randje er omheen.
    Ze heeft een slank lichaam met volle borsten, haar benen zijn redelijk lang.
    Daniëlle draagt het rokje van haar uniform altijd korter dan het hoort, waardoor ze vaak veel commentaar krijgt van leraren.
    Beste vakken:
    Potions & History of Magic
    Slechtste vakken:
    Herbology, Muggle Studies & Devination
    Quidditch Team:
    -
    Prefect:
    Ja
    Extra:
    Wand:

    Daniëlle's wand is gemaakt van het hout van de eik, de kern is van een hoofdhaar van een Glamorgana en is 27 cm lang.
    Patronus:
    Haar patronus is een Das
    Familie:
    Daniëlle is enigskind, hierdoor word ze enorm verwend door haar ouders. Ze krijgt alles wat haar hartje begeert en hoeft het maar één keer te vragen.
    Haar ouders zijn bijna altijd aan het werk waardoor ze hen bijna nooit ziet of spreekt. Dit is de reden dat ze verwend word, haar ouders zoeken dat als manier om alles 'goed' te maken. Alleen maken ze het er enkel erger mee.
    Het lijkt alsof ze het helemaal geweldig heeft thuis maar dit is niet zo, ze heeft een hekel aan haar ouders doordat ze haar zo in de steek laten. Thuis is ze eigenlijk altijd al opgevoed door een 'Nanny', de enige persoon die ze een beetje mag bij haar thuis. Omdat de vrouw laat zien dat ze om Daniëlle geeft en ook omdat ze veel gezellige gesprekken met haar kan hebben. Met haar ouders kan dit echter niet.
    Door deze hele situatie is ze zo'n typische Slytherin geworden..
    Ze is verre afstammeling van de Riddle Familie, alleen heeft haar vader zijn achternaam verandert in Johnson omdat hij geen Riddle wilde heten. Hij schaamt zich voor de geschiedenis van zijn familie dankzij de daden van zijn oudoom Tom Riddle.



    Zo, aangepast (:
    Ook lekker uitgebreid :P
    Maar niet zo uitgebreid als Raven x'D

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 22:45 ]


    Little do you know