• Hi guys, ik moet binnenkort een engels presentatie houden, maar ik heb dus geen onderwerp en weet echt niets.. Het mag niet gaan over; je huisdier, jezelf, je vakantie en niet een boek/film navertellen. Ik wil echt een leuk onderwerp, maar ik ben inspiratieloos.. Iemand ideeën? c:


    To be soft is to be powerful

    Ik heb mijn Engels presentatie over de Kelten gedaan, dat vond ik heel erg leuk, maar je moet er wel van houden.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik heb mijn Engels presentatie over de Kelten gedaan, dat vond ik heel erg leuk, maar je moet er wel van houden.

    Dat lijkt me ook wel leuk! Alleen ik weet er haast niets over en ik denk dat ik het dan niet zo leuk kan brengen. Maar toch bedankt! (:


    To be soft is to be powerful

    Ijstijd met een filmpje van Ice Age.
    Moet het ook een Engelse thema hebben?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik heb een keer een Engels presentatie gemaakt over paperclips :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Girolski schreef:
    Ijstijd met een filmpje van Ice Age.
    Moet het ook een Engelse thema hebben?

    Nee dat hoeft niet, en ehm ik ben niet zo geïnteresseerd in de ijstijd. Maar wel bedankt (:


    To be soft is to be powerful

    Jaimes schreef:
    Ik heb een keer een Engels presentatie gemaakt over paperclips :]

    Hahahaha, dat is origineel! Kon je daar dan wel veel over vertellen?


    To be soft is to be powerful

    Ik moest daar eens 5 minuten over vertellen, puur improvisatie. Ik heb maar een minuut volgehouden xD Het was zeeer interessant *ahum*


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Difficult schreef:
    (...)
    Hahahaha, dat is origineel! Kon je daar dan wel veel over vertellen?


    Ja best wel wat over te vinden :] Ik was met nog twee meisjes en we hadden als deelonderwerpen; other uses (aangezien paperclips niet alleen als paperclips gebruikt worden), history of the paperclip, how are paperclips made, norwegian claim, national symbol.
    En het was gewoon makkelijk op internet te vinden ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xTWIloverx schreef:
    Ik moest daar eens 5 minuten over vertellen, puur improvisatie. Ik heb maar een minuut volgehouden xD Het was zeeer interessant *ahum*

    hahaha,ik zou dat absoluut niet kunnen.


    To be soft is to be powerful

    Jaimes schreef:
    (...)

    Ja best wel wat over te vinden :] Ik was met nog twee meisjes en we hadden als deelonderwerpen; other uses (aangezien paperclips niet alleen als paperclips gebruikt worden), history of the paperclip, how are paperclips made, norwegian claim, national symbol.
    En het was gewoon makkelijk op internet te vinden ^^

    Hmm, ik zal het als een optie houden als ik geen andere onderwerpen vind. (:


    To be soft is to be powerful

    over Jack The Ripper :9~

    Incredulity schreef:
    over Jack The Ripper :9~

    Woh, dat is vet leuk! Of nou ja, een erg leuk onderwerp! Thanks (:


    To be soft is to be powerful

    Incredulity schreef:
    over Jack The Ripper :9~


    Dat had een meisje bij mij in de klas ook gedaan, was heel erg leuk! Ik zou dit onderwerp nemen. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Difficult schreef:
    (...)
    Woh, dat is vet leuk! Of nou ja, een erg leuk onderwerp! Thanks (:

    Np (: Dan kan je eventueel een stukje uit 'From Hell' laten zien, die film gaat over Jack The Ripper, of je kan natuurlijk ook gewoon Jack The Ripper opzoeken op youtube, je vindt er redelijk veel over
    Oh en dan kan je ook nog vertellen dat je in Londen de Jack The Ripper walk kan doen (hier vindt je daar wat info over)

    Incredulity schreef:
    (...)
    Np (: Dan kan je eventueel een stukje uit 'From Hell' laten zien, die film gaat over Jack The Ripper, of je kan natuurlijk ook gewoon Jack The Ripper opzoeken op youtube, je vindt er redelijk veel over
    Oh en dan kan je ook nog vertellen dat je in Londen de Jack The Ripper walk kan doen (hier vindt je daar wat info over)

    Heel erg bedankt! Het is echt een leuk onderwerp! Ik ga het gewoon hierover doen (:


    To be soft is to be powerful