• Mijn nieuwe story heet: What do you do with me? Dit is mijn omschrijving:

    Ariana Potter is jaren lang vermist geweest. Als mensen beweren haar te hebben gezien en als zelfs haar broer Harry haar gezien heeft is ze terug bij haar broer. Maar al snel blijkt dat Ariana haar broer wantrouwt. Op een morgen roept ze: Verdwijn ik ben je zus niet eens. Ik ben Lily Wemel. Harry begint zijn vriend Ron te verdenken...


    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Geheimen:

    Rollen die ik zoek:
    Vriendin Ariana: gereserveerd door Kauwgomjunkie
    Vriend Ariana:
    Nicht Ron:
    Nicht Harry en Ariana:
    Achterneef Ron:
    Neef Harry en Ariana:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 14:48 ]

    Misschien is het handig om er bij te zetten wat voor rollen je zoekt. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ziamlatte schreef:
    Misschien is het handig om er bij te zetten wat voor rollen je zoekt. (:


    To love is to destroy.

    Ziamlatte schreef:
    Misschien is het handig om er bij te zetten wat voor rollen je zoekt. (:


    Rol: Vriendin Ariana

    Naam: Nickita audrey Winslow
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk:


    Extra: Nickita heeft claustrofobie dus zet haar niet in kleine ruimtes dan word ze helmaal gek
    Geheimen: stiekem is Nickita heelslim maar omdat ze niet van houd aan zeurende mensen die dan aan je komen vragen om huiswerk over te kunnen schrijven en niet houd om in scheinwerpers te staan in de klas houd ze zich liever stil en doet ze wat minder slim voor maar ook niet te dom

    meer heb ik niet omdat ik dus niet egt weet wat voor soort mensen je nodig heb en welk schooljaar het afspeelt enzo... ;-)

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 22:44 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    Naam: Nickita audrey Winslow
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk:


    Extra:/
    Geheimen:/

    meer heb ik niet omdat ik dus niet egt weet wat voor soort mensen je nodig heb en welk schooljaar het afspeelt enzo... ;-)


    Nicktita Audrey Winslow komt erin voor. Trouwens, in welke afdeling komt ze?

    cool3000 schreef:
    (...)

    Nicktita Audrey Winslow komt erin voor. Trouwens, in welke afdeling komt ze?


    uhm maakt voor mij niet zoveel uit hoor in welke afdeling zit de hoofdpersoon (Ariana) aangezien deze een vriendin word ff kijken uit welke afdeling dan het beste pas voor die rol... ;-)

    maar als ik zelf mag kiezen uhm dan Slytherin (zwadderich) omat ik snape gewoon awesome vind dat is de geniaalste proffessor op die school haha xD

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 1:42 ]


    You can't touch music but music touch you

    Vriend Ariana

    Naam: Tyler Bones
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:


    Tyler heeft lang haar dat vaak voor zijn ogen hangt, waardoor de strijdlustige blik in zijn ogen nauwelijks te zien is. Hij heeft fel groene ogen die prachtig afsteken bij zijn zwarte haren. Hij heeft een vrij bleke huid en draagt vaak alternatieve kleding.
    Extra: Hij zit op de afdeling Griffoendor.
    Geheimen: Hij is een beetje paranoïa. Hij denkt altijd dat er mensen naar hem kijken of over hem praten, hij doet altijd eerst het licht aan voordat hij een ruimte betreed omdat hij bang is dat er dan iemand zit. Hij haat het als iemand hem laat schrikken. Hij heeft niemand nog vertelt over dit probleem, zelfs zijn vriendin niet.


    26 - 02 - '16

    Neef Harry en Ariana:

    Naam: Tristan Potter
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:


    Extra: Tristan zit gezellig in gryffindor waar hij zich prima in vermaakt tristan houd er wel van om grappen uit te halen en vooral met slytherin waarom omdat hij zich dood erger aan die mensen dus ja waarom niet he hij staat altijd klaar voor zijn vrienden en familie en is altijd graag uit op avontuur niks is voor hem te gek of te veel.
    Geheimen: Tristan is stiekem doods bang voor slangen maar dat laat hij liever niet merken als is dat soms wel wat moeilijk als hij egt oog in oog staat met z`n beest

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 22:25 ]

    Nicht Harry en Ariana:

    Naam: Nahini Potter
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk:


    Extra: Ook zit Nahini in Ravenklauw en de rest van der familie die op school zit in gryffindor maakt dat haar niet zoveel uit haar lievelings kleur is blauw dus dat maak mooi uit Nahini hou van lezen en 1 van de domste is ze ook niet ze word altijd helemaal gek als ze in tijd nood komt te zitten bijv met huiswerk maken en is vaak wel in de bibliotheek te vinden.
    Geheimen: Nahini heeft niet egt geheimen omdat ze niet schaamt voor der zelf is ze best een open boek

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 17:07 ]

    Nicht van Ron

    Naam: Alleyne Magdalene Weasley
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:


    Extra: Alleyne is een beetje het zwarte schaap van de familie. Ze zit in Slytherin en voelt zich er helemaal thuis. Ze heeft een grote voorliefde voor slangen en is een erg trotse persoon. Dat ze in Slytherin zit, betekent echter niet meteen dat ze een slecht persoon is; ze is behulpzaam, vriendelijk en heeft heel weinig vooroordelen, maar denkt wel heel erg zwart-wit. Bij haar is iets goed of slecht, of ze kent het nog niet. Ze benadert alle situaties neutraal, maar zal wel altijd proberen om er zo positief mogelijk uit te komen. Ze is extreem ambitieus en werkt hard op school om de beste cijfers te krijgen. Ze gaat er graag op uit om nieuwe plaatsen te ontdekken en nieuwe dingen te ontdekken. (toverstaf: ahornhout met kern van phoenixveer. 12 1/2 inch lang, verrassend buigzaam.)
    Geheimen: ze weet altijd meer dan ze zegt en zal haar informatie gebruiken om zich uit alle situaties te kunnen redden. Ze is er niet vies van om mensen te manipuleren of om te kopen als dat voor haar in het voordeel is. Heeft een lichte crush op de neef van Harry en Ariana.

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 6:20 ]


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Dude schreef:
    Nicht Harry en Ariana:

    Naam: Nahini Potter
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk:


    Extra: Ook zit nahina in Ravenklauw en de rest van der familie die op school zit in gryffindor maakt dat haar niet zoveel uit haar lievelings kleur is blauw dus dat maak mooi uit Nahini hou van lezen en 1 van de domste is ze ook niet ze word altijd helemaal gek als ze in tijd nood komt te zitten bijv met huiswerk maken en is vaak wel in de bibliotheek te vinden.
    Geheimen: Nahini heeft niet egt geheimen omdat ze niet schaamt voor der zelf is ze best een open boek


    Nahini komt in mijn verhaal bedankt!!!

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    uhm maakt voor mij niet zoveel uit hoor in welke afdeling zit de hoofdpersoon (Ariana) aangezien deze een vriendin word ff kijken uit welke afdeling dan het beste pas voor die rol... ;-)

    maar als ik zelf mag kiezen uhm dan Slytherin (zwadderich) omat ik snape gewoon awesome vind dat is de geniaalste proffessor op die school haha xD


    Ariana zouw naar slytherin gaan, want ze is soms erg agressief bij heel veel menjus. ik vind snape ook awesome

    cool3000 schreef:
    (...)

    Ariana zouw naar slytherin gaan, want ze is soms erg agressief bij heel veel menjus. ik vind snape ook awesome


    Ok ;-) nou dan komt ze er gezellig bij denk haha en jah snape is gewoon te geniaal haha :P xD


    You can't touch music but music touch you

    cool3000 schreef:
    (...)

    Nahini komt in mijn verhaal bedankt!!!


    NP ;-) ^^