• zou mijn 'twaalfjarige ik' zich helemaal kapot schrikken. Ik was toen namelijk helemaal in het roze gekleed, anti-emo omdat ik dacht dat die mensen altijd somber waren en had ik een grote hekel aan piercings in het gezicht terwijl ik nu een neuspiercing heb trolol.

    Nu ben ik wel eens benieuwd, hoe zouden jullie denken dat jullie 'twaalfjarige ik' op jullie 'ik van nu' zouden reageren?


    26 - 02 - '16

    Ik zou een beetje verbaasd zijn, maar niet enorm. Ik ben qua uiterlijk weinig veranderd. Ik zou vooral opkijken van mijn huidige muzieksmaak en mijn vriend. Als twaalfjarige had ik niet verwacht dat ik een mooie bassist met lange krullen aan de haak zou slaan. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Mijn twaalfjarige ik zou helemaal overdonderd zijn over hoe geweldig ik niet ben. (cat)
    Nah, just kidding...
    Waarschijnlijk zou ze verschieten over hoe sarcastisch en droog ik ben.
    En misschien ook omdat mijn mond met de tijd is gegroeid, ik laat me door niemand meer doen en dat was vroeger niet zo.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn twaalfjarige ik zou mij voor trut uitschelden. ;p Ik weet nog goed hoe ik vroeger tegenover oorringen, geverfd haar en shirtjes met een lagere hals stond. Vroeger droeg ik altijd kleding die mijn hals en het liefste ook nog eens mijn nek volledig bedekte en nu heb ik er een hekel aan. Ook zou mijn twaalfjarige ik me vreemd vinden omdat ik een stuk spontaner ben geworden dan eerst.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mijn twaalfjarige ik zou misschien verbaasd zijn dat ik nog steeds anime kijk en over mijn muzieksmaak. Maar voor de rest ben ik qua karakter weinig veranderd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    'Wow, ik ben best wel cool geworden.'
    Over het innerlijk, that is :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Die zou verbaasd zijn dat ik nog leef.


    Your make-up is terrible

    Die zou zeggen: "Wow, ik lijk op een meisje."
    Ik was toen een halve jongen, dus ja.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hmmm...
    Mijn twaalfjarige ik zou het liefst zo ver mogelijk uit mijn buurt blijven. Ik ben niet emo, maar ik ben wel al emo genoemd door verschillende mensen.
    Vroeger wou ik absoluut geen tattoes of piercings en nu heb ik een tattoe, wil nog een tattoe zetten en wil een piercing hebben. Als 12-jarige zou ik er ook zeker nooit aan gedacht hebben om mijn haren te kleuren in elke mogelijke kleur die er is. Dat kwa uiterlijk dan. Kwa karakter lijk ik nu net een mongool.


    Take me to wonderland

    Ik denk zelfs dat mijn twaalfjarige ik bang voor me zou zijn :')
    Vooral als ik kwaad ben of zo, dan ben ik nogal...Agressief.
    En qua uiterlijk ben ik niet zo erg veel veranderd, buiten het feit dat mijn haar een stuk langer is en lichter door de zon.
    En dat ik me iets beter kleed.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben niet heel veel veranderd, dus mijn twaalfjarige ik zou niet heel verbaasd of iets dergelijks zijn. Maar ik ben nu ook pas 14, dus het scheelt maar 2 jaartjes :P
    xxx


    "Family don’t end in blood”

    Mijn 12 jarige ik zou trots op me zijn dat ik zo'n mooie vriendin heb en blij zijn dat alles zoveel beter is geworden. Hij zou het wel heel jammer vinden dat mijn ouders niet meer samen zijn gekomen, maar goed, je kunt niet alles hebben hé?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk dat mijn 12-jarige ik trots zou zijn op mijn 19-jarige ik. Ik heb een gezond lichaam, heb mijn spontaniteit nog steeds en heb leuke mensen om me heen. T'is dan wel maar goed dat mijn 12-jarige ik niet eerst mijn 15-jarige ik zou zien, want dan zou ze wél schrikken. Mijn 15-jarige was namelijk het tegenovergestelde van mijn huidige ik, lol.


    ars moriendi

    Mijn twaalfjarige ik zou overdonderd zijn over het feit dat ik ietsje minder lui ben geworden en weer helemaal uit het dal ben geklommen.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik denk dat mijn 12-jarige me een knuffel zou geven en in tranen zou uitbarsten van blijheid c:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn twaalfjarige ik zou denk ik blij zijn hoe ik nu geworden ben, maar ik denk dat als ik toen dingen had geweten die mijn leven nu nogal beïnvloed hebben, dat ik sommige dingen wel anders aangepakt zou hebben.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.