• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Don't walk. Run, you sheep, run.

Nu besef ik pas hoe erg ik jullie mis, en dat terwijl het eigenlijk nooit iets heel bijzonders was.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Svale schreef:
    Nu besef ik pas hoe erg ik jullie mis, en dat terwijl het eigenlijk nooit iets heel bijzonders was.

Awhhh, ik heb jou ook gemist hoor (joehoe)

Sorry

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Yeesh, Batman.Your voice. Not cool, Christian Bale. You're handsome but you sound creepy as fuck.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Meh.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[ bericht aangepast op 6 april 2013 - 23:36 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Tamino schreef:
    Hoofdpijn :c

Quiet the mind, and the soul will speak.

Eey... Een bed.. Hoe zou die liggen? Zo lang geleden dat ik er op heb gelegen.. Laatste keer was afgelopen nacht ;o

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Happy B'day to you, Mar! <333.

En ugh, je hebt gezien dat ik online ben geweest. Zeg dan iets tegen me, want ik begin niet met praten hoor. --"

Don't walk. Run, you sheep, run.

Het was echt heel erg leuk vanavond :3

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Die film was voor alle leeftijden? No fucking way, ik vond 'm echt doodeng op sommige momenten. O.O

"Well, well. Look who we've got here!"

wachten op uitslag..... spannend

Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

Jullie gaan straks van me houden. Ghehehe.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

THAT IS THE FUCKING SWEETEST THING EVUR :3

-ja, caps nodig :Y)-
    I loves you :3

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Autodiefstal in de straat, buurjongen bijna z'n gloednieuwe bandbusje kwijt D: En die gast maar in z'n ondergoed over straat rennen.

i put the fun in funeral

Ik wil helemaal niet mee, wat als ik hem weer zie, hoe moet ik dan reageren...

Discipline is the bridge between goals and accomplishment.