• Lieve praatjes, mooie cadeautjes en een goed uiterlijk.. Dat is het enige wat loverboys nodig hebben om meisjes in te kunnen palmen. Het is makkelijk voor ze, ze hoeven alleen maar een onzeker meisje te vinden en het kan beginnen. Eerst het vertrouwen winnen.. vervolgens een relatie aangaan gevuld met prachtige, dure cadeaus.. Maar dan komt het verschrikkelijke deel, je moet het terug betalen.. Waar je natuurlijk lang niet het geld voor hebt. Je weet maar al te goed wat er dan gaat gebeuren... Maar trap jij in de spelletjes van deze jongens? Laat jij je gek maken door hun lieve kant? Misschien wel.. Misschien niet.. Maar één ding is zeker... Ben je eenmaal in hun macht... Dan kom je er niet meer uit.....


    Jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Harry Edward Styles - Melieke
    - Niall James Horan - Damnbieber
    - Liam James Payne - Malino
    - Louis William Tomlinson - Blog

    Meisjes:
    - Meisje van Zayn - Vicky Monroe = Pantheon
    - Meisje van Harry - Zara Ava Gordon = Lifeisajoke
    - Meisje van Niall - Bree Leigh Jackson = HurtedHeart
    - Meisje van Liam - Melanie Jones = Depay
    - Meisje van Louis - Eline Flares = BluePassion

    Regels:
    - 3-4 regels schrijven!
    - Denk goed na als je meedoet! Ik wil geen mensen die in het eerste topic al stoppen!
    - Maximaal 2 personages p.p
    - 16+ mag
    - Schelden mag, maar niet OOC!
    - OOC tussen haakjes!
    - Geen perfecte personages!
    - Dit is geen sneltrein RPG! Zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Alleen ik open de topics! Behalve als ik offline ben, maar stuur me dan een linkje!
    - We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    Begin:
    Iedereen hangt gewoon een beetje rond, dan zien de meiden de jongens ook staan (:


    El Diablo.

    BluePassion schreef:
    Eline Flares
    Ik zucht en staar voor mij uit. Ik zit op een van de vele bankjes in het park. Zo af en toe zie ik een voorbijganger en glimlach dan ook vriendelijk naar diegene. Ik voel een briesje tegen mijn gezicht en begin het koud te krijgen. Niet dat het koud is ofzo, maar ik ben gewoon een koukleum en veel kleren heb ik nou ook weer niet aan. Ik doe mijn rits nog een stukje omhoog en pak mijn mobiel erbij. sms'jes, niks. Whatsapp, niks. Twitter, niks. Zo kan ik nog wel doorgaan, maar veel nut zal het niet hebben. Ik stop dus mijn mobiel weer terug in mijn jaszak en snuif wat frisse lucht door mijn longen. Ik voel me zo heerlijk vrij. Vrij van mijn ouders die maar door en doorzeuren. Misschien moeten zij ook maar eens wat relaxer zijn. Voor mij werkt het in ieder geval heel goed.


    Louis William Tomlinson

    Mompelend slenterde ik door de straten. Barbiepoppen, vol zelfvertrouwen. Verschrikkelijk allemaal, niks voor mij. Terwijl ik door het park wandelde, zag ik een meisje op een bankje. Ze leek verveeld. Terwijl ik haar wat beter bekeek, liep ik naar het meisje toe. Knap, mooi lichaam. Verdiende wel een kans. Ik zette een glimlach op en kwam naast haar zitten. 'Hi' lachte ik opgewekt. 'Verveeld? Begrijp ik wel, er is bijna niks te doen' grinnikte ik. Even haalde ik een hand door mijn bruine haar, en keek het meisje aan. Ze had donker haar, bruine ogen, mooi gevormd gezicht. Perfect. 'Sorry, ik vergeet me helemaal voor te stellen. Mijn naam is Louis' stelde ik mezelf voor en ik stak mijn hand op ter begroeting.

    [Het is kort, het spijt me. Maar ik moest nog ontbijt et cetera voor mijn zusjes en broertjes maken, dat gaat voor]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bree Leigh Jackson
    'Hey, meid, het geeft echt niet hoor. Ik help je graag. Daar zijn we toch vriendinnen voor?' vroeg ze met een glimlach op haar gezicht. Ik kon zien dat hij echt was we konden goed zien als we logen nep glimlachte of iets in doe richting. Ik voelde haar schouderklopje en glimlachte. 'We gaan nu lekker winkelen, ergens een smoothie drinken en vervolgens kunnen we nog wel een filmpje pakken. Lijkt je dat leuk?' Vraagt ze aan me. Ik knik gelijk. 'Dat lijkt me een super leuk idee zullen we dan eerst even naar een winkel memet een spiegel aangezien mijn maskara nu over mijn hele gezicht zit.' Ik grinnik even en zie sommige mensen even vreemd naar mijn gezicht kijken. Vick kon altijd mijn dag opvrolijken wat er ook aan de hand was. Ik zou haar nooit laten stikken zoals sommige van haar andere vriendinnen al hadden we dezelfde vriendinnen. Ze dachten er niet meer aan dat Vick zich nog depri kon voelen door haar verleden daarom voelde ik me soms nog ongemakkelijk als ik een probleem had aangezien dat van mij helemaal niet zo erg was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vicky Monroe
    Ik begon te merken dat mensen vreemd naar Bree's gezicht keken. 'Je make-up, is een beetje... Nou ja, gebruik dit zakdoekje maar even en ik heb ook nog wat mascara bij me om het weer mooi te maken' zei ik vriendelijk. Ik veegde even de ergste stukjes weg en overhandigde Bree de Mascara. 'Ik heb hier ook nog wel een spiegeltje' zei ik. Ik hield het spiegeltje voor haar zodat ze haar make-up weer mooi kon doen. Ik glimlachte terwijl ik dacht aan de momenten dat ik en Bree onze gekke momentjes hadden. Bree had altijd voor me klaar gestaan, me nooit alleen gelaten of de rug toegekeerd of wat dan ook. Ik kon haar zonder problemen s'nachts opbellen als ik wat had en ze was altijd bereid me advies te geven.


    26 - 02 - '16

    [Iemand die Zayn wil meeten?]


    El Diablo.

    (snap ik. Je familie gaat voor :) )

    Eline Flares
    Ik zit rustig op het bankje als er ineens een jongen naast me komt zitten. 'Hi' zegt hij met een lach. 'Verveeld? Begrijp ik wel, er is bijna niks te doen' Het klopt. Er is hier bijna niks te doen, en ik ben inderdaad verveeld. Hoe weet hij dat toch? Ik bekijk zijn lichaam. Het zag er zeker niet slecht uit, dat moet ik toegeven. Ook zijn gezicht ziet er goed uit. Zijn bruine haren zien er nog mooier uit als hij zijn hand er doorheen haalt. Ik schud mijn hoofd snel en staar weer naar de grond. 'Sorry, ik vergeet me helemaal voor te stellen. Mijn naam is Louis' Hij was blijkbaar niet van plan om op te geven en stak zijn hand uit. Ik twijfel even, maar besluit hem toch maar een hand te geven. 'Eline' zeg ik kort terwijl ik hem aan kijk. Ik wil weer snel wegkijken, maar mijn ogen staan niet toe. Ze bestuderen zijn gezicht opnieuw. Ik weet me eigenlijk geen houding bij hem te geven, maar om hem zo stil te laten zitten is ook niet leuk. Ik besluit maar te zeggen: 'Eeh, wat doe je hier?' Het komt er een beetje onzeker en zacht uit, maar het is beter als niks.

    Bree Leigh Jackson
    'Je make-up, is een beetje... Nou ja, gebruik dit zakdoekje maar even en ik heb ook nog wat mascara bij me om het weer mooi te maken' Zegt ze waarna ze dingen wegveegd en me de maskara overhandigd. Volgens mij was dit Waterproof. Gelukkig anders zit het straks weer op mijn lip. 'Ik heb hier ook nog wel een spiegeltje' Zegt ze die ik dankbaar aanneem. Mijn Make-Up opdoen duurde maar een paar seconde. Ik had namelijk nooit foundation op of iets in die richting alleen maskara aangezien mijn wimpers dan mooier werden. Ik doe het snel op en glimlahend kort naar mijn spiegelbeeld. Ik kijk haar dankbaar aan. 'Thanks Vick ik had anders geen idee wat ik anders had moeten doen. Zonder jou had ik nu nog steeds liggen janken op een bankje met een gebroken hart en een vercracked gezicht. Nu ziet me gezicht er wat beter uit.' Ik grinnik even kort en kijk een om ons heen. 'Zullen we dan even een smoothie gaan halen?' Vraag ik haar. Ze wist hoeveel ik hield van Smoothies of een Slushee. Ik had er dagelijks minstens een nodig al was het winter. Dat boeide me niets.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Malino schreef:
    [Iemand die Zayn wil meeten?]

    [Heb net Bree laten vragen of Vicky een Slushee of smoothie wilt halen dus volgens mij gaan ze zo naar Zayn. Je zou bijvoorbeeld Niall dan kunnen sms'en aangezien die dus uiteindelijk de loverboy van Bree word?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ja, is goed!]


    El Diablo.

    Vicky Monroe
    'Thanks Vick ik had geen idee wat ik anders had moeten doen. Zonder jou had ik nu nog steeds te janken op een bankje met een gebroken hart en een vercracked gezicht. Nu ziet m'n gezicht er wat beter uit' Ze grinnikte even kort. 'Zullen we ergens een smoothie gaan halen?' vroeg ze vervolgens. Ik wist dat ze heel erg dol was op smoothies. Zelfs in de winter vond ze die nog lekker. Net als ik ik, maar dat gold bij me ook voor ijs. Niets ging boven softijs. 'Is goed' zei ik vervolgens. 'Verderop is nog wel een leuk tentje waar je heerlijke verse smoothies kan halen' zei ik glimlachend. 'Now off we go!' zei ik vervolgens. Terwijl ik mijn arm in de hare haakte. 'We gaan er een gezellig dagje van maken.

    [Malino, hij kan wel naar ons toe komen. Ze zijn in de stad een smoothie aan het halen. Ik ga nu even naar de oma van mijn vriend en ik zal straks weer reageren (; ]


    26 - 02 - '16


    Zara Ava Gordon.
    Outfit.

    Met trage passen liep ik naar het winkelcentrum. Zoals verwacht liet mijn vriendin zich weer lekker op haar wachten. Een zachte zucht kwam over mijn lippen waarna ik het winkelcentrum binnenliep. Ik vervolgde mijn weg naar de roltrappen en ging gewoon al lopend naar boven. Ik trok mijn rode muts wat beter over mijn bruine haren en keek rond. Mijn tanden beten zich vast in mijn onderlip waarna ik mijn weg vervolgde naar links. Ik liep voorbij het ijssalon, week uit voor 2 jongens waar ik bijna tegen aanliep en ging in de rij staan voor de Starbucks, die helaas tot buiten stond. Dit ging weer eventjes wachten worden, maar goed ja, alles voor mijn koffie zeker ?

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 13:22 ]

    Zayn Malik

    Ik neem de laatste slokken van mijn slushee en gooi de beker vervolgens in een prullenbak. 'Ik heb nog steeds dorst, maargoed' mompel ik en kijk naar Jay. Hij knikt en gooit dan zijn beker ook weg. 'Let's go' zegt hij en we willen net lopen als we bijna tegen een meisje botsen. Ze wijkt gelukkig zelf al uit en ik kijk haar na. 'Dat is iets voor Harry' mompel ik en maak ongezien een foto van haar. Yo Hazz, perfecte meisje voor je gezien, je type dude... verstuur ik naar Harry en doe de foto erbij. Ik grijns even, 'kom, we gaan nog wat halen.' zeg ik en we lopen terug naar de ijssalon...


    El Diablo.

    Bree Leigh Jackson
    'Is goed' zegt ze waardoor er eenglimlach rond mijn lippen verschijnt. 'Verderop is nog wel een leuk tentje waar je heerlijke verse smoothies kan halen' zegt ze glimlachend. 'Now off we go! We gaan er een gezellig dagje van maken.' Zegt ze glimlachend. Ze haakt haar arm in de mijne en we lopen erheen. Iedere stap is een stap dichterbij mijn smoothie. I needed it! We lopen de kleine zaak in en afgezien van ons twee staat de winkeleigenaar en twee jongens erin. Ik loop gelijk naar de balie. 'Een Aarbei banaan sinaasappel smoothie graag.' Zeg ik vriendelijk tegen de man die hem meteen begint te maken. Ik kijk naar Vicky. 'Wat wil jij. Ik betaal vandaag aangezien ik zonder jou nog steeds loner op een bankje zou zitten.' Zeg ik glimlachend terwijl ik mijn portemonee uit mijn tas gaan. 'En naar welke films zullen we zo eigenlijk gaan?' Vraag ik een tikkeltje nieuwschierig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis William Tomlinson

    Het meisje schudde even haar hoofd, en even grijnsde ik. Al snel veranderde die grijns in een glimlach toen haar ogen in die van mij boorden. 'Eline' zei het meisje, waarbij ze mijn hand schudde. 'Leuk je te ontmoeten, Eline' knikte ik. Haar ogen schieten even over mijn gezicht, waardoor ik zacht moest grinniken. Ze leek wat ongemakkelijk, waardoor ik mijn hoofd een tikje schuin hield. 'Eeh, wat doe je hier?' vroeg ze zacht, en ik kon eruit halen dat ze wat onzeker was. Mooi. 'Ik was wat aan het wandelen, ik had niks te doen. Het is mooi weer, maar mijn vrienden moesten weg dus bleef ik over' zei ik, half gelogen. Maar daar zou ze toch nooit achter komen. 'Wat doe jij hier, eigenlijk?' vroeg ik haar. Mijn stem was wat verhoogd naar een vriendelijke en betrouwbare stem. Vragend keek ik Eline aan, terwijl ik even nadacht hoe ik dit zou aanpakken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eline Flares

    Louis gaf antwoord op mijn vraag. 'Ik was wat aan het wandelen, ik had niks te doen. Het is mooi weer, maar mijn vrienden moesten weg dus bleef ik over' Best logisch. Snel daarna vraag hij aan mij: 'Wat doe jij hier, eigenlijk?' Zijn stem is vriendelijk. Ik besluit maar zo normaal mogelijk te antwoorden: ''Ruzie met mijn ouders. Een beetje stoom uitblazen, snap je?'' Ik hoop dat het op deze manier minder erg lijkt dan dat het is, zodat hij niet door blijft vragen over het onderwerp. Ik kom hier juist om het te vergeten. Zonder dat ik het wil rammelt mijn maag. Het was misschien toch slimmer om wat eten mee te nemen of überhaupt wat te eten voordat ik hierheen ging. Opnieuw rammelt mijn maag. Ik voel me nu heel schuldig tegenover Louis. ''Eeh... Ik denk dat ik eens wat eten ga halen...'' Zeg ik terwijl ik opsta.

    Louis William Tomlinson

    'Ruzie met mijn ouders. Een beetje stoom uitblazen, snap je?' vroeg ze. Begrijpelijk knikte ik. 'Sorry dat ik er naar vroeg' verontschuldigde ik me. Ineens hoorde ik een soort gerammel, waardoor ik even moest lachen. 'Eeh... Ik denk dat ik eens wat eten ga halen...' zei ze, en ze stond op. Ook ik stond op en legde lichtjes mijn hand op haar schouder, zodat ze niet verder zou lopen. 'Is het erg als ik meeloop? Ik heb nog niet gegeten' vroeg ik onschuldig. Al snel haalde ik mijn hand van haar schouder af, zodat ze zich niet gedwongen zou voelen. 'Als je het liever niet hebt, snap ik dat wel. Ik zelf zou ook niet zomaar een vreemde mee laten lopen' knikte ik. Ik zou er alles aan doen om te zorgen dat Eline het werd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."