• De Quileute stam, verdwenen. De Cullens, verdwenen. Vrienden, verdwenen. Een aantal jaar later, leidde de Volturi een aanval op heel La Push en Forks. Iedereen die ook maar iets van de Cullens, de Quileute wist of ook maar had gezien is vermoord. Helaas waren de wolven en vampiers in Forks en La Push niet genoeg, en werden vermoord. Het besluit kwam ineens, en te snel om ook maar klaar te zijn. Waarom weet niemand. Vanwege dat Aro Edward, Bella en Alice niet kreeg? Hebben ze iets ergs gedaan? De wolven roedels, wat hadden die uitgespookt? Niemand weet het. Maar het gekke is dat er nu een nieuwe wolvenroedel woont. Allemaal tienerjongens, en geen enkel meisje in de roedel. Leah was dus echt speciaal. Maar er is ook een nieuwe vampierfamilie komen wonen, in La Push. De Jamysons. Heel familie Jamyson zit vol met tieners, enkel twee volwassenen. Maar die zijn niet ouder dan vijfentwintig. Allemaal hebben ze gave's, wat zelden bij een familie voorkomt. De familie Jamyson waren eerst gewone mensen. Maar een onbekende vampier heeft ze allemaal veranderd. En de familie heeft een groot geheim. In totaal hebben ze zeven leden. Het laatste lid, ook wel bekend als het jongste uiterlijk, is een onsterfelijk kind. Zouden ze dit achter kunnen houden voor de Volturi? Ook wonen in La Push drie hybrides. Ze hebben niks met mekaar te maken, maar het is gewoon toeval. De wolven, vampiers en hybrides kennen elkaar nog niet maar ze sluiten vrede. Geen regels, maar ze mogen elkaar niet vermoorden.


    Familie Jamyson

    - Rosemary Abelle Jamyson - Dochter - Pebble
    - Lucy Alli Jamyson - Dochter - Bieberen
    - Emily Jamyson - Dochter - Jolene
    - Merlin Charles Jamyson - Zoon - Silas
    - Ryan Nathaniel Jamyson - Zoon - Somesley
    - Jocelyn Evelyn Jamyson - Moeder - Somesley
    - James Jamyson - Vader - ZiamStorason


    Wolvenroedel

    - Cameron Jase - Alfa - ZiamStorason
    - Matthew Andy Dalmer - Nieuwe wolf - Jolene
    - Thom Mason Daro - Derde wolf - Winterwolves
    - Matt Heath Dyro - Beta - Winterwolves
    - Jason Woods - Nieuwe wolf - eva2002

    Hybrides

    - Eva-Ly Alyona Ivanov - Sidestap
    - Catherine Lilia Minski - Lavigna
    - Micah Christian Dare - Eierdoos

    Overige La Push/Forks inwoners [Hoeft niet perse]

    - Mya Catherina Wayland - Silas
    -
    -

    Regels

    'Minimaal vier regels, makkelijk te halen. Als jij een groot stuk hebt, kunnen anderen dat ook hebben.
    'Ontmoet het liefst zo veel mogelijk personages zodat je altijd wat te doen hebt.
    'Je bent geen superheld. Vampiers hebben geen supergave's, wolven kunnen geen vampiers in één klap doden.
    'Het liefst niet binnen één dag wel op tig verschillende plekken zijn geweest. Zo kunnen mensen in de war raken.
    'Géén personages die perfect zijn. Mary-Sue's en Gary-Stu's zijn verboden.
    'Alsjeblieft, geen ruzie. Houd het lekker gezellig voor iedereen. IC mag natuurlijk wel.
    'Tijdsprongen moet je vragen, anders kunnen sommigen in de war raken of zijn ze nog in een gesprek.
    'Er mogen niet alleen maar meisjes worden aangemaakt. Bij de hybrides het liefst één jongen, en bij de familie sowieso drie jongens.
    'Een volmaakt personage aanmaken. Niet alleen maar naam, leeftijd, foto, klaar.
    'Je mag maximaal twee rollen. Als je -je tweede rol gaat verwaarlozen haal ik je van je tweede rol af.
    'Na vijf dagen niet reageren zonder te melden waar je bent/waarom je niet reageert lig je eruit
    'Alleen ik maak de nieuwe topics aan. Ik doe niet mee omdat ik het druk heb, maar zo kunnen er meer mensen meedoen!
    'Leef je uit!

    Invullen

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Gave [Als je een vampier of Hybride bent]:
    Rol in de roedel [Als je een wolf bent]:
    Extra

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 15:36 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Mijn zusje wil er misschien ook eentje

    Het is dan wel haar eerste rpg, maar ik kan haar helpen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol: Wolf
    Naam: Jason Woods
    Leeftijd: 16 jarig op 24 januari
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Jason is een drukke jongen die snel bevriend raakt met mensen die hij op het eerste ogenblik al aardig vindt. Als hij het niet met iemand eens is, krijgt hij snel een woedeaanval. Als hij wolf is, is hij bruin-oranje. Van zijn vader hielp hem zijn woede inhouden, tot dat hij overleed. toen raakte Jason helemaal de kluts kwijt. Zijn vrienden dumpten hem en hij was helemaal alleen tot hij te vroeg bij de roedel kwam. De rest komt nog in de RPG.
    Gave [Als je een vampier of Hybride bent]:
    Rol in de roedel [Als je een wolf bent]: Normale wolf die graag hoger in de roedel wil komen
    Extra: Dit is mijn eerste Rpg, dus sorry als ik wat fouten maak.


    als een jongen zegt dat One Direction gay is wil dat gewoon zgegen dat hij zelf gay is!!!

    Nu is het wachten op Winterwolves.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Ja

    Ik heb zin om te beginnen :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ook!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hopelijk is Winterwolves vanavond nog online!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Over de familie Jamyson, zijn ze voor de buitenstaanders een echte familie?


    To love is to destroy.

    De familie Jamyson zijn een echte familie voor de buitenstaanders, ja. De tieners gaan dan niet naar school, maar hebben een zogenaamde "thuisleraar". De vader en moeder Jamyson mogen zelf kiezen wat voor "werk" ze doen, en om het echt te houden gaan de tieners/ouders ook wel een naar Forks of maken een uitstapje. Dacht zegt Hayden, hier naast mij, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    haha oké, thankyou ! ik heb echt zin in deze RPG. (:


    To love is to destroy.

    eefie1 schreef:
    Rol: Wolf
    Naam: Jason Woods
    Leeftijd: 16 jarig op 24 januari
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Jason is een drukke jongen die snel bevriend raakt met mensen die hij op het eerste ogenblik al aardig vindt. Als hij het niet met iemand eens is, krijgt hij snel een woedeaanval. Als hij wolf is, is hij bruin-oranje. Van zijn vader hielp hem zijn woede inhouden, tot dat hij overleed. toen raakte Jason helemaal de kluts kwijt. Zijn vrienden dumpten hem en hij was helemaal alleen tot hij te vroeg bij de roedel kwam. De rest komt nog in de RPG.
    Gave [Als je een vampier of Hybride bent]:
    Rol in de roedel [Als je een wolf bent]: Normale wolf die graag hoger in de roedel wil komen
    Extra: Dit is mijn eerste Rpg, dus sorry als ik wat fouten maak.

    Vet, dan ben ik ook jarig :Y)


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik hoop dat ik genoeg kan reageren, maar ik heb t best druk nu. ik probeer genoeg tijd te maken! het is niet dat ik nooit/weinig reageer: alleen soms laat ofzo.

    Yaayy


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sorry dat ik gisteravond niet meer online was.):
    Maak hem nog voor vanavond aan.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Willen jullie me alsjeblieft geen Winterwolves noemen? Dat klinkt zo raar.xD
    Noem me maar gwn bij m'n voornaam; Fleur.(:

    Begin nu met het maken van karakter.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Rol: Weerwolf
    Naam: Dave Heath Dyro
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:



    Hij heeft bruin haar en donkerbruine ogen. Zijn ogen lijken soms zwart. Hij draagt graag makkelijke en lekker zittende kleding, maar het moet er wel goed uitzien. Hij houdt niet van jagen, maar begrijpt dat het soms wel moet.
    Innerlijk: Matt praat nooit, dat betekent niet gelijk dat hij geen lol kan maken. Of geen plezier in zijn leven heeft. Hij vindt het gewoon fijn op stil te zijn en de geluiden en geuren om zich heen te horen en te ruiken.
    Hij houdt ervan om naar zonsopgang en ondergang te kijken, omdat de lucht dan een mooie kleur krijgt. Al zijn er nooit vaak mooie zonsondergangen en opgangen in La Push. Dat vindt hij jammer.
    Niemand heeft Matt ooit horen praten. Iedereen die hem kent kent hem als een stille jongen.
    Matt glimlacht vaak en houdt ervan om tussen andere mensen te zijn.
    Hij is claustrofobisch en schaamt zicht ervoor. Alleen de andere wolven weten dat hij claustrofobisch is.
    Matt is niet ingeprent.
    Er zal waarschijnlijk iets heel speciaals moeten gebeuren om hem te laten praten.
    Hij praat alleen een soort van als hij wolf is, maar dan denkt hij gewoon.
    Gave: -
    Rol in de roedel: Beta
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 17:44 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki