• Hoi!
    Ehh er was vroeger een film waar ik heel bang voor was, en die probeer ik al een tijdje te zoeken, maar zonder succes :|
    Het begint met een klein jongetje met blond haar en volgensmij een brilletje, die gaat slapen in een soort boomhut. Hij krijgt allemaal rare dromen en er was een die ik gewoon super eng vond :p Met een groen achtig monster met zwart haar xD en dan weet de jongen de ontsnappen en komt ie in een soort toren terecht waar ie naar beneden probeert te rennen en dat er allemaal boeken op hem afkomen?? De rest weet ik niet meer! Ja op het eind wordt ie wakker in die ene boomhut denk ik.. En oja, al die dromen zijn animatie :o Het jongetje is in het begin een echt maar in zijn droom beleefd ie alles in een tekenfilm. Iemand een idee? XD


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Oh god, ik weet welke je bedoelt... Maar ik weet de naam niet meer. De helft is inderdaad animatie. Ik heb die film gezien, maar dat is alweer een tijdje geleden. Ik weet de naam niet meer, sorry.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Is dat niet iets met Arthur en de minimops? Ik heb echt geen idee...

    volgens mij is het 'the pagemaster' met dat joch uit home alone

    Is het niet The pagemaster?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Omg jaaa! Gevonden! Bedankt iedereen :D


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    oke....


    If you can dream it, you can do it❤️

    Oh wat heerlijk onschuldig :'D



    Haha, komt me trouwens wel bekend voor dat gassie.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    le me: *kijkt trailer*
    OMG
    Harry Potter?
    Dumbledore?
    Gandalf?
    Home Alone?

    dafuq?


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.