• Ik zit te twijfelen...

    Ik zou best wel een Stephen Amell, of Arrow story willen maken. Ik weet het nog niet zeker namelijk. Of ik er wel tijd voor heb. Maar ik vraag me ook af of jullie het een beetje leuk zouden vinden?
    Natuurlijk schrijf ik voor mezelf maar ik vroeg me gewoon of wat jullie ervan zouden vinden?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ga het niet lezen, maar misschien anderen wel. Gewoon schrijven. Ik heb er geen last van of je het nu schrijft of niet. ^^


    Take me to wonderland

    hmm nja ik weet t nog niet. maar vraag me dus af wie t wel leuk zouden vinden


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Een Arrow story zou ik best lezen als het goed geschreven zou zijn:Y)


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik zou het niet lezen, maar dat is omdat ik de serie zelf ook niet volg. Maar je kunt er best gewoon aan beginnen jah, en gewoon een hoofdstukje posten wanneer je tijd en zin hebt. Je hoeft heus niet bijvoorbeeld per se elke week een hoofdstukje te maken hoor. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    gingercheeks schreef:
    Een Arrow story zou ik best lezen als het goed geschreven zou zijn:Y)


    Idd, maar het zou moeilijk worden aangezien het een al bestaand verhaal is. Wel een leuke uitdaging.

    Daarom twijfel ik dus ook nog tussen Amell en Arrow


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Renervatio schreef:
    Ik zou het niet lezen, maar dat is omdat ik de serie zelf ook niet volg. Maar je kunt er best gewoon aan beginnen jah, en gewoon een hoofdstukje posten wanneer je tijd en zin hebt. Je hoeft heus niet bijvoorbeeld per se elke week een hoofdstukje te maken hoor. (:


    26 - 02 - '16

    Ik ken geen van beide onderwerpen maar waarom niet?


    •*• Lululu •*•

    Renervatio schreef:
    Ik zou het niet lezen, maar dat is omdat ik de serie zelf ook niet volg. Maar je kunt er best gewoon aan beginnen jah, en gewoon een hoofdstukje posten wanneer je tijd en zin hebt. Je hoeft heus niet bijvoorbeeld per se elke week een hoofdstukje te maken hoor. (:


    To love is to destroy.

    dus een arrow story zou mogelijk leuker zijn?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]