• zou mijn 'twaalfjarige ik' zich helemaal kapot schrikken. Ik was toen namelijk helemaal in het roze gekleed, anti-emo omdat ik dacht dat die mensen altijd somber waren en had ik een grote hekel aan piercings in het gezicht terwijl ik nu een neuspiercing heb trolol.

    Nu ben ik wel eens benieuwd, hoe zouden jullie denken dat jullie 'twaalfjarige ik' op jullie 'ik van nu' zouden reageren?


    26 - 02 - '16

    Mijn 12-jarige ik zou zich compleet doodschrikken (cat)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik denk - hoop - dat mijn twaalfjarige ik naar me op zou kijken :3 toen ik twaalf was, wilde ik niets liever dan iets doen met mijn schrijven. Ondertussen heb ik dus Q leren kennen en doe ik bijna niets anders dan schrijven.
    Qua uiterlijk.. ze zou zich verschieten, aangezien mijn haar nu héél erg kort is in vergelijking met toen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn twaalfjarige ik zou verbaasd zijn over het feit dat ik nooit meer lees, en helemaal als ik vertel dat dat komt doordat ik me niet meer kan concentreren XD


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn twaalfjarige ik zou schrikken van mijn haar en denk ik ook wel iets hebben bij mijn kledij van: Oh, ik had niet verwacht dat ik dat ooit zou gaan dragen...
    En gewoon omdat ik echt heel veel veranderd ben... :$


    Reality's overrated.

    Mmm, ik had gehoopt dat m'n twaalfjarige ik eerder voor zichzelf op zou komen, wat ik nu dus wel doe.


    Bad decisions make good stories.

    Mijn twaalfjarige ik zou waarschijnlijk niet heel erg verbaasd zijn, want ik ben niet enorm veel veranderd. Het zou haar nog het meest verrassen dat ik tegenwoordig zo weinig boeken lees en zo veel weet van Britse acteurs. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hashirama schreef:
    'Wow, ik ben best wel cool geworden.'
    Over het innerlijk, that is :].


    Deep inside, I've never felt alive

    RainbowDash schreef:
    Mijn twaalfjarige ik zou verbaasd zijn over het feit dat ik nooit meer lees, en helemaal als ik vertel dat dat komt doordat ik me niet meer kan concentreren XD

    ^ dat dus. Gewoon omdat ik zelf zoveel fantasie heb en mijn eigen boeken wil schrijven. & ze zou niet kunnen geloven dat we echt dezelfde persoon zijn.


    Save me from myself.

    Ik ben twaalf ^^. Dus ik heb geen idee.


    Do what people say you can't.

    haha leuke topic.. uhmm mijn 12 jarige ik zou me misschien niet eens herkennen ( andere haarkleur, geen bril/beugel meer, betere kledingstyle)
    12 jarige ik: 'oh my god heb je een tattoo??? sukkel is slecht voor je lichaam'' 'wat ben je zelfverzekerder geworden, ik wou dat ik dat had'
    Ik zou mijn 12 jarige ik wel willen vragen of ze 'de andere kant van de weg wil afslaan' ik had op mijn 12 jarige leeftijd een beslissing die ik maakte, waardoor mijn leven veel is veranderd. ik zou ook die andere kant eens geprobeerd willen hebben (als ik terug kon in de tijd)

    En ze zou zeker medelijden met me hebben (omdat ik als 12 jarige erg om anderen gaf, dan mezelf) omdat niet mijn hele pubertijd 'mooi en leuk' verliep... helaas


    Never depend on others too much. Because someday you will have to walk alone

    mijn 12 jarige ik zou het niet kunnen begrijpen dat ik zo geworden ben. Dat ik houd van uitgaan en feesten dat ik jongens niet verafschuw en dat paarden en paardrijden enit meer mijn leven zijn. Wel zou het mijn muzieksmaak voor een gedeelte waarderen. en ook mijn kleding wel. Verder zou ze me ontzettend lui vinden.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Mijn twaalfjarige ik, zou me hopelijk een knuffel geven.
    Al was ik destijds niet zo knuffelig.


    Tijd voor koffie.

    Hm, ik denk niets. Ben niet super veel veranderd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik denk dat ze trots op mij zou zijn. ^^


    -

    Mijn twaalfjarige ik zou mijn kleren, muzieksmaak en geverfde haar van nu helemaal niks vinden. Ze zou geschokt zijn dat het me niet meer kan schelen of ik "erbij hoor" of niet, en hoe slecht de relatie met mijn ouders is geworden. De enige dingen die ze waarschijnlijk wel leuk zou vinden is dat ik nu nog steeds dezelfde vrienden heb als toen, en ze zou mijn tekeningen van nu prachtig vinden.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.