• Lieve praatjes, mooie cadeautjes en een goed uiterlijk.. Dat is het enige wat loverboys nodig hebben om meisjes in te kunnen palmen. Het is makkelijk voor ze, ze hoeven alleen maar een onzeker meisje te vinden en het kan beginnen. Eerst het vertrouwen winnen.. vervolgens een relatie aangaan gevuld met prachtige, dure cadeaus.. Maar dan komt het verschrikkelijke deel, je moet het terug betalen.. Waar je natuurlijk lang niet het geld voor hebt. Je weet maar al te goed wat er dan gaat gebeuren... Maar trap jij in de spelletjes van deze jongens? Laat jij je gek maken door hun lieve kant? Misschien wel.. Misschien niet.. Maar één ding is zeker... Ben je eenmaal in hun macht... Dan kom je er niet meer uit.....


    Jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Harry Edward Styles - Melieke
    - Niall James Horan - Damnbieber
    - Liam James Payne - Malino
    - Louis William Tomlinson - Blog

    Meisjes:
    - Meisje van Zayn - Vicky Monroe = Pantheon
    - Meisje van Harry - Zara Ava Gordon = Lifeisajoke
    - Meisje van Niall - Bree Leigh Jackson = HurtedHeart
    - Meisje van Liam - Melanie Jones = Depay
    - Meisje van Louis - Eline Flares = BluePassion

    Regels:
    - 3-4 regels schrijven!
    - Denk goed na als je meedoet! Ik wil geen mensen die in het eerste topic al stoppen!
    - Maximaal 2 personages p.p
    - 16+ mag
    - Schelden mag, maar niet OOC!
    - OOC tussen haakjes!
    - Geen perfecte personages!
    - Dit is geen sneltrein RPG! Zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Alleen ik open de topics! Behalve als ik offline ben, maar stuur me dan een linkje!
    - We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    Begin:
    Iedereen hangt gewoon een beetje rond, dan zien de meiden de jongens ook staan (:


    El Diablo.

    [ Mijn topics ]


    26 - 02 - '16

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    mijn topics


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Pantheon schreef:
    [ Mijn topics ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [mijn topics. Moeten de meiden nog in de problemen komen of zijn ze dat al? en waar zijn ze? En zijn alle meiden bij elkaar of apart?]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 21:52 ]

    ll Ik ga mijn koffers inpakken. Dus kan dit uur niet echt reageren ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Waar zijn de meisjes ?]

    [ Hoe moeten we beginnen? ^^ ]


    26 - 02 - '16

    Zayn Malik

    Verveeld kijk ik even om me heen, ik heb een nieuw meisje nodig. Een meisje die onzeker is en makkelijk te verleiden, daar ga ik achteraan. Ik blijf even stilstaan voor een raam en check snel hoe ik eruit zie. Mijn haar zit perfect in model, wat stoppeltjes sieren mijn kaak, een wit sportjack verbergt mijn armen en een deel van mijn zwarte shirt met v hals, verder nog een jeans en witte sneakers. Ziet er goed uit als je het mij vraagt hoor.. Ik draai me weer om en leun nonchalant tegen een muur. Eens zien, meisjes waar zitten jullie toch... Meestal wacht ik af tot het goede moment, werkt altijd... Ik grijns even en steek een sigaret op. Ik neem een hijs en laat hem dan tussen twee vingers hangen terwijl ik de rook uit blaas....

    [Begin staat hierboven ^^ ]


    El Diablo.

    Melanie Jones
    Ik zuchtte toen ik het huis uitliep met mijn zwarte handtas. Ik trok mijn grijze beanie nog wat verder over mijn donkere haren heen en begon te lopen richting de stad. Ik haatte dit, ik liep weer weg voor de problemen. Voor de zoveelste keer liep ik weg van mijn ouders, en mij o zo geweldige broer. Daniel, de geweldenaar. Hij deed alles goed en ik deed alles fout, hij kreeg alle aandacht en ik kreeg gewoon helemaal niks. Maar ach, wat maakt het ook uit. Ik pak mijn Blackberry uit mijn jaszak en sms naar mijn beste vriendin Megan. Zullen we samen naar de stad gaan? xx stuurde ik naar haar. Mijn voeten bewogen zich verder over de grijze stoeptegels en na een paar minuten kwam de stad met zijn vele winkels tevoorschijn. Op het moment dat ik op een somber grijs bankje ging zitten sms'te Megan terug. Nee sorry, ben bij Jason stuurde ze. Wat ik al verwacht had kwam uit, te druk met haar vriendje om ook maar iets om mij te geven. Ik zuchtte en staarde voor me uit. Ik kon nog niet terug naar huis, niet na de ruzie die ik net gehad had..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Mon topieks
    Zou misschien een van de meisjes de vriendin van Bree willen zijn?]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 21:53 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vicky Monroe
    Ik stond op uit mijn bed. Gelijk kleedde ik me aan, omdat ik het haatte om af te koelen door te lang in mijn pyjama rond te blijven hangen. Ik deed wat make-up op. Een klein beetje foundation, mascara, eyeliner en wat oogschaduw. Ook nog wat lipgloss om het af te maken, want met make-up op voelde ik me een stuk zelfverzekerder. Het bedekte me als een soort masker. Iets dat ik goed kon gebruiken om mijn onzekerheid te verbergen. Ik ontbeet met een bakje kwark en een boterhammetje met kaas. Ook dronk ik daar een kopje thee bij. Voordat ik wegging checkte ik of alle gordijnen dicht zaten, alle deuren dicht waren en alles op slot zat. Daarna trok ik m'n jas aan en vertrok. Ik moest nodig eens een nieuwe zomerjas kopen, het werd namelijk al iets te warm voor mijn winterjas met bontkraagje. Ik vertrok lopend richting de stad. Ik droeg sneakers omdat ik daar eventueel makkelijk op weg kon rennen als iemand mij lastig zou vallen. Je wist immers maar nooit. Maar ja, ik was dan ook wel een klein beetje paranoia. Dat was gediagnosticeerd door een psycholoog. Onderweg naar de stad zag ik een jongen die een peukje rookte. Ik vond daar niks aan het maakte me eigenlijk wel een beetje bang. Ik besloot gewoon stevig door te lopen. Ik hield mijn adem even in toen ik voorbij liep, ik wilde immers geen sigarettenrook inademen.


    26 - 02 - '16

    [@HurtedHeart, ik vind het goed]


    26 - 02 - '16


    Zara Ava Gordon.
    Outfit.

    Toen ik vanochtend voor 1 van de eerste keren dit jaar zag, zag ik het als de kans om eens naar buiten te gaan. Het was niet dat ik zo overdreven veel vrienden had of zo, maar dat kon me niet schelen. Ik had met mijn beste vriendin afgesproken in de stad om samen te gaan shoppen. Haar kennende zou ze nog wel wat later zijn. Mijn vermoedens werden bevestigd toen ik aankwam in de stad. Ik zuchtte en keek nogmaals rond waarna ik een hand door mijn bruine haren haalde en ergens tegen een muurtje ging staan, niet zo in de kijker, een plaats waar mensen mij niet direct zouden zien.

    Eline Flares
    Ik zucht en staar voor mij uit. Ik zit op een van de vele bankjes in het park. Zo af en toe zie ik een voorbijganger en glimlach dan ook vriendelijk naar diegene. Ik voel een briesje tegen mijn gezicht en begin het koud te krijgen. Niet dat het koud is ofzo, maar ik ben gewoon een koukleum en veel kleren heb ik nou ook weer niet aan. Ik doe mijn rits nog een stukje omhoog en pak mijn mobiel erbij. sms'jes, niks. Whatsapp, niks. Twitter, niks. Zo kan ik nog wel doorgaan, maar veel nut zal het niet hebben. Ik stop dus mijn mobiel weer terug in mijn jaszak en snuif wat frisse lucht door mijn longen. Ik voel me zo heerlijk vrij. Vrij van mijn ouders die maar door en doorzeuren. Misschien moeten zij ook maar eens wat relaxer zijn. Voor mij werkt het in ieder geval heel goed.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 22:02 ]