• 5 jongens en 5 meisjes gaan samen in een huis wonen omdat ze het leven bij hun ouders zat zijn. Langzaam zullen er vriendschappen en relaties ontstaan. Er is alleen 1 iemand die hun dwarsboomt.

    De spelmaker bestuurt alles in het huis, zelfs de mensen. Als de spelmaker de boel eens lekker op wil schudden zorgt hij bijvoorbeeld voor een ruzie, of zorgt hij dat je plots wakker word met iemand anders naast je.

    De identiteit van de spelmaker blijft om welke reden dan ook geheim.

    slaapkamers:



    badkamers:



    Woonkamer:





    Spelmaker: BluePassion

    Jongens
    -Liam Payne-Semper
    -Louis Tomlinson-xMerlex
    -Zayn Malik-Blog
    -Niall Horan-Panday
    -Harry Styles-Mufinn

    Meisjes
    -Chantal Nelsonamy66
    -Katherine HowardSakura1994
    -Tiffany CareyMoringa
    -Angel Jasmine MoonDamnBieber
    -Clarisse Infelia BondLavigna

    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:
    -alleen ik maak nieuwe topics
    -16+ mag
    -geen geruzie OOC
    -minimaal 4 regels
    -Geen Mary Sue
    -overige dingen spreken wel voor zich


    Kamerindelingen:
    Liam-Katherine
    Louis-Angel
    Zayn-Clarisse
    Niall-Chantal
    Harry-Tiffany

    Dit is puur willekeurig ingedeeld. Het kan zijn dat je de volgende dag gewoon naast iemand anders slaapt...

    In de koelkast is altijd wel fruit en drinken te vinden. Ook zijn er overal snacks in de kasten( nee, we laten Niall niet verhongeren hoor :))

    ik verzoek jullie de spelmakerstukjes te lezen.

    12:00-eten
    13:00-vrije tijd
    14:00-shoppen
    16:00-vije tijd
    18:00 eten
    23:00 op kamer

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 12:57 ]

    xMerlex schreef:
    (...)
    [ Ik probeer om in ieder geval jou personage van gedachten te laten veranderen >: ) Als die in de 1e instantie Louis ook niet de leukste vind. *zucht* Hij wordt het minst gewardeerd van 1D... :( ]
    ll ik vind het niet erg hoor. ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Chantal Nelson

    Ik ben er dus achter gekomen dat er bij het bed wat eten stond. Hopelijk vind de jongen het niet erg dat iets meer dan de helft al op is. Hij slaapt nog steeds. Ik deed net alles extra zachtjes zodat ik hem niet wakker zou maken. Nu ben ik op zoek naar de anderen. Ik ga op het geluid af. Daar zullen vast wel wat anderen zijn. Ik zet de laatste stappen en ik zie een paar mensen zitten. 'Hoi, ik ben Chantal!' zeg ik zo vrolijk mogelijk met een grote glimlach. Gelukkig heb ik vandaag geen last van een ochtendhumeur. Ik wil wel een goede eerste indruk maken, niet dat ze denken dat ik één of andere humeurige trut ben ofzo. Hopelijk denken ze dat nu niet, want ik moet nog een tijdje met ze samenwonen.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 20:43 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Louis Tomlinson:

    Daar is de volgende al. 'Hoi, ik ben Chantal!' zegt ze. Ook naar haar loop ik toe. 'Ik ben Louis' zeg ik. Ik neem haar hand en draai haar in een pirouette rond. Zo, ik heb bij alle meisjes iets orrigineels gedaan. Een ontbijtje, een kus op de hand, een buiging, een pirouette laten draaien, ik mis er nog een. Wat zal ik bij die doen? Ah! Ik weet het al. Voor de jongens hoef ik niets te verzinnen. Anders zou het echt ongemakkelijk zijn... De jongens geef je gewoon een hand, zo heb ik het geleert. Of in ieder geval begrepen. Wat zal ik nu doen? Ik verveeeeeeeeeeeeeel me! Ik loop ergens heen zodat ik kan zien of het laatste meisje komt, maar dat zij mij eerst niet ziet. nog ff wachten. Ik heb toch niks beters te doen. Tijdens het wachten neurie ik 'Hey there Delilah'.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Katherine Howard
    Ik hoor een meisje stem 'Hoi, ik ben Chantal.' zeggen en ik draai me om waarbij ik vriendelijk naar haar glimlach.
    'Mij naam is Katherine, aangenaam.' ik steek vriendelijk mijn hand uit.

    [Wat heb ik gemist? Ik was even weg]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sakura1994 schreef:
    Katherine Howard
    Ik hoor een meisje stem 'Hoi, ik ben Chantal.' zeggen en ik draai me om waarbij ik vriendelijk naar haar glimlach.
    'Mij naam is Katherine, aangenaam.' ik steek vriendelijk mijn hand uit.


    zou je jouw post ietsje langer willen maken?

    Blog schreef:
    [Wat heb ik gemist? Ik was even weg]


    [Euhm, Harry, Chantal, Claire, Liam zijn er bijgekomen. Dus nu zijn er Liam, Claire, Harry, Chantal, Tiffany, Katherine, Zayn, Louis er - geloof ik.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (en Clarisse zou hoofdpijn moeten krijgen nu)

    Bluepassion: Sure wil ik dat.

    Katherine Howard

    Ik hoor een meisje stem 'Hoi, ik ben Chantal.' zeggen en ik draai me om waarbij ik vriendelijk naar haar glimlach. ik loop een stukje haar kant op en steek mijn hand uit 'Mijn naam is Katherine.' ik kijk rond door de zaal en kijk naar de gezichten van de andere die er zijn. Een moment kijk ik even naar de jongen die zich aan Chantal voor stelde als Louis. Ik loop naar de bank toe waar ik op ga zitten en even diep zucht.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 21:15 ]

    Sakura1994 schreef:
    Bluepassion: Sure wil ik dat.

    Katherine Howard

    Ik hoor een meisje stem 'Hoi, ik ben Chantal.' zeggen en ik draai me om waarbij ik vriendelijk naar haar glimlach. ik loop een stukje haar kant op en steek mijn hand uit 'Mijn naam is Katherine.' ik kijk rond door de zaal en kijk naar de gezichten van de andere die er zijn. Een moment kijk ik even naar de jongen die zich aan Chantal voor stelde als Louis. Ik loop naar de bank toe waar ik op ga zitten en even diep zucht.


    (volgende keer rekening mee houden dat de minimum aantal regels 4 is, okee? :) )

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 21:16 ]

    [Off-topic met haakjes, aub en het waren toch vier regels? Ik ben irritant bezig.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    [Off-topic met haakjes, aub en het waren toch vier regels? Ik ben irritant bezig.]


    (klopt.... Ik laat het voor deze keer schieten)

    Sakura1994 schreef:
    Bluepassion: Sure wil ik dat.

    Katherine Howard

    Ik hoor een meisje stem 'Hoi, ik ben Chantal.' zeggen en ik draai me om waarbij ik vriendelijk naar haar glimlach. ik loop een stukje haar kant op en steek mijn hand uit 'Mijn naam is Katherine.' ik kijk rond door de zaal en kijk naar de gezichten van de andere die er zijn. Een moment kijk ik even naar de jongen die zich aan Chantal voor stelde als Louis. Ik loop naar de bank toe waar ik op ga zitten en even diep zucht.

    [ Je was nog niet in de kamer... toch? En je kan Louis niet zien, die zit verstopt :) ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [-]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 21:51 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Lang genoeg? Sorry, kan niks zien, zit op iPod en daar word alles een stuk kleiner]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."