• Misschien klinkt het overbodig of dergelijke, ik vond het wel een leuk idee voor een aantal topics, zoals schrijfwedstrijden met meerdere juryleden. Dan is het handig dat de topicstarter zo'n knopje in het hoekje van de beginpost heeft. Als je erop drukt mag diegene dus iemand intypen en die kan het topic aanpassen wanneer die wilt. En dan diegene een co-starter noemen (I really don't have an idea for a name, so). De topicstarter kan de co-starter dan weer geen co-starter maken. Het is niet handig voor alle topics, maar het leek me gewoon een idee voor een paar topics die dit wel nodig hebben.

    Overbodig? Dom? Leuk? Wat vinden jullie ervan? Alle meningen worden gewaardeerd!


    Some people are art and do art at the same time

    Is dat niet enorm veel programmeerwerk voor een kleine functie? :')


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Is dat niet enorm veel programmeerwerk voor een kleine functie? :')
    Zal het zo moeilijk zijn? Ik heb totaal geen verstand van zulke dingen, so..


    Some people are art and do art at the same time

    Itami schreef:
    Is dat niet enorm veel programmeerwerk voor een kleine functie? :')


    Dan wordt Q weer zo traag...
    + Ik vind het een beetje overbodig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Proudfoot schreef:
    (...)Zal het zo moeilijk zijn? Ik heb totaal geen verstand van zulke dingen, so..

    Je moet programmeren dat de topicstarter een co-starter kan kiezen en daarbij moet je ook nog eens programmeren dat diegene het topic dan ook daadwerkelijk kan aanpassen. Ik weet ook niet of het veel werk is, maar het lijkt me wel. Daarbij vind ik het ook een beetje overbodig. :')


    Take me to wonderland

    Ik vind het nogal overbodig eerlijk gezegd. Waarom zou een jurylid het topic moeten aanpassen? Om punten toe te voegen? Dan kan je even goed even wachten tot de topicstarter online komt, lijkt mij.
    Waarschijnlijk wordt Q er weer trager door en is het weer een hoop programmeerwerk erbij, zoals al is gezegd.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het lijkt me wel heel handig bij wedstrijden, maar voor de rest misschien een beetje overbodig.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Het lijkt me wel heel handig bij wedstrijden, maar voor de rest misschien een beetje overbodig.
    Dat is ook al gezegd in de beginpost (:


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    (...)Dat is ook al gezegd in de beginpost (:


    Ah ja, in dat geval ben ik het met je eens. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Het lijkt me wel heel handig bij wedstrijden, maar voor de rest misschien een beetje overbodig.


    Dit. Maar daar zit dan misschien wel weer aan vast dat het veel werk is en de site weer traag wordt.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 11:11 ]


    Miep

    Macavity schreef:
    (...)

    Dit. Maar daar zit dan misschien wel weer aan vast dat het veel werk is en de site weer traag wordt.
    Co-auteurs programmeren lijkt me veel meer werk, lijkt me, maar toch is ie er gekomen, zonder dat de site trager werd.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 11:13 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Parachutes schreef:
    Het lijkt me wel heel handig bij wedstrijden, maar voor de rest misschien een beetje overbodig.


    Ondanks dat het er al staat :p


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Is het voor de rest nog een goed idee?


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind het wel een erg handig idee ja


    Life is hard and then we die

    Ik vind het wel handig ja, ook voor RPG's trouwens! Mensen moeten ook leren dat niet alles veel programmeerwerk is en ook niet dat Q overal traag van word.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Ik vind het wel handig ja, ook voor RPG's trouwens! Mensen moeten ook leren dat niet alles veel programmeerwerk is en ook niet dat Q overal traag van word.
    Dat laatste dacht ik ook ja. Men zegt dat nu bijna elke suggestie.


    Some people are art and do art at the same time