• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - KiliOfDurin
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Jack
    - Finn

    Bungalow 2:
    - Haley
    - Zoë
    - Carli


    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 22:09 ]


    Bowties were never Cooler


    Zoë Sugg aka Zoella.
    Outfit.

    Finn begon te glimlachen van zodra ik een kusje onder zijn oor had geplaatst en drukte op zijn buurt eentje op mijn neus. Het was best vreemd om te weten dat ik Finn eigenlijk totaal niet zo lang kende, alleen Jack kende ik iets beter in het begin, maar ik hem toch al zo goed kende.
    Haley keek me breed glimlachend aan, "Sounds good", zei ze lachend, "I really need to upload, it has been a while ..."
    Ik knikte bevestigend en likte even over mijn lippen. "Yeah, me too" lachte ik op hetzelfde moment dat ik Finn's lippen op mijn haar voelde. Ik keek even naar Dan die in slaap was gevallen. Al bij al was ik eigenlijk niet kwaad op hem of zo. Hij kon er ook niet aan doen en misschien was dit gewoon zo'n opvlieging. Het zag er serieus uit met Carli, althans in mijn ogen, ik weet niet hoe het in zijn hoofd zat.
    "Hey," begon Haley tegen me waardoor ik naar haar keek, "What do you think of a snowvideo ? And one inside as well, because it's freezing cold".
    Ik dronk wat van mijn drankje en knikte toen, "Sounds awesome, let's begin". Ik wou net opstaan toen ik Dan hoorde roepen dat Finn moest weggaan. Daarna riep hij nogmaals hetzelfde en vervolgde dat Finn al iemand had en dat hij Dan de kans moest geven om zelf een meisje te vinden. Ik beet op mijn lip en kuchte ietwat ongemakkelijk. Oké dan, daar gaat mijn subtiele aanpak. Nu ging Haley zich wel afvragen wat er aan de hand was, great.

    Haley Nelson
    Zoë knikte bevestigend. Voor een fractie van een seconde zag ik haar toch over haar lippen glijden, om daarna weer in haar mond te verdwijnen. "Yeah, me too,” lachte ze toen Finn haar een zacht, maar lief kusje gaf en wierp toen een blik op Dan.
    Dan was helemaal passed out en was in slaap gevallen. Niet dat iemand er iets van gemerkt had aangezien hij toch al niet veel gezegd had. Door zijn gedrag begon ik me echt af te vragen wat we gisteren avond allemaal gemist hadden. Ik had met Jack de tijd van mijn leven gehad, het was zo gezellig geweest – voor het sneeuwbal in zijn gezicht proppen vond ik leuk – dat het me verbaasde hoe snel de tijd wel niet voorbij was gevlogen. Toch besloot ik er nog even niets over te vragen. "Hey, what do you think of a snowvideo? And one inside as well, because it's freezing cold,” stelde ik voor.
    Zoë bracht haar glad drinken naar haar lippen en knikte enthousiast. "Sounds awesome, let’s begin.”
    Ik grijnsde breed om haar enthousiasme. Ik had niet verwacht dat juist zij het ploeteren in de sneeuw leuk zou vinden. Maar des te beter voor mij, al zou ze er wel aan moeten wennen dat ik soms extreem kinderachtig uit de hoek kon komen als het over zulke dingen ging.
    Net zoals zij, stond ik ook op, helemaal vervuld met enthousiasme dat ik een video zou maken met dé Zoë Sugg. Maar net op dat moment onderbrak Dan mijn vrolijkheid: “Go away Finn.”
    Ik wierp met opgetrokken wenkbrauwen een blik van Zoë tot Dan en terug. Ik wist niet dat Dan in zijn slaap praatte – ik wist niets over de slaapgewoonten van wie dan ook – maar ik had zoiets nog nooit meegemaakt. Het was best eng, alsof een dode tegen je praatte.
    “Go away, Finn. You have a girl. Give me a chance to get my own.”
    “Zoë?” vroeg ik met een aarzelende blik op het langharige meisje dat opeens nogal bedrukt keek. “Do you know what he’s talking about…?”


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    (sorry sorry dat ik zolang niet heb gereageerd, was druk met examens etc. ik wil graag weer meedoen, wat is er allemaal gebeurt? haha)

    [Van alles. Dan heeft Finn de liefde verklaart, dronken, dat wel, en kan zich daarvan nu neits meer herrinderen. Zoe en Finn weten hiervan. Jack en Finn gaan nu Dan's ochtendshow doen, Zoe en Haley gaan samen filmpjes maken en Dan licht brak te slapen op tafel en rare dingen uit te kramen. Dan heeft Carli achtergelaten op het feest, wat gisteravond was

    Hoe gingen je exames?]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 16:14 ]


    Bowties were never Cooler

    |Oeh en Jack en Haley zijn samen. :Y)
    Héél erg belangrijk detail, vind ik toch xd
    @Ademir: ik reageer zo snel mogelijk maar met die fucked up examens voor de deur.... |


    kindness is never a burden.

    [Janee nvm, ik kom zelf ook vanaf dinsdag nauwelijks nog online. De mijne beginnen namelijk dan al D:
    Ik kom waarschijnlijk enkel in de weekends dan.]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 20:19 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [oke same, grote kans dak ga buizen voor latijn en wiskunde is ook nie echt iets dak goe kan. kzal niet meer zoveel reageren, maar uh, daarna wel weer normaal, na de 'foute party' op school die op de zak ga trekken, het feestje bij mij thuis en al die dingen --']

    Dan Howell
    Ik werd uiteindelijk weer alleen wakker aan de eettafel. Ik moest toch maar wat ontbijten. Ik nam twee asperines in en maakte ontbijt. Toen ik een klein broodje met boter op had, een kop koffie en een kop thee, stond ik op. De asperientjes begonnen een beetje te werken. Ik herinnerde me nog wel dat ik Carli alleen had achtergelaten op het feest. Dat kon natuurlijk niet. Ik moest maar mijn excuses gaan aanbieden. Ik stond op en ruimde af voor ik richting de deur naar buiten slenterde. Ik liep richting de bungalow van de meisjes en klopte even voor ik binnen stapte. Ik veegde mijn voeten af en liep verder naar binnen. Bij de deuren van de slaapkamers keek ik op de deuren voor de namen van de meisjes. Ik vond er Carli. Ik duwde zacht de deur open. Daar lag ze te slapen. Ze was zo schattig. Ik ging op de rand van het bed zitten en aaide zacht door haar haren. Die waren zacht en prachtig, net als zij. Ik bleef maar gewoon zacht over haar haren aaien tot ze wakker zou worden. Dan zou ik me verontschuldigen voor gister.


    Bowties were never Cooler

    Ademir goes Nazario :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Na volgende week kan ik weer reageren enzo, kheb nog efkes een drukke week daarna ist gedaan (:

    [Llamarmy --> KiliOfDurin]


    Bowties were never Cooler

    |Ik ga morgen reageren met Jack. (: |


    kindness is never a burden.

    [Komt de reactie van Jack nog? ^^]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Nazario schreef:
    [Komt de reactie van Jack nog? ^^]


    |Yes, I am very sorry! Het is nogal druk geweest de laatste tijd. Ik ga dit nu eerst doen. (: |


    kindness is never a burden.

    Jackson Frayn Harries.
    Finn liep als eerst de grote zaal uit en leek Jack te willen ontwijken. Die deed niet veel moeite om zijn broer in te halen. Eerst moest hij nog eventjes kalmeren en overdenken van wat er binnen was gebeurd. Hij stak zijn handen nog was dieper in zijn zakken, aangezien de winterlucht erg koud aanvoelde en volgde Finn toen, met zijn schouders beschermend opgetrokken, de bungalow binnen.
    Jack liep meteen naar de keuken om daar een warme tas thee voor hem te maken. "Finn? You want some tea, too?" Hij legde de water koker aan en haalde alvast twee tassen uit de kast. Daarna liep hij naar de andere kast en haalde daar het doosje met de theezakjes uit. Voor hemzelf haalde hij er een zakje met groene thee uit. Hij wachtte nog even op Finns antwoord en goot dan het warme water in de tas.
    "So, what are we going to do in the show?" Jack glimlachte naar Finn, het was nog steeds geforceerd aangezien hij vreesde dat zijn broer nog kwaad op hem was, maar het kwam toch al iets overtuigender over.


    kindness is never a burden.