• Al jaren staat LASA, Los Angeles School of Arts, ervoor bekend de beste ballet danseres af te leveren. Meer dan 65% wordt na het afstuderen door een compagnie geworven. Sommigen worden zelfs al een contract aangeboden nog voor ze hun diploma in handen hebben.
    Dat de school zo succesvol is heeft ze te danken aan haar streng beleid. Er geldt een nultolerantie wat alcohol en drugs beseft, en relaties worden afgeraden zodat de leerlingen hun maximale aandacht aan hun studies kunnen schenken.
    Elk jaar worden er strenge audities gehouden om nieuwe leerlingen te werven, maar zelfs wanneer je een plekje hebt gekregen in de school ben je nog niet veilig. Je kan ten alle tijde geschorst of zelfs weggestuurd worden als je je niet voldoende inzet of niet genoeg vooruitgang toont.
    Naast danslessen, voorziet de school ook in geschiedenis- en culturele lessen, ook verschillende talen worden aangeleerd om de kansen van de leerlingen om aangeworven te worden door een buitenlandse compagnie te vergroten. Anatomie is eveneens een belangrijk vak en de leerlingen worden aangemoedigd om een instrument te leren spelen, zodat ze ook voorstellingen muzikaal kunnen begeleiden.

    Dit jaar is er echter een groepje leerlingen dat honger heeft naar iets anders, iets nieuws. Ze vragen het bestuur van de school om Hip-Hop lessen in te voeren, maar dat idee wordt resoluut geweigerd. De teleurstelling is groot, en enkele leerlingen lijken ontmoedigd te raken tot één van hen met een idee komt. Wat als LASA eens een eigen Hip-Hop crew zou hebben, door en voor leerlingen? Zullen de jongeren er in slagen hun geheim geheim te houden, of riskeren ze hun zuurverdiende plekje in de school te verliezen?


    Leerkrachten:
    - Gereserveerd door Nerys
    - Gereserveerd door Roatan

    Leerlingen:
    - Chrissie Mariangela Ortiz - Theodora ~crew
    - Ava Chachi Esperanza - Lifeisajoke ~crew
    - Rachelle Maia Anderson - Jaimes ~crew
    - Ryssa Viènne Hartley - Alyssum
    - Hyun Jae Goo - Tortura
    - Tristan Victor Wellington Theodora
    - Hayaku Hashima - KellyBelly ~crew
    - Luke Oliver Wright - ALLSTARSx ~crew
    - Rafaël Mairon Ortiz - Andhera ~crew
    - Reece Noah Bowen - Roatan


    Alles zit voll.

    Meedoen?
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd: (16-18)
    Persoonlijkheid:
    Uiterlijk:
    Familie & geschiedenis:
    Extra's:


    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Er zijn een bepaald aantal meisjes voorzien, en een bepaald aantal jongens. Dat wordt niet veranderd, vol is vol.
    - Ik wil liefst wat meer ervaren spelers, die niet na twee topics stoppen
    - Er is een minimum van 12 regels per post
    - Ik wil geen sneltrein, je wacht dus 2-3 posts voor je zelf een nieuwe maakt, later kan deze regel nog vervallen
    - Naamsveranderingen graag doorgeven
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus zullen niet goedgekeurd worden.[/red]
    - anderhalve week niet reageren zonder waarschuwing = je rol kwijt.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 14:56 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Van mij mag je hoor ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Super, haha. Zal proberen haar vanavond in te leveren ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mijn personages zijn helemaal af, zijn ze goedgekeurd? (:

    Tortura schreef:
    Ik had mijn rol nog aangepast, weet niet of je dat had gelezen. :].


    Oops, ik had gezien dat je haar aangepast had maar ik had deze post niet gezien :W. I like her. Jij hebt altijd -of toch vaak- zo van die straight-to-the-point rollen :Y)

    En lol, Maartje. Je hebt er duidelijk moeite in gestoken dus waarom zouden ze niet goed zijn? ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    (...)

    En lol, Maartje. Je hebt er duidelijk moeite in gestoken dus waarom zouden ze niet goed zijn? ^^


    Ja, nou.. Weet ik veel. Misschien waren ze té goed en Gary Stu-achtig?

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 20:14 ]

    Volledige naam: Raven Ariana McCalley
    Roepnaam: Raven
    Leeftijd: 23 jaar, ze is jarig op 12 Februari
    Persoonlijkheid: Raven is een vrolijke jonge vrouw die barst van de energie. Zij het wel met de juiste mate. Vertrouwen en respect zijn de twee dingen die voor haar erg belangrijk zijn, mede doordat ze zelf op sommige momenten veel moeite heeft met het vertrouwen van nieuwe mensen. Iets wat soms natuurlijk erg tegenstrijdig kan zijn wanneer ze het wel van de ander eist, maar het zelf soms maar met moeite kan. Dit is iets wat voor haar tijd nodig heeft, bij de een misschien iets langer dan bij een ander.
    Ondanks dat is ze wel altijd in voor een vrolijke babbel en een grapje op zijn tijd, en geniet ze veel van het contact met andere mensen en de dingen om haar heeft. Toch kan ze soms ook erg kort door de bocht komen. Net als andere heeft ook Raven weleens haar dag niet, maar voornamelijk gebeurt dit wanneer ze op haar tenen is getrapt, of iemand haar gekwetst heeft. Haar doel op dat moment is diegene net zo hard terug te kwetsen, of gebukt te laten gaan onder haar slechte humeur.
    Gelukkig is dit iets wat niet al te vaak voorkomt en kan ze aardig wat hebben voordat je haar echt raakt.
    Een kort lontje heeft ze niet en je kunt vaak erg ver bij haar gaan mocht ze echt boos gaan worden, maar wanneer de maat vol is kan ze finaal uit haar plaat gaan en deinst ze er, in erge gevallen, niet voor terug de nodige tikken uit te delen.
    Uiterlijk:


    Ze heeft een flinke bos rode haren, waar van zichzelf al een lichte slag in zit, maar wat ze zelf regelmatig nog extra aanzet met rollers. Hoewel vele denken dat het geverfd is, is het dat niet. Deze rode kleur is haar eigen haarkleur, en in tegenstelling tot sommige vind ze het zelf totaal niet erg een roodharige te zijn. Meestal heeft ze haar lange lokken dan ook los hangen waardoor ze halverwege haar rug komen, iets waar ze erg trots op is, maar tijdens het lesgeven draagt ze ze in een hoge strakke knot.
    Haar ogen hebben een licht groene kleur en kunnen je zonder enige schaamte ongegeneerd opnemen. Van haar gezichtsuitdrukking valt vaak ook al voldoende af te lezen, van afkeer tot interesse en van vrolijkheid tot vriendelijkheid.
    Veel make-up draagt ze niet, voornamelijk alleen wat eyeliner, mascara en een zacht rode lippengloss. Dit komt meer doordat ze er vaak niet de tijd voor neemt, of heeft. Omdat ze ondanks dat qua uiterlijke wel altijd netjes en verzorgd over wil komen, draagt ze in ieder geval dat kleine beetje.
    Raven is 1.73 lang en heeft een normaal slank postuur. Door elke dag haar trainingen te doen en twee maal per week een bezoekje aan de sportschool, houd ze haar lichaam in dit slanke postuur.
    Familie en Geschiedenis: Raven komt uit een redelijk groot en warm gezin. Van de 5 kinderen is zij een van de oudste, boven haar zit nog een oudere broer, en onder haar twee jongere zusjes en een klein broertje. Hoewel sommige van haar leeftijd het idee alleen al vreselijk lijkt, vind Raven het heerlijk dat ze niet de enige is thuis en er altijd wel iemand is waar ze even mee kan kletsen, of lastig vallen. Het enigste waar ze absoluut niet tegen kan is een hechte, kleffe band met ze te hebben. Ze zal ten alle tijden voor haar broers en zussen klaar staan en heeft ze graag om zich heen, maar ze vind het ook niet erg als ze niet om haar heen zijn. Dit is niet alleen zo met hun, maar ook met haar ouders. Ze houd enorm veel van ze en ze hebben allen een goeie gezinsband, maar Raven is toch vaak wel het afstandigste.
    Sommige zeggen dat het door haar opvoeding komt, andere zeggen dat het komt door wat ze heeft meegemaakt. Als je het haar zelf vraagt haalt ze haar schouders op, het is gewoon zo.
    Raven is geboren op 12 februari 1989, een jaar na haar broer. Op 3 jarige leeftijd kwam daar hun oudste zusje bij, een jaar daarna gevolgd door hun jongste zusje en twee jaar daarna hun jongste broertje.
    Haar ouders waren 18 en 19 toen zij werd geboren, en hebben altijd al een groot gezin gewild. Raven zelf past daarvoor, hoe fijn ze het ook vind, geen groot gezin voor haar. Haar hele gezin leeft voor het dansen, en zowel zijzelf als haar broers en zussen hebben genoten van een ballet opleiding. Raven en haar oudste broer zijn op dit moment de enige twee die ervoor hebben gekozen hierin ook les te geven, net als hun ouders. Voor hun dus ook geen andere stijl dan alleen ballet. Raven´s hart ligt ook echt alleen hierbij.
    Op 16 jarige leeftijd leerde Raven Gayle kennen, hij was voor haar de liefde van haar leven, dacht ze. Hij stimuleerde haar in haar danscarrière en de wil om les te gaan geven, maar dat zakte mettertijd steeds dieper weg en begon haar alles van haar en het dansen af te kraken. Na anderhalf jaar kreeg hun relatie een vervelende wending, iets waar ze regelmatig de dupe in was en niet veel over praat. Ballet, school en de lessen waren op die momenten haar enige uitlaatklep waarvan er dagen zijn geweest waarin ze net iets te ver ging. Alles om haar slechte relatie maar te verdringen en alles om er vooral niet over te hoeven praten.
    Met veel moeite heeft ze bijna een jaar geleden eindelijk een einde gemaakt aan die relatie, maar het heeft haar vertrouwen wel een flinke deuk doen oplopen. De reden waarom dat nu voor haar veel moete kost.
    Extra: Raven is een echte tattoo freak, toch heeft ze er pas twee, maar ze is nu alweer druk bezig met een eventuele volgende. De eerste was die op haar bovenarm, die begint vanaf haar schouder tot net boven haar elleboog ( staat op foto bij uiterlijke ), deze heeft ze laten zetten toen ze net 18 werd. De tweede heeft ze pas laten zetten en siert haar linkerzijde ( dus andere kant dan op de foto) , van een deel van haar schouderblad tot haar heup. klik.


    Ik hoop dat ze goed is, wilde niet teveel aan haar veranderen dus heb alleen wat kleine dingetjes toegevoegd.

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 10:51 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Roatan schreef:
    (...)

    Ja, nou.. Weet ik veel. Misschien waren ze té goed en Gary Stu-achtig?

    Error 404: Gary Stu not found.

    ^^

    Is prima hoor, Jennifer ;D


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Is trouwens iedereen tevreden met hun partner/het dansje? Want nu kan ik nog mensen gaan switchen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik vind het prima hoor. Alleen ik ben nogal een noob in dat soort gedoe verder, dus ehh, wat bedoel je met dat Chinese Thee gedoe? Lolol. Moeten ze twee dingen opvoeren of wat? Aangezien er twee koppels zijn gemaakt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Theodora schreef:
    Is trouwens iedereen tevreden met hun partner/het dansje? Want nu kan ik nog mensen gaan switchen.


    Jaa, leuke koppels ^-^

    Het is een linkje, dus als je er op klikt kan je zien welk dansje ze moet doen.
    En ja, ze moeten twee dingen "opvoeren". Een met de hele groep en eentje in duo :Y).
    Eigenlijk kan je er volgens mij niet eens zoveel mee, maar het is gewoon om het rpg goed op weg te zetten dat ik het tot in de puntjes wil :3, en om er zeker van te zijn dat alle personages wel een beetje met elkaar in aanraking komen ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Zal ik hem openen of wachten tot morgen?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik weet niet wie er van de groep allemaal online zijn, maar als het merendeel wel online is, kan je het online zetten toch? Voor mij maakt het in elk geval niet uit. Ik ben nu bezig met haar geschiedenis en uiterlijk beschrijving.


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    Volledige naam: Ryssa Viènne Hartley
    Roepnaam: Ryssa, maar het wordt nog weleens afgekort naar Ryss
    Leeftijd: 17, ze is geboren op 17 juni 1996.
    Persoonlijkheid: Ryssa is een erg ambitieus en vastberaden persoon. Wanneer ze iets wil, dan ze het krijgen ook, wat ze er ook moet doen, al heeft ze wel een bepaalde grens. Haar ambitie en vastberadenheid maken haar ook erg perfectionistisch. Ze kan er niet tegen als dingen gewoon 'goed' zijn, bij haar is iets pas goed wanneer het perfect is. Ze is ijverig en het maakt haar niet uit hoeveel uur ze bezig moet zijn om iets te 'perfectisiseren'. Hoewel ze het liever in haar eentje doet, zal ze hulp van anderen zeker niet afslaan wanneer ze weet dat het zal helpen.
    Ryssa vindt het lastig om zich te moeten aanpassen aan nieuwe situaties is en heeft het liefste dat dingen hetzelfde blijven. Dat betekend niet gelijk dat ze conservatief is. Ze is gewoon bang dat ze door een nieuwe situaties gestrest zal raken en zich daardoor minder goed zal kunnen concentreren op het dansen en de andere vakken. Stress staat als om Ryssa gaat gelijk aan volledig panikeren. Ze raakt dan haar concentratie kwijt, wat er voor zorgt dat ze alleen nog maar meer gestrest wordt. De kans is dan ook groot dat ze in huilen uit barst.
    Orderlijk is Ryssa zeker. Haar kast is netjes en haar kant van de kamer is altijd opgeruimd. Ze kan zich er dan ook wel eens aan ergeren als haar kamergenote iets laat slingeren.
    Mensen denk vaak onterecht dat Ryssa niet instaat is om plezier te maken. Dat kan ze wel, ze laat die kant alleen niet snel zien aan mensen. Bij mensen die ze niet vertrouwt durft ze niet goed uitbundig te zijn. Tijdens het dansen kan je merken dat ze dat wel kan.
    Met jongens heeft Ryssa niet veel ervaring en ze is dan ook een ramp in flirten. Toch heeft ze wel een vriendje gehad, al was dat een vakantievriendje. Zijn naam is Hayden en hoewel ze al een lange tijd geen relatie meer hebben, hebben ze nog wel contact.
    Uiterlijk:


    klik&klik
    Ryssa heeft een lengte van slecht 166 centimeter en heeft een tengere bouw, door die twee dingen samen zien mensen haar meestal als petite. Ze is doordat ze tenger gebouwd is en zoveel traint best wel licht, iets wat ze ook zo wilt houden, aangezien ze zo redelijk gemakkelijk is om te liften tijdens het dansen. Ze let goed op haar gewicht en eet zo min mogelijk "slechte dingen". Aan snoepjes, koekjes en dat soort dingen doet ze niet, maar als ze dat tóch een keer doet, dan zal ze de dag erna hoogstwaarschijnlijk iets minder eten of iets meer bewegen.
    Haar lichteblonde lokken krullen van nature. Ze vindt die krullen echter niet zo mooi, en gaat er s' ochtends eerder uit om haar krullen te stijlen. Alleen als ze weet dat ze de hele dag een knot in haar haar zal hebben zal ze het niet doen.
    Ryssa is het meest blij met haar ogen. Haar ogen hebben een 'vergeet-me-nietjes-blauwe' kleur, met een haast wat paarse gloed. Haar ogen maakt ze alleen op met mascara, al gebruikt ze wel concealer wanneer ze slecht geslapen heeft. Zonder mascara op gaat ze de deur niet uit.
    Haar lippen zijn niet erg vol, maar haar tanden staan wel mooi recht, dankzij de beugel die ze vroeger droeg.
    Je zal Ryssa, buiten de balletlessen om, niet snel in een joggingbroek zien lopen, aangezien ze die echt verschrikkelijk vindt.
    Familie & geschiedenis: Ryssa's ouders pushen haar ontzettend om dingen perfect te doen en altijd tot het uiterste te gaan, wat dan ook de oorzaak is dat ze zo perfectionistisch is en bang om dingen fout te doen. Ze is als de dood dat ze hun zal teleurstellen en wil dat hoe dan ook voorkomen. Ze oefent dan buiten de lessen om ook erg veel, en zowat alle tijd die ze niet aan oefenen besteed, besteed ze aan de andere vakken. Gelukkig kan ze met de meeste vakken erg goed meekomen, alleen in anatomie is ze echt ramp. Zelfs met de uren -of misschien beter gezegd dagen- die ze besteed aan het leren voor dat vak haalt ze magere zesjes.
    Hoewel ze haar dus ontzettend pushen staan ze voor de rest niet bepaald voor haar klaar. Ze nemen haast nooit op wanneer ze hen belt. 'Dat krijg je er van als je niet genoeg oefent,' zullen ze haar vertellen wanneer ze geblesseerd raakt.
    Haar broer, Brandon, hebben ze ook erg gepusht. Ze wilden dat hij Rechten zou gaan studeren, maar hij heeft uiteindelijk toch gekozen voor wat hij zelf wilde: Geneeskunde. De heer en dame Hartley waren daar alles behalve blij mee en spreken nog nauwelijks met hem. Ryssa praat echter nog wel veel met hem. Hij -of Hayden- is degene die ze belt wanneer ze ergens ze zich niet fijn voelt.
    Extra's: x


    Is Ryssa goed zo?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Theodora schreef:
    Zal ik hem openen of wachten tot morgen?


    Ik ga nu slapen, maar wat mij betreft mag je het gewoon openen. Het zal vast nog niet gelijk storm lopen, hoop ik tenminste.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered