• Hey! Sorry als dit verkeerd staat, ik wist niet waar ik het moest plaatsten.
    Ik wilde graag op 'contemporary hip hop', het is een dansstijl die je vaak ziet bij bijvoorbeeld so you think you can dance en zo. Het is hip hop met een invloed van moderne dans. Maar ik zou niet weten wat ik aan zou moeten doen. Want hip hop is zeg maar beetje wijd en zo, maar modern juist niet(?). Heeft iemand een idee? Haha.

    X

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 4:44 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik denk gewoon sportkleding met sneakers, maar ik heb er geen verstand van. :'D


    26 - 02 - '16

    Ik zou gewoon een beetje een wijde trainingsbroek aan doen met een wat strakker hempje/t-shirt.


    You are beautiful, you are love.

    Dat vershild modern heeft tegenwpordig vaak jurkjes ofzi due losser zitten. Ik zou gewoon een dansbroek joggingbroek en een topje doen ikzelf dans vierstijlen en heb dit ook aan..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Okay! Thanks :)


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Cahanagh schreef:
    Okay! Thanks :)
    tenmsite, ik zelf vind los zittend meestal prettiger om te dansen maar niet als je veel met je handen met de kans te blijven haken. Ik heb laatst bij de coolcat shirtjes gekocht voor dansen. ze vallen langer, wat ik lekker vind en strak en dan liepen ze wijd uit met moutjes boven je elleboog strak. Aan de andere kant vind ik topjes/shirtjes enz. fijn want je ziet goed of je de goede beweging maak [wij dansen met spiegels voor onze neus] dus je moet denk gewoon even zelf kijken wat je prettig vind. Wat ik ook fijn vind is naast een dansbroek een broek die tot halverwege je onderbeen zit en dan wel strak dus ik noem het een poepbroek maar dat het een beetje hangt zegmaar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) tenmsite, ik zelf vind los zittend meestal prettiger om te dansen maar niet als je veel met je handen met de kans te blijven haken. Ik heb laatst bij de coolcat shirtjes gekocht voor dansen. ze vallen langer, wat ik lekker vind en strak en dan liepen ze wijd uit met moutjes boven je elleboog strak. Aan de andere kant vind ik topjes/shirtjes enz. fijn want je ziet goed of je de goede beweging maak [wij dansen met spiegels voor onze neus] dus je moet denk gewoon even zelf kijken wat je prettig vind. Wat ik ook fijn vind is naast een dansbroek een broek die tot halverwege je onderbeen zit en dan wel strak dus ik noem het een poepbroek maar dat het een beetje hangt zegmaar.


    Hahaha poepbroek -plat- (Mijn moeder noemt dat een drollenvanger :p)
    Maar ik denk dat je wel gelijk hebt :) ik zal de eerste keren wel gewoon met topje en jogging doen, dan kan ik daarna altijd nog kijken als ik iets anders zou willen :3. Thanks!! (flower)


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Iets wijds wat toch je vormen aangeeft lijkt mij.
    Bijv. zo'n strak hempje met daarop een wijd half lang t-shirt


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik zou zoiets aan doen


    If you had the chance to change your faite, would you?