• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Harry vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne MalikLavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle PaynePhrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson -
    - Niall James Horan - quin98 (R)
    - Liam James Payne Sylvesti

    Willen jullie dat jullie zelf kunnen kiezen wiens vriendin je bent, of zal ik het indelen? Of de mensen die de jongens spelen natuurlijk.

    - reservering blijven 24 uur.
    - geen perfecte personages.
    - minimaal 3 á 4 regels
    - melden als je langer weg bent.

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 12:16 ]

    Edit: Ophelia is definitief af, en ik denk dat ik haar zo laat als dat goed is voor Sylvesti en xMerlex


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Boem, hier ben ik - Marie/Lavigna. Even alles aanpassen ;3

    Trouwens, er staat wel 'reserveringen blijven 24 uur staan', maar de meesten zijn nog niet ingevuld of hebben niet meer gereageerd.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik geloof dat 'ie nu wel goed is..

    Jah, Harry is nu vrij. Ik heb degene die Louis speelt een GB bericht gestuurd omdat ze nu online is ;3

    ik vul mijn rol zo in ^^

    Sidestap/Brooke wilde gewaarschuwd worden als er iets vrijkwam, toch? :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Heb ik gedaan^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik zou echt heel graag willen meedoen alleen mijn Harry zijnde is nogal slecht, en ik heb geen zin om voor schud te staan, tiehie. Ik wacht wel of er misschien nog iemand vrij komt (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alright, begrijpelijk. Er vervalt echt nog wel iets, als ik zo naar de actiefheid(?) van de mensen kijk. :')
    actiefheid is dus geen woord..


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nah, Louis kan nog vervallen. Ik had net op Jena's profiel een GB gestuurd. Mijn jongens zijnde is gewoon slecht weet je.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik join dat. Mijn jongens zijn niet eens fatsoenlijke homo's, of zo. Nee hoor, ik speel gewoon vrouwen met een jongensnaam. :3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Welke rollen moeten er nu nog allemaal ingevuld worden?


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    4 rollen. Louis vervalt ;3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naam: Louis (William) Tomlinson
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Louis is een grappige jongen, hij kan goed zingen maar hij is niet de beste zanger.
    Extra: Ookal is zijn vriendin zwanger, hij verlaat haar niet. Hij vind het niet goed dat Niall met zijn zusje date omdat hij hem wil behoeden voor de problemen die hij nu heeft.

    (Sorry, het is wat kort... Moet het langer?)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 17:26 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3