• Al jaren staat LASA, Los Angeles School of Arts, ervoor bekend de beste ballet danseres af te leveren. Meer dan 65% wordt na het afstuderen door een compagnie geworven. Sommigen worden zelfs al een contract aangeboden nog voor ze hun diploma in handen hebben.
    Dat de school zo succesvol is heeft ze te danken aan haar streng beleid. Er geldt een nultolerantie wat alcohol en drugs beseft, en relaties worden afgeraden zodat de leerlingen hun maximale aandacht aan hun studies kunnen schenken.
    Elk jaar worden er strenge audities gehouden om nieuwe leerlingen te werven, maar zelfs wanneer je een plekje hebt gekregen in de school ben je nog niet veilig. Je kan ten alle tijde geschorst of zelfs weggestuurd worden als je je niet voldoende inzet of niet genoeg vooruitgang toont.
    Naast danslessen, voorziet de school ook in geschiedenis- en culturele lessen, ook verschillende talen worden aangeleerd om de kansen van de leerlingen om aangeworven te worden door een buitenlandse compagnie te vergroten. Anatomie is eveneens een belangrijk vak en de leerlingen worden aangemoedigd om een instrument te leren spelen, zodat ze ook voorstellingen muzikaal kunnen begeleiden.

    Dit jaar is er echter een groepje leerlingen dat honger heeft naar iets anders, iets nieuws. Ze vragen het bestuur van de school om Hip-Hop lessen in te voeren, maar dat idee wordt resoluut geweigerd. De teleurstelling is groot, en enkele leerlingen lijken ontmoedigd te raken tot één van hen met een idee komt. Wat als LASA eens een eigen Hip-Hop crew zou hebben, door en voor leerlingen? Zullen de jongeren er in slagen hun geheim geheim te houden, of riskeren ze hun zuurverdiende plekje in de school te verliezen?


    Leerkrachten:
    - Gereserveerd door Nerys
    - Gereserveerd door Roatan

    Leerlingen:
    - Chrissie Mariangela Ortiz - Theodora ~crew
    - Ava Chachi Esperanza - Lifeisajoke ~crew
    - Rachelle Maia Anderson - Jaimes ~crew
    - Ryssa Viènne Hartley - Alyssum
    - Hyun Jae Goo - Tortura
    - Tristan Victor Wellington Theodora
    - Hayaku Hashima - KellyBelly ~crew
    - Luke Oliver Wright - ALLSTARSx ~crew
    - Rafaël Mairon Ortiz - Andhera ~crew
    - Reece Noah Bowen - Roatan


    Alles zit voll.

    Meedoen?
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd: (16-18)
    Persoonlijkheid:
    Uiterlijk:
    Familie & geschiedenis:
    Extra's:


    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Er zijn een bepaald aantal meisjes voorzien, en een bepaald aantal jongens. Dat wordt niet veranderd, vol is vol.
    - Ik wil liefst wat meer ervaren spelers, die niet na twee topics stoppen
    - Er is een minimum van 12 regels per post
    - Ik wil geen sneltrein, je wacht dus 2-3 posts voor je zelf een nieuwe maakt, later kan deze regel nog vervallen
    - Naamsveranderingen graag doorgeven
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus zullen niet goedgekeurd worden.[/red]
    - anderhalve week niet reageren zonder waarschuwing = je rol kwijt.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 14:56 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oh, dat is wel slim bedacht ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tortura schreef:
    Ik wil wel alvast melden dat ik er komende zaterdag niet ben, aangezien ik dan bij mijn beste chick op haar birthday ben.


    Dan wordt het ofwel zaterdagavond, ofwel zondag.
    In elk geval mag er niet te snel op elkaar gereageerd worden, zodat iedereen van bij het begin af aan mee is ^^
    And if not, dan steek ik er wel een stokje voor :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Volledige naam: Hyun Jae Goo.
    Roepnaam: Ze noemt zich Hyun en zo zal ze zich ook altijd blijven voorstellen.
    Leeftijd: Zeventien, ze verjaart op de zevende van maart.
    Uiterlijk: Het meisje heeft een dunne, slanke lichaamsbouw met lang, gekruld, zwart haar en donkere, reebruine ogen. Door haar kleine gestalte van maar 1,60cm wordt ze vaak als een breekbaar poppetje gezien. Diep vanbinnen is ze dat waarschijnlijk ook, maar dat zal ze nooit laten merken en ook niet aan iemand die vertrouwd is, waardoor haar aanblik direct iets hards krijgt.
    Ze heeft een tattoo van een roosje op haar zij getatoeëerd, om de doodsimpele reden dat ze zich zo voelt en tegen het leven aankijkt. Het kan nog altijd zo mooi eruitzien, maar het heeft zijn dorens… Het is dan ook vanzelfsprekend haar lievelingsbloem. Wanneer haar moeder erachter kwam, werd ze er helemaal horendol van en heeft Hyun zelfs geslagen ervoor. Toch huilde ze nog steeds niet, maar rende wel weg voor een aantal dagen – om vervolgens weer terug te keren.
    Haar ogen heeft ze vaak maar heel licht opgemaakt, met een eyeliner streepje erboven. Haar volle lippen hebben een lichtrode kleur en haar huid ziet er vaak nogal bleek uit. Precies als dat van een pop. Hyun haar kledingstijl varieert, maar als het goed zit, klaagt ze er niet over. Ze is geen tutje en wilt dat ook niet worden.
    Persoonlijkheid: Hyun is een zwijgzaam, maar erg waakzame jongedame. Ze zegt enkel iets als het denkt nodig te zijn, aangezien ze geen tijd en woorden wil besteden aan dingen die zij niet belangrijk vindt. Daarom heeft ze waarschijnlijk ook een geheimzinnige, afstandelijke aanblik, wat soms nogal als kil gezien kan worden. Veel liever analyseert zij mensen en hun acties, met die lege blik in haar donkere ogen.
    Het meisje is rationeel en handelt niet uit woede of instinct, enkel als ze het zeker weet. Wel is ze erg direct en wanneer ze dan ook uiteindelijk praat, is er een accent te horen, want ze komt oorspronkelijk uit Korea. Hyun is erg eigenzinnig, is totaal niet bang om tegen mensen in te gaan, maar kan hierdoor soms wel als koud neer gezet worden. Een perfectionist is zij wel, hoe erg zij dat zelf ook vindt.
    Ze is het soort meisje die van niemand eisen of bevelen aanneemt, zelf doet wat zij wil en een eigen leven leidt. Hierom haat ze het ook om verteld te worden wat ze moet doen, die voert zij ook niet uit. Wanneer zij mensen voor het eerst leert kennen, zal ze ongevoelig zijn, voordat ze zich kan opwarmen bij de anderen en meer van zichzelf laat zien. Dan laat ze ook duidelijk merken dat ze een goede vriendin is.
    In het algeheel, is zij onafhankelijk en vrij. Op eieren lopen doet zij voor niemand en ze zal doen zoals zij dat zelf wil, wanneer ze dat wil, ongeacht wie het pijn zal doen of wie het helpt.
    Familie & geschiedenis: Haar moeder, Hae-Won, stoomt het meisje al klaar sinds ze mini was voor ballet, waar Hyun dan geen ‘nee’ op kon zeggen. Sinds dat Hyun kon lopen, werd ze dus al op balletles gezet. Voor zover zij wist heeft ze er altijd wel in mee gewerkt, omdat ze zo graag wilt dat haar moeder trots op haar is. Om die reden oefende ze elke dag opnieuw, totdat zij er soms letterlijk bij neer viel. Het was niet genoeg, ze moest steeds harder werken voor de trots van haar moeder.
    In de tijd van haar tiende levensjaar kende ze ook een ander meisje wat aan ballet deed, Kim, maar haar moeder was overleden toen ze nog een baby was, waardoor ze alleen nog haar vader had. De mensen die ze nog kende, hielden veel van haar, want ze was heel lief voor ieder persoon – zelfs wanneer die niet zo aardig voor haar waren. Hyun was destijds al een gesloten kleine, waardoor ze dagenlang niets zei in de buurt van Kim. Toch voelde ze zich een vreemd gevoel in zich opborrelen toen ze telkens opmerkte hoe haar moeder naar haar toe ging, complimentjes gaf en haar niet. Ze voelt zich aan de kant gezet, buitengesloten en nog altijd niet de echte dochter van haar.
    Hyun Jae Goo’s vader, Dong-Sun, is wat soepeler in het hele gebeuren en zegt tegen haar dat ze haar dromen moet volgen, zelfs als dat betekend dat ze niet de ballet-richting op wilt gaan – wat haar moeder wel graag wilt. Het geheim is: haar moeder wil het, omdat ze nooit ver is gekomen vanwege een blessure. Daarom traint ze haar dochter totdat het perfect is, perfectie hoe zij het ziet. Hyun Jae Goo houdt veel van haar vader, hoewel ze het nooit echt toe durft te geven. Als het op ‘houden van’ aankomt, durft ze sowieso niet veel, maar ze vervloekt zich eigenlijk van alles als er wat slechts gebeurd met haar vader. Momenteel gaat het ook niet echt prima met haar oude man.
    Extra's: Ze bidt elke dag, hoewel ze niet echt geloofd. Ze doet het voor haar vader.

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 20:47 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    he , vergeet Eddie niet :') -Misha Gabriel-[ Ik ben de hele dag naar Amsterdam geweest en heb dus geen tijd gehad om mijn personage af te krijgen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dat lootjes trekken is een goed idee c: en ik ben nog bezig met Maia -Maia, sorry, ik had pas later door dat jij in dit topic zat >< mijn personage heet Rachelle Maia-. Alleen ik ben sinds zaterdag ziek geweest, maar vanmiddag zal ik haar afmaken c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik zou graag aan deze roleplay mee willen doen en mijn idee was om een leraar aan te maken, die naast ballet ook andere dansstijlen toestaat, ondanks dat dat niet mag (en dat hij eventueel ook vroeger aan Hip-Hop gedaan heeft. Is dat goed?

    Jaimes schreef:
    Dat lootjes trekken is een goed idee c: en ik ben nog bezig met Maia -Maia, sorry, ik had pas later door dat jij in dit topic zat >< mijn personage heet Rachelle Maia-. Alleen ik ben sinds zaterdag ziek geweest, maar vanmiddag zal ik haar afmaken c:

    Ik voel me raar dat er een Maia mee speelt, in dezelfde RPG haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Ik voel me raar dat er een Maia mee speelt, in dezelfde RPG haha.


    Als je het wil, dan zal ik de naam aanpassen, maar ik vind het gewoon een hele leuke naam c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Saturnus schreef:
    Ik zou graag aan deze roleplay mee willen doen en mijn idee was om een leraar aan te maken, die naast ballet ook andere dansstijlen toestaat, ondanks dat dat niet mag (en dat hij eventueel ook vroeger aan Hip-Hop gedaan heeft. Is dat goed?


    Als jij het er mee eens bent, dan zou ik liever hebben dat aanvankelijk alle leerkrachten erop tegen zijn, maar hij mag later in het RPG wel bijdraaien en hen helpen.

    @Tortura, Imitation is the highest form of flattery? :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Als je het wil, dan zal ik de naam aanpassen, maar ik vind het gewoon een hele leuke naam c:

    Nee joh, ben jij gek! Je hoeft de naam helemaal niet aan te passen hoor, nergens voor nodig. Ik voel me alleen wat raar door dat, verder niets. :]. Als jij die naam wilt houden, no problemo. Klaar 'es kees.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Roane -> Theodora


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hmm, ik twijfel :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Evelieeeen ;D

    -kijkt heel lief om Evelien te overtuigen dat ze mee gaat doen-


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik weet precies hoe ik mijn personage wil laten zijn, maar het komt maar niet eruit. Fuuuuuu.
    Ik ben nu echt werkelijk al een paar uur bezig te bedenken hoe ik zal beginnen. :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Ik weet precies hoe ik mijn personage wil laten zijn, maar het komt maar niet eruit. Fuuuuuu.
    Ik ben nu echt werkelijk al een paar uur bezig te bedenken hoe ik zal beginnen. :'].


    Gewoon gaan schrijven wat er in je opkomt. :3
    Meestal komt er dan al heel wat uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.