• Misschien klinkt het overbodig of dergelijke, ik vond het wel een leuk idee voor een aantal topics, zoals schrijfwedstrijden met meerdere juryleden. Dan is het handig dat de topicstarter zo'n knopje in het hoekje van de beginpost heeft. Als je erop drukt mag diegene dus iemand intypen en die kan het topic aanpassen wanneer die wilt. En dan diegene een co-starter noemen (I really don't have an idea for a name, so). De topicstarter kan de co-starter dan weer geen co-starter maken. Het is niet handig voor alle topics, maar het leek me gewoon een idee voor een paar topics die dit wel nodig hebben.

    Overbodig? Dom? Leuk? Wat vinden jullie ervan? Alle meningen worden gewaardeerd!


    Some people are art and do art at the same time

    Is dat niet enorm veel programmeerwerk voor een kleine functie? :')


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Is dat niet enorm veel programmeerwerk voor een kleine functie? :')
    Zal het zo moeilijk zijn? Ik heb totaal geen verstand van zulke dingen, so..


    Some people are art and do art at the same time

    Itami schreef:
    Is dat niet enorm veel programmeerwerk voor een kleine functie? :')


    Dan wordt Q weer zo traag...
    + Ik vind het een beetje overbodig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Proudfoot schreef:
    (...)Zal het zo moeilijk zijn? Ik heb totaal geen verstand van zulke dingen, so..

    Je moet programmeren dat de topicstarter een co-starter kan kiezen en daarbij moet je ook nog eens programmeren dat diegene het topic dan ook daadwerkelijk kan aanpassen. Ik weet ook niet of het veel werk is, maar het lijkt me wel. Daarbij vind ik het ook een beetje overbodig. :')


    Take me to wonderland

    Ik vind het nogal overbodig eerlijk gezegd. Waarom zou een jurylid het topic moeten aanpassen? Om punten toe te voegen? Dan kan je even goed even wachten tot de topicstarter online komt, lijkt mij.