• Helloo!

    Ik ga zaterdag naar de Primark @ Almere omdat ik schoenen moet ruilen..
    Maaarrr... Heeft iemand nog een tip bij welke afdeling ik moét kijken of wat ik moét zien?

    Wat zijn jouw ervaringen met de Primark?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You're Somebody's Hero ~ by me.

    Nah. Kijk gewoon overal, zou ik zeggen. Zeker bij de bovenkleding moet ik altijd goed zoeken voor ik iets vind wat echt bij mij past, maar ik vind het altijd wel leuk. Je moet niet teveel van de kwaliteit verwachten, maar als je gewoon goed wat en een beetje goed op let wat je met je wpullen doet (geldt natuurlijk niet zo gauw voor schoenen en tassen, maar oké) dan kan het lang mee gaan.
    Toch voel ik me altijd schuldig als ik er wat gekocht heb, omdat ik weet hoe het geproduceerd wordt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ONESIE!!!
    Je moet naar de mannen afdeling gaan en op zoek gaan naar onesie's. Die dingen zitten echt vreselijk lekker :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik woon zelf in Almere en als je de winkel in komt heb je aan je rechterkant allemaal shirtjes/shortjes. Daar moet je sowieso kijken. En als je geintrseerd ben in jurkjes moet je gewoon rechtdoor lopen.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 21:29 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Gewoon rond kijken c:
    Mijn ervaring met de primark: Druk, heel erg druk.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Persoonlijk vond ik Primark Almere tegen vallen, vind Zaandam het leukste. Maar ik moet die van Rotterdam en Hoofddorp nog proberen, dus echt recht van spreken heb ik niet haha!


    Alleen maar tranen van geluk

    Grindelwald schreef:
    Nah. Kijk gewoon overal, zou ik zeggen. Zeker bij de bovenkleding moet ik altijd goed zoeken voor ik iets vind wat echt bij mij past, maar ik vind het altijd wel leuk. Je moet niet teveel van de kwaliteit verwachten, maar als je gewoon goed wat en een beetje goed op let wat je met je wpullen doet (geldt natuurlijk niet zo gauw voor schoenen en tassen, maar oké) dan kan het lang mee gaan.
    Toch voel ik me altijd schuldig als ik er wat gekocht heb, omdat ik weet hoe het geproduceerd wordt.


    Tsja, zelfde verhaal voor de Zara (ik heb er stage gelopen dus ja), en vast ook voor de h&m.


    Alleen maar tranen van geluk

    Dorothy schreef:
    Persoonlijk vond ik Primark Almere tegen vallen, vind Zaandam het leukste. Maar ik moet die van Rotterdam en Hoofddorp nog proberen, dus echt recht van spreken heb ik niet haha!
    Ik vind die van Zaandam echt tegenvallen. Die van Hoofddorp is het gaafst.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    SeaWaves schreef:
    ONESIE!!!
    Je moet naar de mannen afdeling gaan en op zoek gaan naar onesie's. Die dingen zitten echt vreselijk lekker :'D

    In Rotterdam hadden ze vet coole hangen bij de mannen, superman, aapje etc.
    Ik had er eentje gepast van de dames afdeling, zo'n paars-wit gestreept, maat 34 en ik leek nóg een teletubbie. Echt erg, hahaha.

    Dorothy schreef:
    (...)

    Tsja, zelfde verhaal voor de Zara (ik heb er stage gelopen dus ja), en vast ook voor de h&m.
    Hoe word het geproduceerd dan?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    9 van de 10 keer vind ik niks/nauwelijks wat bij de Primark. Kan ook omdat ik nogal een eh, duurdere smaak heb ^^


    To infinity and beyond •

    Cairde schreef:
    (...)Ik vind die van Zaandam echt tegenvallen. Die van Hoofddorp is het gaafst.


    Die in Bremen moet ook heel mooi zijn! Maar ik kom niet zo veel in Duitsland. Ook al is Bremen voor mij dichterbij dan richting Amsterdam


    Alleen maar tranen van geluk

    Cairde schreef:
    (...)Ik vind die van Zaandam echt tegenvallen. Die van Hoofddorp is het gaafst.


    Hoofddorp het gaafst? No way, die is echt - vergeleken met Rotterdam en Almere - tien keer niks..


    To infinity and beyond •

    Bieberen schreef:
    (...)
    In Rotterdam hadden ze vet coole hangen bij de mannen, superman, aapje etc.
    Ik had er eentje gepast van de dames afdeling, zo'n paars-wit gestreept, maat 34 en ik leek nóg een teletubbie. Echt erg, hahaha.


    Ik heb dat aapje :Y)
    Onesie's zijn gewoon cool. Ik zweer je ik loop er zo mee de supermarkt in om dingen te halen!!
    Maar tja ik schaam me nergens voor dus -en ik heb zo mijn reputatie-
    En als je op een teletubie lijkt moet je er gewoon een band om je middel doen. Staat gelijk een stuk vrouwlijker xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dorothy schreef:
    (...)

    Tsja, zelfde verhaal voor de Zara (ik heb er stage gelopen dus ja), en vast ook voor de h&m.


    Ja, en Mango... Maar bij Primark valt het wel heel erg op. Je kunt voor 20 euro een compleet nieuwe outfit kopen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cairde schreef:
    (...)Hoe word het geproduceerd dan?


    Ongetwijfeld erbarmelijke werkomstandigheden, lange werkdagen, onderbetaling, kinderarbeid...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes