• Heb je wat te klagen, of heb je een rot dag gehad vandaag?
    Dan kan je hier even uitblazen.
    Vertel wat je rot zit :Y)

    Mijn klacht:
    Ik heb er een hekel aan dat mijn oude stage mij overal de schuld voor geeft, terwijl ik er niks aan kan doen en hun de oorzaak ervan zijn.
    En dat ik overal achteraan moet bellen ;
    |


    "Don't look back, you're not going that way."

    Is dit niet ongeveer hetzelfde als "Lucht je hart"? :')


    Take me to wonderland

    Dit had ik net even nodig.
    Er zijn zoveel fjngedmkfndd mensen die zich enorm kunnen aanstellen en enorme hypocrieten zijn. Stomme reposters die alles reposten DINGEN DIE NIET EENS VAN HUN ZIJN en blaaah mensen die zichzelf altijd beter vinden dan anderen en niet kunnen begrijpen dat anderen soms wel een andere mening over dingen kunnen hebben. Mensen voeden hun kinderen tegenwoordig echt raar op. Daarbij ben JIJ echt een enorme bitch en iedereen zal erachter komen op een dag. Kan je wel zeggen dat het je niets uitmaakt en dat je gewoon bent wie je bent, maar uiteindelijk hou je niemand meer over, want niemand blijft zulke dingen opnieuw en opnieuw van je pikken. Oh en dan nog wat. ALS er iets van je hart af moet is het niet dat je honger hebt en het koud hebt en weet ik veel wat. DAT LIGT NIET OP JE HART, het is verdomme geen twitter.

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 20:47 ]


    Your make-up is terrible

    Itami schreef:
    Is dit niet ongeveer hetzelfde als "Lucht je hart"? :')


    Nee, lucht je hart is jullie persoonlijke dagboek geworden.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Dit had ik net even nodig.
    Er zijn zoveel fjngedmkfndd mensen die zich enorm kunnen aanstellen en enorme hypocrieten zijn. Stomme reposters die alles reposten DINGEN DIE NIET EENS VAN HUN ZIJN en blaaah mensen die zichzelf altijd beter vinden dan anderen en niet kunnen begrijpen dat anderen soms wel een andere mening over dingen kunnen hebben. Mensen voeden hun kinderen tegenwoordig echt raar op. Daarbij ben JIJ echt een enorme bitch en iedereen zal erachter komen op een dag. Kan je wel zeggen dat het je niets uitmaakt en dat je gewoon bent wie je bent, maar uiteindelijk hou je niemand meer over, want niemand blijft zulke dingen opnieuw en opnieuw van je pikken. Oh en dan nog wat. ALS er iets van je hart af moet is het niet dat je honger hebt en het koud hebt en weet ik veel wat. DAT LIGT NIET OP JE HART, het is verdomme geen twitter.


    Dit gaat over een andere user? :3


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik heb een enorme blaar met een doorsnede van 2 centimeter op mijn hiel en het doet pijn als ik erop loop en morgen moet ik vijf uur werken en GOOOOOOOOOOOOOOOD.


    Searching heavens for another earth

    SummerSnow schreef:
    (...)

    Dit gaat over een andere user? :3


    Meerdere users, lol.


    Your make-up is terrible

    Fuck you. Fucking kut hypocriet wijf. Aandachtshoer.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik haat advocaten :Y)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    -

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 22:20 ]

    Dit ziet er anders aardig uit als het lucht je hart topic.


    -

    HOU GEWOON JE MOND. FUCK. MENSEN DOEN WAAR ZE ZIN IN HEBBEN.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hier heb je inderdaad het Lucht Je Hart-Topic voor. Slotje ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.