• Lieve praatjes, mooie cadeautjes en een goed uiterlijk.. Dat is het enige wat loverboys nodig hebben om meisjes in te kunnen palmen. Het is makkelijk voor ze, ze hoeven alleen maar een onzeker meisje te vinden en het kan beginnen. Eerst het vertrouwen winnen.. vervolgens een relatie aangaan gevuld met prachtige, dure cadeaus.. Maar dan komt het verschrikkelijke deel, je moet het terug betalen.. Waar je natuurlijk lang niet het geld voor hebt. Je weet maar al te goed wat er dan gaat gebeuren... Maar trap jij in de spelletjes van deze jongens? Laat jij je gek maken door hun lieve kant? Misschien wel.. Misschien niet.. Maar één ding is zeker... Ben je eenmaal in hun macht... Dan kom je er niet meer uit.....


    Jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Harry Edward Styles - Melieke
    - Niall James Horan - Damnbieber
    - Liam James Payne - Malino
    - Louis William Tomlinson - Blog

    Meisjes:
    - Meisje van Zayn - Vicky Monroe = Pantheon
    - Meisje van Harry - Zara Ava Gordon = Lifeisajoke
    - Meisje van Niall - Bree Leigh Jackson = HurtedHeart
    - Meisje van Liam - Melanie Jones = Depay
    - Meisje van Louis - Eline Flares = BluePassion

    Regels:
    - 3-4 regels schrijven!
    - Denk goed na als je meedoet! Ik wil geen mensen die in het eerste topic al stoppen!
    - Maximaal 2 personages p.p
    - 16+ mag
    - Schelden mag, maar niet OOC!
    - OOC tussen haakjes!
    - Geen perfecte personages!
    - Dit is geen sneltrein RPG! Zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Alleen ik open de topics! Behalve als ik offline ben, maar stuur me dan een linkje!
    - We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    Begin:
    Iedereen hangt gewoon een beetje rond, dan zien de meiden de jongens ook staan (:


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Ik check voor de laatste keer mijn look in de spiegel. Mijn haar perfect in model, een zwarte afzakbroek met witte Supra's en een witte blouse met een zilveren ketting. 'Let's go.' grijnst Tyler en ik lach even. Ik ging altijd naar de club met een vast groepje, die werken ook allemaal daar. De Portugese Tyler, echt megaspieren heeft die gast. Emmett, de eerste keer dat ik hem zag dacht ik dat hij sterioden gebruikte. Jake, echt een verwend jochie.. Zorgt meestal voor de drank enzo.. Ondertussen zijn we bij de sportauto, een zwarte Lamborghini. Prachtig ding en... Van mij. Snel stappen we in en ik rij naar de club. Ik zie dat iedereen uit de rij kijkt, ach ja... Een stel twintigers met een miljoenenauto. Zie je niet vaak.. 'Yo Jamie! Zet die auto even weg!' roep ik lachend en gooi een sleutel in zijn handen. Hij werkt ook hier, dus ik vertrouw het wel. Ik vis de sleutels van de club uit mijn zak en doe de deur open. Het was nog rustig, zodra over een kwartier de deuren open gaan gaat de muziek aan....


    El Diablo.

    Bree Leigh Jackson
    Ik zie haar even slikken als ze naar de uismijters keek. Ik grinnik en trek haar mee. Ik kijk naar de uitsmijter ook wel bekent als mijn broers vriend. Heel betrouwbaar. Hij heette Jason. 'Hee Jason.' Zeg ik met een grijns. Hij grijnst terug. 'Je weet altijd wel op tijd aan te kloppen. Ik zou op je passen maar weer een nachtje kan wel.' Zegt hij grijnzend. Ik glimlach naar hem. 'Doe mijn groetjes aan Jade.' Zeg ik vriendelijk. Hij knikt. Jade was zijn vriendin voor nu al iets van 6 jaar. Van school liefde naar echte liefde. Ze waren schatjes samen en ze deden bijna alles al hij liet haar wel vrij. Ik trek vicky mee de warmte in. Ik pak haar jas en doe de mijne uit die ik aan de kapstok doe. De nummers geef ik van mijn eigen jas aan mezelf en die van de jas van haar aan haar. Ik geef ook mijn tas, maar pak eerst mijn portomonee. Het briefje van 20 eerder twee keer 20 doe ik in mijn broekzak met een ritsje. Ik geef mijn tasje en stop de nummers in mijn andere zak. Ik trek vicky mee de warmte in. Ik glimlach naar haar en trek haar de mensen massa in. Ik kijk om me heen en tot mijn verbazing zie ik weer die jongen met het zwarte haar en de kuif. Zayn heette hij dacht ik. 'volgens mij heb je een stalker!' Schreeuw ik in haar oor, maar zodat alleen zij het kan horen. 'Die jongen van net met de smoothie is er weer.' Schreeuw ik weer. Ik laat mijn oog even kort naar hem kijken zodat ze zou zien waar hij was zodat ze hem misschien kon ontlopen ofzo.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vicky Monroe
    'Hee Jason' zei Bree met een grijns tegen de huge uitsmijter met een grijns. Hij grijnsde terug. 'Je weet altijd wel op tijd aan te kloppen. Ik zou op je passen ,maar weer een nachtje kan wel' zei hij grijnzend tegen haar. Ik snapte er even niks van, maar ja. Bree glimlachte naar hem dus het zat vast wel goed. 'Doe mijn groetjes aan Jade' zei ze vriendelijk. De uitsmijter knikte. Jade kende ik niet, maar als ze de groetjes van Bree kreeg zat het vast wel goed. Bree trok mij mee, aan mijn mouw, de warmte in. Het was echt snikheet. Ze pakte mijn jas aan en hing die voor mij op. Echt lief van haar. Ze deed er een soort nummertje op. Een briefje van 20 euro deed ze in een broekzak met rits. Ik griste nog snel mijn portemonnee uit mijn jaszak en moffelde die weg in mijn bh. Het was geen hele dikke portemonnee dus het kon wel. ZE glimlachte naar me en trok me mee de mensenmassa in. Even werd het heel druk in mijn hoofd, maar ik begon te wennen aan de drukte. Ik merkte dat ze even verbijsterd stil bleef staan. 'Volgens mij heb je een stalker; schreeuwde ze in mijn oor. 'Die jongen van net met de smoothie is er weer' schreeuwde vervolgens. Ze maakte een gebaar met haar oog naar de jongen. 'Oh god, nee. Alsjeblieft!' schreeuwde ik in haar oor. Ik pakte haar arm vast en trok haar mee naar de bar. 'Wat wil je drinken?' schreeuwde ik in haar oor.


    26 - 02 - '16

    Zayn Malik

    Ik grijns als er na een kwartier een enorme mensenmassa is, en ik laat mijn blik over iedereen glijden. Strakke shirts bij de jongens, korte jurkjes bij de dames. Mij hoor je niet klagen. Opeens valt mijn blik op twee meiden en ik grijns even. Hun ook hier? Gezellig.. Ik grinnik zachtjes en loop met de jongens mee naar de personeelskamer. We krijgen allemaal een oortje in voor de communicatie met elkaar en bespreken dan de taakjes. 'Oké Tyler en Emmett, jullie spelen vannacht de dj en Zayn en Jake doen de bar. Maar jullie kennende switchen jullie na 2 of 3 uur.' lacht Vincenzo, de baas van de club. Ik knik en grijns even. De bar, dat is chill... Snel loopt iedereen naar hun plaats en ik begin gelijk met de drankjes. Veel mensen al hier hoor...


    El Diablo.

    Bree Leigh Jackson
    'Oh god, nee. Alsjeblieft!' Schreeuwde ze terug in mijn oor en trok me mee naar de bar. 'Wat wil je drinken?' Schreeuwt ze weer in mijn oor. Ik knik. 'Ja graag en we zijn nu lekker buiten zijn zicht.' Schreeuw ik terug. Er komt een jongen naast me zitten. 'Zin om te dansen schoonheid?' Word in mijn oor geschreeuwt. Ik roo even met mijn ogen, maar zet een engelen glimlach rond mijn lippen. Ik draai me naar hem. Ik pak zijn hoofd vast draai zijn hoofd weg van mij en duw hem weg. Dat was is iets anders dan nee zeggen. De jongen druipt af en ik draai me weer naar Vicky. 'Sorry voor dat. Het is voor ons Ladies Night voor ons.' Schreeuw ik naar haar zoals ze me zou horen. Ik zou haar nooit laten stikken voor niemand niet. Ze was er altijd voor me en vanavond hadden we elkaar en met die creep van een stalker zayn hier liet ik jaar zeker niet alleen. Zo kon ik haar op dit moment altijd redden. Vooral omdat ik in deze positie was. Dichtbij haar de redder in noodcals het moest. Dan verstijf ik. Je moet echt een grapje maken. Hij stond achter de bar. Ik pak haar arm. 'Wil je echt wat drinken? Want er staat iemand achter de bar die je liever vermijd.' Schreeuw ik, maar zodat alleen zij het kan horen. We moesten snel zijn voo hij ons aan zou spreken.

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 22:14 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Stil hier..]


    El Diablo.

    [Nja, ik wacht op Harry, Melieke heeft 2 keer gezegd dat ze ging reageren maar ze vergeet het elke keer ;d[

    [Ik wacht op een reactie van Vicky ;p]


    El Diablo.

    Vicky Monroe
    Een jongen probeerde met Bree te flirten. Dat was gewoon te zien. Ze pakte zijn hoofd vast, draaide die om en duwde hem weg. Ik lachte om haar actie. Ze was gewoon geniaal op dat gebied. 'Sorry voor dat. Het voor ons Ladies Night' schreeuwde ze in mijn oor. Ik wist nu, en eigenlijk al veel langer - maar dit moment versterkte het -, dat ze me nooit in de steek zou gaan laten. Bree zou me heus niet alleen laten met die creep. 'Wil je echt wat drinken? Want er staat iemand achter de bar die je liever vermijd' schreeuwde ze op zo'n manier dat ik het kon horen. Ik keek even de bar rond en zag hem. 'Laten we even naar de meisjes wc gaan' zei ik snel. Ik pakte haar arm en haastte me door de mensen massa heen richting de meisjes wc. Eenmaal daar sloot ik de deur en haalde ik opgelucht adem. Dat was schrikken.


    26 - 02 - '16

    Harry Styles

    Ik schoof na haar aan het kleine tafeltje en hield haar even nauwlettend in de gaten. Ik wist niet wat het was, maar alles wat ze deed bezorgde me een speciaal gevoel. Het was heel anders dan met al de andere meiden die ik al had gehad, het leek alsof ik haar niet wilde kwetsen. Toen ze op haar onderlip beet, kreeg ik dat gevoel weer. Ik moest voorkomen dat ik iets voor haar ging voelen, dat mocht gewoon niet. "Oh, juist, vergeten. Het is niet nodig om een nieuwe te kopen, je hebt al koffie gekocht, meer dan genoeg," zei ze na een korte stilte. "Zoals je wil," antwoordde ik glimlachend. "Mag ik je wat vragen?" Het kwam er stil en op één of andere manier medelevend uit. Straks dacht ze nog dat ik één of andere idioot was die uit het gekkenhuis ontsnapt was.

    [Daarnet lag het niet aan mij haha. Ik moest plots mee naar de winkel. D:]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    Zara Ava Gordon.
    Outfit.

    "Zoals je wil" antwoordde hij. Ik keek op en zag een glimlach op zijn gezicht. 2 kleine kuiltjes kwamen tevoorschijn waardoor hij opeens wel heel schattig leek. Net een puppy. Wat een vergelijking had ik weer gemaakt, gosh.
    "Mag ik je wat vragen ?". Er zat een soort medelevende toon in, al kon ik niet met zekerheid zeggen of dat wel zo was. Mijn pupillen verwijdden zich een stukje waarna ik langzaam knik, "Natuurlijk, ga je gang" lachte ik. Ik wist niet echt wat ik moest verwachten en door die medelevende toon verwachtte ik een soort van het ergste. Straks vroeg hij gewoon of ik me niet verbrand had of zo, want die koffie was écht warm geweest.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 22:42 ]

    [zal ik wachten op zayn of gewoon met bree reageren dat we elke keer omstebeurten reageren?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik zit ook op Zayn te wachten eigenlijk, of op Bree. Doesn't matter. Als een van de twee iets onderneemt kan ik ook iets ondernemen ]


    26 - 02 - '16

    [Ook hier moet ik mijn excuses aanbieden. Ik had het erg druk en vandaag was ik kotsmisselijk. Ik probeer morgen te reageren]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Pantheon schreef:
    Vicky Monroe
    Een jongen probeerde met Bree te flirten. Dat was gewoon te zien. Ze pakte zijn hoofd vast, draaide die om en duwde hem weg. Ik lachte om haar actie. Ze was gewoon geniaal op dat gebied. 'Sorry voor dat. Het voor ons Ladies Night' schreeuwde ze in mijn oor. Ik wist nu, en eigenlijk al veel langer - maar dit moment versterkte het -, dat ze me nooit in de steek zou gaan laten. Bree zou me heus niet alleen laten met die creep. 'Wil je echt wat drinken? Want er staat iemand achter de bar die je liever vermijd' schreeuwde ze op zo'n manier dat ik het kon horen. Ik keek even de bar rond en zag hem. 'Laten we even naar de meisjes wc gaan' zei ik snel. Ik pakte haar arm en haastte me door de mensen massa heen richting de meisjes wc. Eenmaal daar sloot ik de deur en haalde ik opgelucht adem. Dat was schrikken.


    Bree Leigh Jackson
    'Laten we even naar de meisjes wc gaan' Zegt ze waarna ze me meetrekt door ze mensen massa. Eenmaal als we binnen zijn pak ik wat toilet papier en haal het zweet van de andere mensen waar ik tegenaan knalde van me af. Gadverdamme. Ik kreeg er de rillingen van. Ik kijk naar vicky. 'Vicky ik weet dat je hem niet mag, maar je laat je avond toch niet verpesten door een jongen en ik ben erbij. Als hij je lastig valt dan trek ik je eruit als je me aanstoot ofzoiets. Ik bedoel er zijn meer vissen in de zee.' Zeg ik glimlachend. 'En als het echt niet gaan en hij losse handjes heeft dan ram ik hem gewoon.' Zeg ik alsof het niets is. Ja ik trainde. Ik was misschien braaf en schattig, maar ik had ook een andere kant. Een wat ruigere kant. Ik zit nu al bijna vijf jaar op kickboksen en al zeg ik het zelf ik ben een natuurtalentje. Mijn ouders weten het niet. Ze denken dat ik dans of zoiets, maar sit is oed voor als ik boos ben. Als ik ooit gepest zou worden of iemand waar ik om geef gepest word kan ik de pestkop gewoon een ram voor zijn bek geven. Ik vecht ook vaak tegen jongens wat ik ook vaak win. K zie er niet sterk uit, maar ik ben het wel plus ik was vrij slim en ben goed in iets bedenken om alsnog te winnen. Je zou misschien denken dat ik dan helemaal blauw zou moeten zijn van sommige slagen bij bijvoorbeeld het gezicht. Dan gebruik ik wel foundation dn anders ik heal heel snel. Mijn blauwe plekken gaan altijd zo snel weg en zijn in een kleine week meestal al verdwenen. Ik kijk naar vicky en kijk haar vragend aan. 'We zouden namelijk gewoon aan de andere kang van de bar kunnen zitten en als hij komt bestel ik wel. We Latem onze avond namelijk niet verpesten door een stalker jongen. Zeg maar wat je wilt.' Zeg ik vriendelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break