• De Quileute stam, verdwenen. De Cullens, verdwenen. Vrienden, verdwenen. Een aantal jaar later, leidde de Volturi een aanval op heel La Push en Forks. Iedereen die ook maar iets van de Cullens, de Quileute wist of ook maar had gezien is vermoord. Helaas waren de wolven en vampiers in Forks en La Push niet genoeg, en werden vermoord. Het besluit kwam ineens, en te snel om ook maar klaar te zijn. Waarom weet niemand. Vanwege dat Aro Edward, Bella en Alice niet kreeg? Hebben ze iets ergs gedaan? De wolven roedels, wat hadden die uitgespookt? Niemand weet het. Maar het gekke is dat er nu een nieuwe wolvenroedel woont. Allemaal tienerjongens, en geen enkel meisje in de roedel. Leah was dus echt speciaal. Maar er is ook een nieuwe vampierfamilie komen wonen, in La Push. De Jamysons. Heel familie Jamyson zit vol met tieners, enkel twee volwassenen. Maar die zijn niet ouder dan vijfentwintig. Allemaal hebben ze gave's, wat zelden bij een familie voorkomt. De familie Jamyson waren eerst gewone mensen. Maar een onbekende vampier heeft ze allemaal veranderd. En de familie heeft een groot geheim. In totaal hebben ze zeven leden. Het laatste lid, ook wel bekend als het jongste uiterlijk, is een onsterfelijk kind. Zouden ze dit achter kunnen houden voor de Volturi? Ook wonen in La Push drie hybrides. Ze hebben niks met mekaar te maken, maar het is gewoon toeval. De wolven, vampiers en hybrides kennen elkaar nog niet maar ze sluiten vrede. Geen regels, maar ze mogen elkaar niet vermoorden.

Familie Jamyson

- Rosemary Abelle Jamyson - Dochter - Pebble
    - Lucy Alli Jamyson - Dochter - Bieberen
    - Emily Jamyson - Dochter - Jolene
    - Merlin Charles Jamyson - Zoon - Silas
    - Ryan Nathaniel Jamyson - Zoon - Somesley
    - Jocelyn Evelyn Jamyson - Moeder - Somesley
    - James Jamyson - Vader - ZiamStorason

Wolvenroedel

- Cameron Jase - Alfa - ZiamStorason
    - Matthew Andy Dalmer - Nieuwe wolf - Jolene
    - Thom Mason Daro - Derde wolf - Winterwolves
    - Matt Heath Dyro - Beta - Winterwolves
    - Jason Woods - Nieuwe wolf - eva2002

Hybrides

- Eva-Ly Alyona Ivanov - Sidestap
    - Catherine Lilia Minski - Lavigna
    - Micah Christian Dare - Eierdoos

Overige La Push/Forks inwoners [Hoeft niet perse]

- Mya Catherina Wayland - Silas
    -
    -

Regels

'Minimaal vier regels, makkelijk te halen. Als jij een groot stuk hebt, kunnen anderen dat ook hebben.
    'Ontmoet het liefst zo veel mogelijk personages zodat je altijd wat te doen hebt.
    'Je bent geen superheld. Vampiers hebben geen supergave's, wolven kunnen geen vampiers in één klap doden.
    'Het liefst niet binnen één dag wel op tig verschillende plekken zijn geweest. Zo kunnen mensen in de war raken.
    'Géén personages die perfect zijn. Mary-Sue's en Gary-Stu's zijn verboden.
    'Alsjeblieft, geen ruzie. Houd het lekker gezellig voor iedereen. IC mag natuurlijk wel.
    'Tijdsprongen moet je vragen, anders kunnen sommigen in de war raken of zijn ze nog in een gesprek.
    'Er mogen niet alleen maar meisjes worden aangemaakt. Bij de hybrides het liefst één jongen, en bij de familie sowieso drie jongens.
    'Een volmaakt personage aanmaken. Niet alleen maar naam, leeftijd, foto, klaar.
    'Je mag maximaal twee rollen. Als je -je tweede rol gaat verwaarlozen haal ik je van je tweede rol af.
    'Na vijf dagen niet reageren zonder te melden waar je bent/waarom je niet reageert lig je eruit
    'Alleen ik maak de nieuwe topics aan. Ik doe niet mee omdat ik het druk heb, maar zo kunnen er meer mensen meedoen!
    'Leef je uit!

Invullen

Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Gave [Als je een vampier of Hybride bent]:
    Rol in de roedel [Als je een wolf bent]:
    Extra

[ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 15:36 ]

All those fairytails are full of shit - Maroon 5

Pushing schreef:
    Geen gave's zijn het zelfde, sorry ]:
    Edward kan gedachten lezen.

Ik dacht al zoiets, ach ja. Is visioenen als gave goed?

I don't want you to die, I want you to suffer.

Alice. Pf, ik voel me echt schuldig. Ik kraak iedereen af! Maar ik ben nog steeds een beetje nerveus, vooral na gister.

Oké, nee ik ben gewoon dom bezig. Ik ken alle Twilight films en boeken, maar ik ben nu aan het leren, dus ik haal alles door elkaar.

Geeft niks! Ik ben bij Brookelle, en we wisten niks te doen dus gingen we maar op Quizlet ^.^

Durp o-o.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Humh, ik kan er nu alleen op twee opkomen. Ze zijn slecht ja, maar je kan ze gewoon afkeuren hoor :'D
    - Teleporteren
    - Meerdere gedaantes

Ik heb een geheugen als een zeef, dus ik weet niet of ze in Twilight voorkomen.

Wat bedoel je met meerdere gedaantes?

Somesley schreef:
    Rol: Moeder Familie Jamyson
    Naam: Jocelyn Evelyn Jamyson
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk:

Joycelyn is niet erg lang, ze heeft een lengte van 1,70 meter. Ze heeft een slank postuur en heeft groene ogen.
    Innerlijk: Jocelyn is zeer zorgzaam, ze doet nog geen vlieg kwaad. Ze heeft dan ook nog nooit een mens vermoord, ze kan bloed heel goed weerstaan. Alhoewel geen van de Jamysons haar kinderen zijn, betekenen ze toch heel veel voor haar. Ze heeft de ''moederrol'' op zich genomen omdat ze de oudste vrouwelijke vampier van het gezin is. Jocelyn is heel betrouwbaar, waardoor de meeste familieleden naar haar toekomen als ze problemen hebben. Jocelyn komt ook op voor haar familie, ze ziet er op het eerste gezicht heel kwetsbaar uit, maar dat is ze absoluut niet. Als iemand onschuldige mensen wat aandoet, of haar familie wordt ze razend en is ze ook zeker niet bang om haar krachten te gebruiken. Jocelyn is iemand die nadenkt voor ze wat doet, wat haar ook een zeer verstandig persoon maakt. Ze is goed in het leggen van contacten en vrienden maken, door haar spontane en grappige houding. De momenten dat Jocelyn haar zelfbeheersing verliest zijn minuscuul, ze laat zich namelijk niet vaak gaan. Haar familie is omgekomen door de Volturi, waardoor ze nog altijd hoopt op wraak. Al weet ze dat het onmogelijk is, omdat de Volturi een te groot leger heeft. Toch kan ze zich er niet helemaal bij neerleggen.
    Jocelyn heeft een positief karakter, ze probeert altijd het goede ergens van in te zien.
    Jocelyn is soms erg chaotisch, waardoor ze geniet van de momenten waar ze rust heeft. Soms heeft ze dan ook even een moment voor zichzelf nodig waardoor ze zich afzondert van de rest.
    Gave: Door middel van oogcontact kan Jocelyn beelden doorsturen, waardoor de werkelijkheid bij mensen / vampiers veranderd en je dat beeld ziet. Je kunt er niks tegen doen en bent gedwongen er naar te kijken. Soms zijn het beelden van het verleden, waar ze je aan wilt herinneren. Soms zijn het beelden uit de toekomst, en soms beelden die nooit gebeurd zijn en waarschijnlijk ook nooit gaan gebeuren.
    Extra: Jocelyn was voordat ze getransformeerd werd schrijfster van een receptenboek. Ze kan dan ook erg goed koken. Ze vindt het dan ook erg jammer dat ze niemand meer heeft om voor te koken. Jocelyn heeft vroeger op enkele vechtsporten gezeten, waardoor ze ook zeker niet bang is voor een gevecht, al probeert ze het wel zoveel mogelijk te voorkomen.

klaar! is het goed? (:

To love is to destroy.

Dat ze op meerdere plekken kan zijn (:

Uhh, een beetje te powerfull o_o. Het spijt me zo erg!

Somesley schreef:
    (...)

klaar! is het goed? (:

Helemaal goed.

Lemme think...

Iets wat goed bij haar karakter past?

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Ik weet niks meer O.o

Lavigna schreef:
    Ik weet niks meer O.o

voorwerpen verplaatsen? zonder ze aan te raken. :Y)

To love is to destroy.