• One Direction vriendinnen zussen?

Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Harry vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.

Rollen:
    meisjes:

- Liam's vriendin - Marie-Anne MalikLavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle PaynePhrases

De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson -
    - Niall James Horan - quin98 (R)
    - Liam James Payne Sylvesti

Willen jullie dat jullie zelf kunnen kiezen wiens vriendin je bent, of zal ik het indelen? Of de mensen die de jongens spelen natuurlijk.

- reservering blijven 24 uur.
    - geen perfecte personages.
    - minimaal 3 á 4 regels
    - melden als je langer weg bent.

Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 12:16 ]

Mag ik Harry?

Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

Wat moet je invullen?

Jups!

Ik dacht al dat ik iets was vergeten..

Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

mag ik Niall reserveren?

Mag ik Louis? :)

Gotta get, gotta get out of my head <3

Naam: Liam James Payne
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:

Innerlijk: Hij is een lieve, sociale en zorgzame jongen. Hij staat altijd voor iedereen klaar en zet zichzelf nog wel eens op de tweede, derde of vierde plaats. Ondanks dat hij normaal een heel sociale jongen is vind hij het nog wel eens lastig om op vreemden af te stappen. Hij is het vaderlijke typje, maar van binnen is hij nog een groot kind. Ook is hij vrij competitief ingesteld, zeker als het om sport gaat. Liam is heel beschermend en zorgzaam als het om zijn zusje gaat. Hij weet wat ze allemaal heeft moeten doorstaan en wil ervoor zorgen dat ze nooit meer iets hoeft mee te maken wat voor een terugval kan zorgen. Hij beschermt haar tot aan haar irriterens aan toe, maar hij bedoelt het goed.
    Extra: Liam's bang voor lepels en houd van Toy Story. Hij vind het niet geweldig dat Phee een relatie heeft, maar hij vertrouwt Louis wel. Toch heeft hij er een onbuigbare regel aan gehangen: Geen sex. Zijn zusje is daarvoor gewoon te jong en hij wil niet dat ze er te snel induikt, zelfs al is het met haar vriendje en een bekende van hem.

Is hij zo goed?

[ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 22:25 ]

Bowties were never Cooler

Damn, te laat. Kan je me waarschuwen wanneer iemand vrij komt?

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Naam: Zayn Malik
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:

Innerlijk:
    Zayn ziet eruit als een echte bad boy, maar toch heeft hij iets schattigs. En dat is ook exact wat zijn innerlijke betreft. Hij rookt en is een stoere jongen, maar tegelijk is het een heel lieve jongen die mensen eigenlijk nooit kwaad zou doen en geniet van het leven. Hij heeft 4 beste vrienden waarmee hij een band vormt, die ondertussen al erg beroemd is. Hij geniet van de aandacht en besteed altijd héél veel aandacht aan de fans. Hij is vaak moe en oververmoeid, maar hij zal altijd eerst zijn fans blij maken met een handtekening, foto en/of knuffel. Zayn is een grappige jongen en vaak is hij serieus, al kan hij bij zijn beste vrienden wel meer lachen. En als hij bij de fans is, staat er natuurlijk ook altijd een glimlach op zijn gezicht. Als je Zayn echter leert kennen, is het een héél stille jongen die zich zo veel mogelijk probeert af te sluiten van iedereen, en liever op zichzelf ergens is, maar naarmate hij iemand langer kent, komt hij steeds losser en losser en leer je hem pas écht kennen.
    Extra: Zayn rookt al een aantal jaar. Hij is hevig verslaafd. Hij kan niet zwemmen, daarom heeft hij ook een angst voor water. Hij heeft drie zussen, waarvan één oudere, en twee jongere. Hij heeft ook zijn beide ouders nog en houdt van zijn familie. Zijn moeder heeft het vaak moeilijk met het feit dat hij zo veel weg is voor de band, en huilt er vaak om, en dan probeert Zayn haar wel te troosten. Maar voor hem is het antwoord ook vaak; "Mom, I'm not going to war. This is my job, this is what I like to do."

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Humh, Jena kan tijdelijk niet online komen. Ik moet het van haar overnemen .__.

I don't want you to die, I want you to suffer.

-

[ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 18:53 ]

Feel the fire, but do not succumb to it.

Rol: Vriendin Liam, zusje van Zayn.
    Naam: Marie-Anne Malik
    Leeftijd: 17, geboren op 19-2-1996
    Uiterlijk:

Innerlijk: Marie is een aardig en sympathiek meisje, ze is nogal gretig, maar toch houdt ze zich daaraan in. Ze wilt niet verkeerde overkomen bij mensen en wilt dan ook haar beste kant zien aan iedereen. Ze heeft soms stemmingswisselingen, maar daar heeft ze opzicht niet echt problemen mee. Met liefde heeft ze niet zoveel geluk gehad, ze heeft in haar hele leven een vriend gehad, het maakt haar ook niet zoveel uit. Een echte nachtleven heeft ze ook niet, ze is eerder een huismus en blijft liever thuis dan overal heen te gaan, tegenovergestelde van Zayn.
    Extra: Ze heeft een Infinity tattoo op haar rechterpols en op haar linkerpols staat 'YOLO', met ondertiteling 'You Only Live Once'

Ik neem 'm over van xLavigne, ze heeft geen tijd meer om deze RPG te doen. Lekker slim :'D

[ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 12:15 ]

I don't want you to die, I want you to suffer.

Naam:Harry Edward Styles
    Leeftijd:19
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

Vul ik later in

Naam:
    Amy Tomlinson
    Leeftijd:
    Achttien
    Uiterlijk:

Tiffany Alvord

Innerlijk:
    Amy is heel eigewijs, en ze doet wat ze zelf wilt. Ze weet dat haar broer niet wilt dat ze met Niall date, maar ze negeert hem volledig, en blijft het toch doen, ze ziet het probleem er niet van in, Amy komt regelmatig in de problemen, maar vaak weet ze zich eruit te werken. Amy kan ook heel geduldig en lief zijn, maar vaak laat ze dat gewoon niet zien. Zo wilt ze heel veel dingen tegelijk doen, waardoor ze niet zo snel op iemand wil wachten, hierdoor kan ze heel erg ongeduldig overkomen. Dit komt vaak voor als ze bijvoorbeeld aan het shoppen is met haar vriendinnen, ze wil dan naar zoveel mogelijk winkels, waardoor ze heel vaak heel ongeduldig is. Verder heeft ze wel een sterke band met haar broer, en is ze blij voor hem dat hij zo beroemd is, zelf wilt ze het helemaal niet, duizenden fans hebben, ze houdt er namelijk niet zo van om op de voorgrond te staan, als ze herkend wordt op straat, doet ze vaak alsof ze niks gezien heeft.
    Extra:
    /

[ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 18:46 ]

That is a perfect copy of reality.

Mijn personage is af, als de spelers van Liam/Louis willen dat ik iets verander, hoor ik dat wel. x

Feel the fire, but do not succumb to it.