• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Harry vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne MalikLavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle PaynePhrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson -
    - Niall James Horan - quin98 (R)
    - Liam James Payne Sylvesti

    Willen jullie dat jullie zelf kunnen kiezen wiens vriendin je bent, of zal ik het indelen? Of de mensen die de jongens spelen natuurlijk.

    - reservering blijven 24 uur.
    - geen perfecte personages.
    - minimaal 3 á 4 regels
    - melden als je langer weg bent.

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 12:16 ]

    Moringa schreef:
    Kennen de zusjes van de jongens elkaar ook goed?


    Ik weet niet of ze alle vijf meteen best friends forever zijn, maar ik neem aan dat ze elkaar op z'n minst kennen. Ook nog iets leuks om aan de rpg in te werken, lijkt me.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ze kennen elkaar wel, maar of de een betere vrienden zijn dan de anderen. Mag je zelf beslissen (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Phrases schreef:
    (...)

    Ik weet niet of ze alle vijf meteen best friends forever zijn, maar ik neem aan dat ze elkaar op z'n minst kennen. Ook nog iets leuks om aan de rpg in te werken, lijkt me.


    Ja, dan doen we dat. c:


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Moringa schreef:
    (...)

    Ja, dan doen we dat. c:
    -Kuchkuch- Gaan we hetzelfde doen als in de introductie staat of iets anders?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)-Kuchkuch- Gaan we hetzelfde doen als in de introductie staat of iets anders?


    Volgens mij doen we dat nogsteeds.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Ik weet het niet precies. Enerzijds voel ik er gewoon niet veel voor om een tienermoederfiguur te gaan spelen. :') Daarom zou ik voor Ophelia, bijvoorbeeld, beter iets met haar verleden en depressie kunnen uitvogelen. :c

    Edit: en perhaps later dat van die zwangerschap er in proppen, of iets in die richting. Maar ik wil wel gewoon een eigen verhaal kunnen trekken.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 20:10 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (Tellen die andere rollen dan nog wel... ik ben in de war)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Misschien is he beter allemaal gewoon een beetje eigen verhaal der van te maken en dan wel zo dat de jongens het opgeef moment niet meer goed vinden dat hun zusje met een van de jongens heeft? Want het is wel leuker om zelf een beetje te bepalen wat er gebeurt

    Ik vind het allemaal maar goed (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    En anders I didn't now I was pregnant met Liam die flipt?


    Bowties were never Cooler

    Haha, we'll see. Ik kijk het nog even aan. Misschien een lekkere dramatische mix met Phee die terugvalt in haar depressie omdat ze zwanger blijkt te zijn, of zoiets. :Y)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    DRAMA!!!(hoera)


    Bowties were never Cooler

    Ik ben nu serieus enorm nieuwsgierig naar what Liam would do! :c
    First world problems, hier. :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Welke nu weer?


    Bowties were never Cooler

    Haha, nothing bad. :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.