• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    fu
    fu 26

    Je lachte weer naar me

    Mislukkingen maken je nog geen mislukking. Hoe toepasselijk.

    Yeah, zo lasagne!


    You are beautiful, you are love.

    Ugh. 192 euro is zoveel voor een boek. Maar ik wil het zo graag D:
    Het is zowat een van de moeders van folklore. WANT WANT WANT. Dat wordt een maandje zuinig zijn en bedenken of ik er echt zoveel geld voor over heb. Mijn ma zou me vast dood slaan, maar goed.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Ugh. 192 euro is zoveel voor een boek. Maar ik wil het zo graag D:
    Het is zowat een van de moeders van folklore. WANT WANT WANT. Dat wordt een maandje zuinig zijn en bedenken of ik er echt zoveel geld voor over heb. Mijn ma zou me vast dood slaan, maar goed.

    Nu ben ik benieuwd naar de broek (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Samwell schreef:
    (...)
    Nu ben ik benieuwd naar de broek (cat)


    Er staat boek, geen broek. Anyway, ik ben ook benieuwd lol.


    Your make-up is terrible

    Lol, ja inderdaad boek. Ik zou nooit 192 euro uitgeven aan een broek :').

    Het boek heet Secret of the Ron Mor Skerry, van Rosalie K. Fry. Ik weet niet of je de film "The Secret of Roan Inish" kent, maar hij is gebaseerd op dat boek ( en ja, daar heb ik mijn vorige username van) en nu ben ik gewoon zo benieuwd naar dat boek. Ik hou sowieso al heel erg van folklore, mijn boekenkast staat vol met boeken over Fey en trollen, en dat soort dingen en dat boek zou echt gewoon de kers op de taart zijn.
    Maar ze zijn zo duur omdat ze alleen in eerste druk bestaan en het boek werd gepubliceerd in 1957 dus zoveel exemplaren zijn er al niet meer.

    Goed, hier ga ik ophouden want jullie hadden vast een spectaculairder verhaal verwacht :W


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michonne schreef:
    (...)

    Er staat boek, geen broek. Anyway, ik ben ook benieuwd lol.

    Wooow o_o Ik lees echt slecht als ik moe ben D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Theodora schreef:
    Lol, ja inderdaad boek. Ik zou nooit 192 euro uitgeven aan een broek :').

    Het boek heet Secret of the Ron Mor Skerry, van Rosalie K. Fry. Ik weet niet of je de film "The Secret of Roan Inish" kent, maar hij is gebaseerd op dat boek ( en ja, daar heb ik mijn vorige username van) en nu ben ik gewoon zo benieuwd naar dat boek. Ik hou sowieso al heel erg van folklore, mijn boekenkast staat vol met boeken over Fey en trollen, en dat soort dingen en dat boek zou echt gewoon de kers op de taart zijn.
    Maar ze zijn zo duur omdat ze alleen in eerste druk bestaan en het boek werd gepubliceerd in 1957 dus zoveel exemplaren zijn er al niet meer.

    Goed, hier ga ik ophouden want jullie hadden vast een spectaculairder verhaal verwacht :W

    Volgens mij heb ik die film weleens gezien, maar het klinkt als een mooi boek (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Woehoeeeeeeeee. Ik ben vandaag vijfde geworden op het nk judo u18. =D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je kunt geen vierkante cirkel ronddraaien. Of kan dat niet bij ronde vierkanten? D:

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 19:48 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Hoofdpijn :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tuurlijk, ik krijg nu alle fuck...


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Mijn vriend zou vanavond hierheen komen en ik dacht dat het gewoon meteen was als ik vrij was van werk. Maar niet dus, na het eten zegt ie. Okee het is nu al 9uur en hij is nog niet eens onderweg.. En hij moet 1,5 uur reizen. Ugh


    -

    Hoofdpijn (cat)


    •*• Lululu •*•

    Hahaha. Heerlijk om mijn eigen verhaal uit te lachen. Wat een slecht verhaal was dat. :')


    You are beautiful, you are love.