• Al jaren staat LASA, Los Angeles School of Arts, ervoor bekend de beste ballet danseres af te leveren. Meer dan 65% wordt na het afstuderen door een compagnie geworven. Sommigen worden zelfs al een contract aangeboden nog voor ze hun diploma in handen hebben.
    Dat de school zo succesvol is heeft ze te danken aan haar streng beleid. Er geldt een nultolerantie wat alcohol en drugs beseft, en relaties worden afgeraden zodat de leerlingen hun maximale aandacht aan hun studies kunnen schenken.
    Elk jaar worden er strenge audities gehouden om nieuwe leerlingen te werven, maar zelfs wanneer je een plekje hebt gekregen in de school ben je nog niet veilig. Je kan ten alle tijde geschorst of zelfs weggestuurd worden als je je niet voldoende inzet of niet genoeg vooruitgang toont.
    Naast danslessen, voorziet de school ook in geschiedenis- en culturele lessen, ook verschillende talen worden aangeleerd om de kansen van de leerlingen om aangeworven te worden door een buitenlandse compagnie te vergroten. Anatomie is eveneens een belangrijk vak en de leerlingen worden aangemoedigd om een instrument te leren spelen, zodat ze ook voorstellingen muzikaal kunnen begeleiden.

    Dit jaar is er echter een groepje leerlingen dat honger heeft naar iets anders, iets nieuws. Ze vragen het bestuur van de school om Hip-Hop lessen in te voeren, maar dat idee wordt resoluut geweigerd. De teleurstelling is groot, en enkele leerlingen lijken ontmoedigd te raken tot één van hen met een idee komt. Wat als LASA eens een eigen Hip-Hop crew zou hebben, door en voor leerlingen? Zullen de jongeren er in slagen hun geheim geheim te houden, of riskeren ze hun zuurverdiende plekje in de school te verliezen?


    Leerkrachten:
    - Gereserveerd door Nerys
    - Gereserveerd door Roatan

    Leerlingen:
    - Chrissie Mariangela Ortiz - Theodora ~crew
    - Ava Chachi Esperanza - Lifeisajoke ~crew
    - Rachelle Maia Anderson - Jaimes ~crew
    - Ryssa Viènne Hartley - Alyssum
    - Hyun Jae Goo - Tortura
    - Tristan Victor Wellington Theodora
    - Hayaku Hashima - KellyBelly ~crew
    - Luke Oliver Wright - ALLSTARSx ~crew
    - Rafaël Mairon Ortiz - Andhera ~crew
    - Reece Noah Bowen - Roatan


    Alles zit voll.

    Meedoen?
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd: (16-18)
    Persoonlijkheid:
    Uiterlijk:
    Familie & geschiedenis:
    Extra's:


    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Er zijn een bepaald aantal meisjes voorzien, en een bepaald aantal jongens. Dat wordt niet veranderd, vol is vol.
    - Ik wil liefst wat meer ervaren spelers, die niet na twee topics stoppen
    - Er is een minimum van 12 regels per post
    - Ik wil geen sneltrein, je wacht dus 2-3 posts voor je zelf een nieuwe maakt, later kan deze regel nog vervallen
    - Naamsveranderingen graag doorgeven
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus zullen niet goedgekeurd worden.[/red]
    - anderhalve week niet reageren zonder waarschuwing = je rol kwijt.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 14:56 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Er zijn wel alleen nog leerkrachten vrij, voorlopig. Want Saartje liet eerder weten dat Maartje een idee had voor een jongensrol (Of was het nou omgekeerd? Jee, ik wen echt nooit aan die twee namen).

    En Tortura, dat is zo herkenbaar. Heb ik vaak met verhalen, en dan heb ik helemaal geen moed meer er aan te beginnen. Misschien beginnen met sleutelwoorden op te schrijven?

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 21:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ja, zag ik ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sleutelwoorden heb ik al opgeschreven, maar ik kan nooit zomaar even beginnen, want dan vind ik het allemaal crap. Bovendien weet ik sowieso niet snel te beginnen als ik gewoon vastzit, ghehe. Ik zal in elk geval wel wat proberen, al hoop ik er niet te veel op.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Neem je tijd om erover te beslissen, ik begin pas zondag of later als nog niet alle rollen volledig zijn.

    Meestal komen rollen bij mij toevallig, dan moet ik ergens aan denken en vormen de zinnen zich spontaan in mijn hoofd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Zag ik ook :')
    Het probleem is dat ik maandag weer weg ben..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tamino schreef:
    Zag ik ook :')
    Het probleem is dat ik maandag weer weg ben..


    Is het dan wel gunstig om mee te doen?

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 21:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ze kan nog altijd later inspringen, dat gebeurt wel vaker.
    Haar personage zou dan bv. een blessure gehad kunnen hebben, waardoor hij/zij een tijd niet los kon geven/les kon volgen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat Cheryl zegt.
    Plus, ik kom nog terug hoor ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik twijfel weer of ik haar uiterlijk moet veranderen naar haar, maar ik heb in elk geval een klein deel van haar persoonlijkheid af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ze is mooi.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dus dat betekend dat ik het moet veranderen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Theodora schreef:
    Er zijn wel alleen nog leerkrachten vrij, voorlopig. Want Saartje liet eerder weten dat Maartje een idee had voor een jongensrol (Of was het nou omgekeerd? Jee, ik wen echt nooit aan die twee namen).


    Elise, mijn idee was om een mannelijke leerkracht aan te maken, die eerst streng is en hip-hop streng verbiedt en het later een beetje goedkeurd.
    Alleen nu staat er dat ik een mannelijke leerling heb gereserveerd en dat klopt niet..

    Tortura schreef:
    Dus dat betekend dat ik het moet veranderen?


    Ik weet het niet maar ik vind háár mooi. Gewoon doen waar je je het beste bij voelt ;)

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 23:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KellyBelly schreef:
    (...)

    Ik weet het niet maar ik vind háár mooi. Gewoon doen waar je je het beste bij voelt ;)

    Ghehe, bedankt. Na jouw reactie heb ik het ook even aan een vriendin gevraagd, zij zei dat ik het moest veranderen, so I shall. :].

    Edit: Ik heb haar aangepast, eveneens haar naam.

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 0:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Saturnus schreef:
    (...)

    Elise, mijn idee was om een mannelijke leerkracht aan te maken, die eerst streng is en hip-hop streng verbiedt en het later een beetje goedkeurd.
    Alleen nu staat er dat ik een mannelijke leerling heb gereserveerd en dat klopt niet..


    ... Volgens mij hadden we n leuk idee ?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'