• zou mijn 'twaalfjarige ik' zich helemaal kapot schrikken. Ik was toen namelijk helemaal in het roze gekleed, anti-emo omdat ik dacht dat die mensen altijd somber waren en had ik een grote hekel aan piercings in het gezicht terwijl ik nu een neuspiercing heb trolol.

    Nu ben ik wel eens benieuwd, hoe zouden jullie denken dat jullie 'twaalfjarige ik' op jullie 'ik van nu' zouden reageren?


    26 - 02 - '16

    Ik denk niet dat ik dingen anders had aangepakt, want dan zou ik nu uitkomen waar ik nu ben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarschijnlijk zou ze me met grote ogen aangekeken hebben en zeggen: "Je wordt niet meer gepest, hebt leuke vriendinnen en ook nog gezoend met leuke jongens! Plus, je flirt er ook nog eens op los met de knapste jongen van de Poiesz. Btw, waarom ben je bij de Poiesz aan het werk? O.O."


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn 12 jarige ik.. Die zou zich kapot schrikken met wat dr te wachten staat en vragen waarom ik het in godsnaam zo heb gedaan en niet anders. Niet dat ik het anders ging doen als ik het nog eens kon doen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn twaalfjarige ik zou niet geloven dat we een en dezelfde persoon zijn. Ik ben veel veranderd.
    Allereerst zou ze opkijken tegen het zelfvertrouwen dat ik nu heb. En ze zou me voor gek verklaren om mijn plannen voor volgend jaar.
    Toen ik ongeveer twaalf was, hebben mijn ouders plannen gehad om te emigreren. Ik was daar woest over. Ik had veel behoefte aan vastigheid en ik moest precies weten waar ik aan toe was. Verhuizen was dus uit den boze, laat staan emigreren. Maar nu ga ik volgend jaar in Noorwegen studeren. Helemaal alleen, zonder dat er iemand is die ik ken of dat ik precies weet waar ik aan toe ben.
    En verder zou ze zich verbazen over mijn eerdere studiekeus. Ik volg nu een opleiding tot onderwijsassistent, terwijl ik op die leeftijd altijd zei dat het vanalles kon worden, behalve iets in het onderwijs.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Mijne zou verbaasd zijn dat ik nu veel meer durf. En dat ik veel vaker jurkjes en rokjes draag en dip dye heb genomen. En dat er in dit schooljaar 3 jongens waren die me leuk vonden.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mijn twaalfjarige ik zou eh, denk ik wel verbaasd zijn over hoe spontaan ik nu ben, over het gegroeide zelfvertrouwen en dat ik niet meer zo'n verschrikkelijk kort lontje heb als toen. En verbaasd over dat ik me nu wél goed kan kleden lol.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik zou het wel kunnen vinden met mijn twaalfjarige ik, denk ik.


    i put the fun in funeral

    Ik denk dat k vooral verbaasd zou zijn over mijn gedrag. Ik was eerst een vrolijk, actief meisje die vee kletste, sinds de derde en eigenlijk al een beetje in de eerste is dat veranderd, voo rmijn vriendinnen niet maar ik ben emotioneler en terug getrokken, eerst zei ik alles tegen mijn ouders maar nu niet meer. Daar ben ik veel in veranderd en hoe ik ook ovre mezelf denk. Ik sta meer stil over hoe zie ik eruit voor een ander en onzekerder.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben pas 2 maanden 13 dus ik denk dat mijn 12 jarige ik zou zeggen: Wow, wat een knapperd.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik denk dat ik met bewondering naar mezelf zou kijken :')
    Toen was ik echt een mietje, en had ik veel zelfmedelijden.
    Nu ben ik harder, heb ik zoveel meer zelfvertrouwen en wíl ik echt mezelf gelukkig maken.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mijn 12-jarige ik zou boos worden dat ik nu op de Havo zit, in janken uitbarsten om wat er tussen de jaren gebeurt is, blij zijn dat ik hele goede vrienden heb en trots dat ik beter voor mezelf kan zorgen.
    Als we elkaar tenminste zouden spreken omdat ik altijd muziek luister.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Die zou denken dat ik niet veel veranderd ben, behalve dat ik nu veel awesomer ben natuurlijk.
    Ik ben nu 13, dus ja..... T'scheelt maar 1 jaar :')


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik ben ongeveer drie maanden dertien.
    +Mijn twaalfjarige ik zou niets zeggen, omdat ik haar het zwijgen zou opleggen. Ik heb geen spijt van de voorbije 4 maanden. :3


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dafuq, verkeerder topic haha.

    OT: Ik denk dat ik niet heel verbaasd zou zijn, ik ben niet echt heel erg veranderd. Heb wel een grotere mond gekregen en ik kan het nog altijd niet goed vinden met m'n ma. xd

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 12:42 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'