• 5 jongens en 5 meisjes gaan samen in een huis wonen omdat ze het leven bij hun ouders zat zijn. Langzaam zullen er vriendschappen en relaties ontstaan. Er is alleen 1 iemand die hun dwarsboomt.

De spelmaker bestuurt alles in het huis, zelfs de mensen. Als de spelmaker de boel eens lekker op wil schudden zorgt hij bijvoorbeeld voor een ruzie, of zorgt hij dat je plots wakker word met iemand anders naast je.

De identiteit van de spelmaker blijft om welke reden dan ook geheim.

slaapkamers:

badkamers:

Woonkamer:

Spelmaker: BluePassion

Jongens
    -Liam Payne-Semper
    -Louis Tomlinson-xMerlex
    -Zayn Malik-Blog
    -Niall Horan-Panday
    -Harry Styles-Mufinn

Meisjes
    -Chantal Nelsonamy66
    -Katherine HowardSakura1994
    -Tiffany CareyMoringa
    -Angel Jasmine MoonDamnBieber
    -Clarisse Infelia BondLavigna

Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

Regels:
    -alleen ik maak nieuwe topics
    -16+ mag
    -geen geruzie OOC
    -minimaal 4 regels
    -Geen Mary Sue
    -overige dingen spreken wel voor zich

Kamerindelingen:
    Liam-Katherine
    Louis-Angel
    Zayn-Clarisse
    Niall-Chantal
    Harry-Tiffany

Dit is puur willekeurig ingedeeld. Het kan zijn dat je de volgende dag gewoon naast iemand anders slaapt...

In de koelkast is altijd wel fruit en drinken te vinden. Ook zijn er overal snacks in de kasten( nee, we laten Niall niet verhongeren hoor :))

ik verzoek jullie de spelmakerstukjes te lezen.

12:00-eten
    13:00-vrije tijd
    14:00-shoppen
    16:00-vije tijd
    18:00 eten
    23:00 op kamer

[ bericht aangepast op 1 april 2013 - 12:57 ]

Sportzaal, terras met buitenzwembad. Zo maar doen?

Louis Tomlinson:

Allemaal mensen komen terug. Allemaal dragen ze gewone, maar mooie kleding. Kom ik aan met mijn bretels. Nerd... Ach, wat boeit mij dat nou wat ze zeggen. Opeens verschijnt er een tafel met allemaal lekker eten erop. 'ETENSTIJD!!!' roep ik door het huis. Als eerste schuif ik alle stoelen naar achter zodat iedereen makkelijk kan gaan zitten. Er staat geen stoel aan het hoofd van de tafel. Ik pak een stoel en schuif die aan het hoofd van de tafel waar ik vervolgens ook ga zitten. Ik wacht tot iedereen zit. Als ik een servet zie bedenk ik of ik hem in mijn shirt zal doen, maar zo kinderachtig ben ik ook weer niet. Ik vouw mijn handen alvast samen, maar sluit mijn ogen nog niet. Niet dat ik beslist christelijk ben, maar voor de mensen die dat wel zijn is het wel zo netjes. Straks kunnen we ook wel even een namenrondje doen. Ik ben alles alweer vergeten, en ik denk dat ik niet de enige ben.

Gotta get, gotta get out of my head <3

Zayn Javadd Malik

'Om eerlijk te zijn, zou ik er zelf nooit een nemen' zei ze zacht, waardoor ik moest grijnzen. 'Maar het heeft bij jou en betekenis, toch een mooi idee' zei ze, waarbij ik knikte. 'Ik ben geen gek die de eerste, beste naam van een meisje laat tatoeëren. Daar blijf je -je hele leven aan vastzitten. Dan ben je pas gek' mompelde ik. Kijk, als het nou de naam van je familielid was, in mijn geval mijn opa, dan begreep ik het volkomen. Of iemand die je kwijt bent geraakt aan iets. Maar gewoon voor de lol een naam laten zetten is gestoord. Hoe diep kun je gaan. Het meisje stelde zich voor als Tiffany, en keek naar de tafel vol eten. Ik had aan èèn broodje genoeg. Er kwam een jongen met een beanie waar enkele krullen onder uit staken, en groene ogen binnengelopen die ging zitten op een stoel. Zo te zien had ook hij tattoos. Mijn grijns breidde zich uit tot een grote lach. 'Zo te zien ben ik hier niet de enige' grinnikte ik. 'Hi. Ik ben Zayn' zei ik, waarbij ik mijn hand ter begroeting even opstak. Ter bescherming zodat het goed bleef zitten, haalde ik even een hand door mijn ravenzwarte haar en keek weer naar Tiffany. 'Waarom wil je geen tattoo?' vroeg ik haar geboeid. Een jongensstem riep wat over dat het etenstijd was. Een zucht verliet mijn mond en ik stond op, om vervolgens naar de keuken te slenteren. Daar nam ik aan de tafel plaats en bekeek de jongen. Bruin haar, blauwgrijze ogen.

[ bericht aangepast op 1 april 2013 - 22:46 ]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Harry Styles
    Ik volgde het gesprek over tatoeages half en mijn blik viel op de jongen toen hij zei dat hij dus niet de enige was. Ik grijnsde licht. Mijn lichaam is net een kleurboek' grinnikte ik. Al had geen van mijn tatoeages kleur. De jongen stelde zich voor als Zayn en ik knikte vrolijk. 'Harry.' Stelde ik mezelf voor. Iemand gilde dat he etenstijd was en ik zuchten, maar stond pas op toen Zayn dat ook deed. Het was blijkbaar de bedoeling dat we met zijn alle aan tafel gingen zitten. Ik schoof aan naast Zayn en keek naar Louis die aan kop zat. Blijkbaar had hij geroepen. Volgens mij zat er echt een steekje los bij die jongen.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Chantal Nelson

Ik hoorde dat iemand riep dat het etenstijd was. Ik liep naar de keuken en en zag een grote tafel staan waar al een paar mensen aan zaten. 'Waar komt die tafel vandaan?' vraag ik. Ik schuif ook aan tafel en pak 2 witte broodjes. Er zitten al 3 mensen ergens over te praten. 'Hoi, waar hebben jullie het over?' vraag ik om me bij het gesprek te voegen. Ik wil natuurlijk wel vrienden maken dus zal ik me er wel bij moeten voegen als ik dat wil. Als ik hier blijf wonen wil ik geen eenzaam meisje zijn. Ik heb gezelschap nodig.

[ bericht aangepast op 2 april 2013 - 7:29 ]

It just takes one negative comment to kill a dream

Tiffany Carey
    'Ik ben geen gek die de eerste, beste naam van een meisje laat tatoeëren. Daar blijf je -je hele leven aan vastzitten. Dan ben je pas gek' zegt hij. Ik knik instemmend toe. Er komt een jongen bij ons zitten met bruine krullen en groene ogen. 'Zo te zien ben ik niet de enige,' grinnikt Zayn. Daarna stelt hij zich voor. 'Mijn lichaam is net een kleurboek,' zegt de jongen die zich even daarna voorstelt als Harry. Dat vind ik nou zonde, dat ziet er nieteens mooi uit. Ik weet nu al, dat hij van de meeste van zijn tattoos spijt gaat krijgen. 'Waarom wil je geen tattoo?' vraagt Zayn dan. Net als ik antwoord wil geven roept er een stem die zegt dat het etenstijd is. De jongen die het omroept is de hele dag al veel te druk. Ik schuif aan naast Zayn en Harry. 'Ik zou dan wel gek zijn, mijn ouders zouden me vermoorden,' beantwoord ik alsnog Zayn's vraag. 'Ik ben trouwens Tiffany,' stel ik me weer voor aan Harry. 'Ik heb al een paar van je tattoos gezien,' grinnik ik. Daar was duidelijk te zien dat hij zijn lichaam aan het verpesten was. Dingen als een pinguïn en twee vogels zet je niet zomaar op je lijf. 'Je lag vanacht naast me,' leg ik hem uit. Ik kijk op naar een meisje die bij ons komt zitten. 'Hoi, waar hebben jullie het over?' vraagt ze. 'Over tattoos,' glimlach ik. 'Heb jij er een paar?' vraag ik haar.

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Louis Tomlinson:

Een aantal mensen schuiven al aan. Ik zucht een keer diep en adem langzaam uit. Wow, ik ben druk geweest! Jammergenoeg merk ik het er na alleen pas. Ik zal zo even afkoelen in het zwembad buiten. Ik besluit om maar even niks te zeggen tegen de mensen aan de tafel. Die zijn nu echt wel wakker. Van de schrik dat ze opeens in het huis zijn, maar ook van mij. Ik zie dat aan de andere kant van de tafel de kaas ligt. Ik vraag er niet naar. Het enige waar ik bij kan is de...jam? Oké, dan maar jam. Ik wil ze niet storen. In een paar happen heb ik het broodje op. Ik pak nog een broodje en een croissant. Niet dat ik zo snel eet, maar ik heb ze binnen no-time op. Ik neem nog 2 glazen melk, maar daar stop ik. Ik ben benieuwd wanneer we van tafel mogen. In mijn hoofd probeer ik alle namen te herinneren, maar dat gaat niet zo goed. Ik probeer om onopvallend met een gesprek mee te luisteren. Wat kan ik anders doen?

Chantal Nelson

Ik krijg meteen antwoord van het meisje dat volgens mij Tiffany heette. 'Over tattoos,' zegt ze met een vriendelijke glimlach. 'Heb jij er een paar?' vraagt ze daarna. Ik knik. 'Het is er maar 1. En hij is niet zo makkelijk te zien en best klein,' antwoord ik terwijl ik mijn haar naar achter schuif om hem te laten zien. 'Het is eigenlijk niet meer dan een klein sterretje, mijn vader mocht niet weten dat ik hem had laten zetten. Uiteindelijk kwam hij er wel achter... Trouwens, ik heet Chantal. Voor degenen die dat nog niet wisten,' ga ik verder. Eindelijk heb ik een paar mensen om mee te praten. Misschien hoef ik niet meer eenzaam te zijn.

De tattoo:

Louis Tomlinson:

Ik heb geen geduld meer en ga van tafel. Ik loop naar de kamer en tren een zwembroek aan. Ik loop weer naar beneden, en naar buiten. Ik rek me uit en geniet even van de zon. Dan duik ik in het water. Brr, koud. Ik ga zoals gewoonlijk een paar baantjes zwemmen. Daarna ka ik in het hoekje zitten genieten van de zon. Ik denk na over mijn familie. Ik mis ze nu al. Ik krijg waterige ogen. Ik houd mezelf in en stap uit het zwembad. Ik zoek binnen een handdoek. Als ik een handdoek heb maak ik de weg schoon waar ik langs ben gelopen. Ik leg buiten de handdoek neer en ga er op liggen. Ik hoef niet bruin te worden, maar ik wil graag genieten van de zon.

[ Vandaag reageer ik misschien iets later, ik heb best veeel huiswerk]

( Deze loopt ZO dood... )

xMerlex schreef:
    ( Deze loopt ZO dood... )

Dacht ik ook.

{gaat iemand nog iets schrijven??}

[Aangezien er niemand voor Zayn is, zie ik ook geen reden om te schrijven]