• 5 jongens en 5 meisjes gaan samen in een huis wonen omdat ze het leven bij hun ouders zat zijn. Langzaam zullen er vriendschappen en relaties ontstaan. Er is alleen 1 iemand die hun dwarsboomt.

    De spelmaker bestuurt alles in het huis, zelfs de mensen. Als de spelmaker de boel eens lekker op wil schudden zorgt hij bijvoorbeeld voor een ruzie, of zorgt hij dat je plots wakker word met iemand anders naast je.

    De identiteit van de spelmaker blijft om welke reden dan ook geheim.

    slaapkamers:



    badkamers:



    Woonkamer:





    Spelmaker: BluePassion

    Jongens
    -Liam Payne-Semper
    -Louis Tomlinson-xMerlex
    -Zayn Malik-Blog
    -Niall Horan-Panday
    -Harry Styles-Mufinn

    Meisjes
    -Chantal Nelsonamy66
    -Katherine HowardSakura1994
    -Tiffany CareyMoringa
    -Angel Jasmine MoonDamnBieber
    -Clarisse Infelia BondLavigna

    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:
    -alleen ik maak nieuwe topics
    -16+ mag
    -geen geruzie OOC
    -minimaal 4 regels
    -Geen Mary Sue
    -overige dingen spreken wel voor zich


    Kamerindelingen:
    Liam-Katherine
    Louis-Angel
    Zayn-Clarisse
    Niall-Chantal
    Harry-Tiffany

    Dit is puur willekeurig ingedeeld. Het kan zijn dat je de volgende dag gewoon naast iemand anders slaapt...

    In de koelkast is altijd wel fruit en drinken te vinden. Ook zijn er overal snacks in de kasten( nee, we laten Niall niet verhongeren hoor :))

    ik verzoek jullie de spelmakerstukjes te lezen.

    12:00-eten
    13:00-vrije tijd
    14:00-shoppen
    16:00-vije tijd
    18:00 eten
    23:00 op kamer

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 12:57 ]

    Harry Styles
    de kriebel in mijn neus zorgde ervoor dat ik wat onwennig wakker werd. ik wreef geiriteerd met de achterkant van mijn handpalm langs mijn neus en draaide me gapend om. Geiriteerd door de zon haalde ik mijn neus op en even was ik van slag. Zo roken mijn lakens niet. verard opende ik mijn ogen, maar kneep ze al snel weer dicht, omdat ze niet gewend waren aan het velle licht. Gapende wreef ik in mijn ogen en probeerde het opnieuw en kwam tot de conclusie, dat dit dan ook niet mijn eigen kamer was. Meteen schoot ik rechtop in bed en keek ik naast me. De plek naast me was leeg, maar duidelijk niet onbeslapen. Dat ik vaker zo waker werd, was een feit. Maar dan was ik de vorige avond gewoon meegegaan met een meisje. Alleen was ik vannacht niet meegegaan met een meisje. Nog altijd verward sla ik de dekens van me af. Nog iets wat vreemd was. Ik sliep naakt en had nu toch echt een boxer aan. Even dacht ik aan het progama waar ik me voor op had gegeven. Maar dat verklaarde niet, hoe ik hier terecht was gekomen. mijn blote voeten rakte het koude laminaat en snel trippelde ik de slaapkamer uit. Aan kleding dacht ik niet en ik trippelde op mijn tenen de gang door, de trap af. Meteen kom ik in een ruime woonkamer en valt mijn oog op drie jongens en twee meisje, ik krap even ongemakkelijk aan mijn oor. 'Ook hoi.' gaapte ik.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 17:45 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lavigna schreef:
    Clarisse Infelia Bond

    Met een zachte plof belandde ik op de grond, waarna ik een zachte pijnlijke kreun slaakte. Ik stond op en haalde een hand door mijn haren heen. Mijn blik ging naar het bed waar ik sliep, blijkbaar had er ook iemand anders in geslapen. Ik pakte panty's, shorts en mijn sweater uit mijn koffer en deed die aan, daarna poetste ik mijn tanden en kamde ik mijn donkerbruine haren, en deed mijn make-up. Alleen maar eyeliner en oogpotlood op mijn waterlijn...


    (De mensen hebben geen koffer. Daarom gaan ze shoppen)

    [Aangepast.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [dankje]

    Louis Tomlinson:

    Voordat ik Liam een hand kon geven kwam er al een meisje. ''Hello'' zei ze. ''Ik ben Claire, trouwens. Mijn hele naam is belachelijk lang, maar mijn achternaam is Bond.''. Ze ging op een barkruk zitten. Ik loop naar haar toe. Ik sta nu recht voor haar. Ik maak een buiging en zeg: 'Louis Tomlinson.' Wel apart... Zo in je pyama. En...Hoppa! Daar is de volgende jongen. Hij schaamt zich zeker niet dat hij alleen in een boxer loopt. 'Ook hoi.' zegt hij. Ook naar hem loop ik toe en steek mijn hand uit. 'Ik ben Louis Tomlinson. Uhhh... Leuke boxer trouwens.' Een vriendin kan ik hier wel vergeten, ik heb nu al 3 van de 4 andere jongens gezien, en die zien er veel beter uit. Voor hoe ver ik er verstand van heb... Ik kan nu bijna wel aftellen voordat er weer iemand komt. Ik kan zo wel even kijken of het meisje waar ik naast wakker werd al wakker is. Gewoon... Ik heb toch niks beters te doen...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Chantal Nelson

    Ik schrik wakker en ga meteen rechtop zitten. Wat heb ik slecht geslapen! Wacht eens, dit is niet mijn bed. En ook niet mijn kamer. En wat doet die jongen hier? Waar ben ik? Ik kijk de kamer rond en hoop een manier te vinden hoe ik hier ben gekomen. Voorzichtig stap ik uit mijn bed, ik probeer de jongen niet wakker te maken. Hoe komt het dat ik niet weet waar ik ben? Oh ja! Ik zou met een paar andere mensies samengaan wonen! Maar waarom heb ik dan geen eigen kamer? Nou ja. Ik ben tenminste niet meer de hele tijd alleen. Vroeger was dat wel zo. Mijn vader was altijd weg. Nu merk ik pas hoeveel honger ik heb. 'Op zoek naar de keuken,' mompel ik in mezelf. Ik kijk nog eens naar de jongen. Ik moet toegeven, hij ziet er schattig uit. Blij dat het niet een of andere lelijkerd is. Waar zou de eetkamer zijn?


    It just takes one negative comment to kill a dream

    spelmaker:
    clarisse krijgt barstende koppijn.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 19:33 ]

    Katherine Howard
    Langzaam open ik slaperig mijn ogen ik ga recht op zitten en rek me uit waarbij ik nog twee keer met mijn ogen knipper als ik besef dat ik niet op mijn eigen kamer lig, ik kijk wat rond en probeer te beseffen waar ik ben en wat ik hier doe. Ik haal dan ongeeintereseerd mijn schouders op en sla de dekens van mij af ik stap uit mijn bed en kijk weer even rond waarbij ik daarna naar de deur loop die een klein stukje open staat.
    'Is er hier iemand geweest?' vraag ik me af. Ik loop de gang op en loop richting de stemmen die ik hoor waarbij ik een paar mensen zie zitten.

    ( Wie gaat er btw allemaal naar 1D concert? )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    xMerlex schreef:
    ( Wie gaat er btw allemaal naar 1D concert? )


    [ Ikke!!! Zit wel bijna achteraan...


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Ik ook, in blok 212. Ach ja, ik ben er heel blij mee (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    amy66 schreef:
    (...)

    [ Ikke!!! Zit wel bijna achteraan...

    [ Welk vak dan? ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lavigna schreef:
    [Ik ook, in blok 212. Ach ja, ik ben er heel blij mee (: ]

    [ Ik vak 110 :) ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (willen jullie dit in het rollentopic doen? dan blijft het een beetje overzichtelijk)

    ll ik ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,