• Wat als een paar ouders van drie 16 jarige jongens ineens bedenken dat die jongens eindelijk maar eens een vriendin moeten zoeken? Wat als ze negen 16 jarige meisjes uitnodigen om samen met de jongens voor een tijdje in een huis te gaan zitten? Zal het plan van de ouders slagen en vind elke jongen een meisje of gaat het helemaal mis? Zullen er nieuwe vriendschappen ontstaan of zal iedereen elkaar gewoon vervelend gaan vinden of erger zelfs, haten? Aan het einde is het wel de bedoeling dat de jongens een keuze maken tussen de meisjes, maar willen de meisjes dan nog wel? Of vinden de meisjes de jongens helemaal niet leuk meer? De keuze ligt bij jullie


    Huisregels
    Iedereen is aanwezig bij het avond eten van 6.00 tot 7.00
    Voor de rest van de dag staat er een buffet met eten waar je van mag eten wanneer je maar wilt
    Elke vrijdag avond is er een feestje van 8.00 tot later
    Iedereen mag na 11.30 niet meer naar buiten
    Elke dinsdag ochtend kunnen de mensen uit het huis naar de stad
    Contact met de rest van de wereld kan allen met brieven die verstuurd worden vanuit de stad waar je ze dinsdagochtend heen kan brengen
    Op elke kamer hangt een belletje waar je aan kan trekken voor je bediendes

    Rollen:
    Jongens
    -James Julian Mathers BigFatLiar
    -Damian Nathaniël Wright ShatterMe
    -Murno Parker Hunter Seaver


    Meisjes

    -Melody Sarah McNeckle BigFatLiar
    -Leah Isabella McGeorge pebble
    -Ness Allison Candler nessje
    -Cat Summers xJules001
    -Alicia Amanda Duncan Nyan
    -Rae Jade Parker HurtedHeart
    -Amy Destiny Anderson Nyan
    -Chiara Bella Love DamnBieber
    -Gereseveerd door Depay


    Het is 2 november (herfst!)
    iedereen komt aan en het is ongeveer 5 uur


    Le house in het huis is alles wat jij je kan bedenken zolang het mogelijk is (geen unicorns dus!)

    Iedereen slaapt op een kamer!

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 2:39 ]


    Dont say why me, say try me

    [echt? ik kom er zo aaan met james dan!]


    Dont say why me, say try me

    James Julian Mathers
    Ik kwam net aan en zag een meisje voor de deur staan. 'Hey! De deur is open hoor!', zei ik. Arm meisje wie weet hoe lang ze daar als stond dacht ik. 'Ik ben trouwens James', zei ik. Ondertussen haalde ik mijn koffers uit de auto. Toen ik dat gedaan had trok ik de deur open.


    Dont say why me, say try me

    Amy Destiny Anderson
    'Dus vertel amy, wat zijn je hoby's? En wat vind je vervelend aan mensen?' veog Mellow dan.
    "Euhm ,mijn hobby's zijn vooral sport ,dingen bakken, dieren verzorgen ,muziek luisteren en vooral vrienden maken."zeg ik simpel en ik liet het vervelende aan mensen gedeelte over.
    "Wat zijn jou hobby's?" vroeg ik dan aan haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ~nvm~

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 16:55 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Melody Sarah McNeckle
    "Euhm ,mijn hobby's zijn vooral sport ,dingen bakken, dieren verzorgen ,muziek luisteren en vooral vrienden maken", zei ze. Dat waren best wel wat gelijkenissen. Helaas gaf ze geen andwoord op mijn tweede vraag. "Wat zijn jou hobby's?" Vroeg ze. 'Ehmm... Shoppen, hardlopen, zingen ookal is het heel vals, pannekoeken bakken, zwemmen, vrienden maken, plezier maken en nog meer onzin. Oh en niet te vergeten: muziek luisteren. Ik verzamel ook allerlij dingen van disney figuren of andere figuren zoals domo.', zei ik.


    Dont say why me, say try me

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 17:14 ]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    [Hahaha, fijn!]

    Cat Summers
    Ik stond nog steeds voor de deur, niet wetend of ik zomaar naar binnen mocht lopen. Opeens reed er een auto de oprijlaan op. Een jongen stapje uit. Hij was absoluut niet lelijk. Terwijl ik naar hem keek zag ik dat de jongen iets naar me riep. Hij was te ver weg om zijn lippen te kunnen lezen en ik had dus geen idee wat hij zojuist tegen me gezegd had. Ik vervloekte mezelf. Daar ging mijn kans om eens een keer een goede eerst indruk te maken. Ik besloot naar hem toe te lopen. 'Sorry, wat zei je net? Ik ben trouwens Cat' zei ik terwijl ik zo zelfverzekerd mogelijk probeerde te klinken en mijn hand uit stak.


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Amy Destiny Anderson
    'Ehmm... Shoppen, hardlopen, zingen ookal is het heel vals, pannekoeken bakken, zwemmen, vrienden maken, plezier maken en nog meer onzin. Oh en niet te vergeten: muziek luisteren. Ik verzamel ook allerlij dingen van disney figuren of andere figuren zoals domo.'zei ze en ik knikte ookal had ik geen idee wat een domo was.Maar ik vond het wel leuk dat ze hield van een paar sporten zoals zwemmen en hardlopen en ook dat ze hield van bakken.
    "Oh leuk ,wat voor muziek luister je?"vroeg ik haar dan om het gesprek veder op gang te brengen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mellow
    "Oh leuk ,wat voor muziek luister je?"vroeg ze. 'Alles eigenlijk, nauja alleen geen hard rock en metal enzo...', zei ik. Mischien konden wij nog wel eens goede vrienden worden dacht ik. 'Wat luister jij dan?'

    James
    Ze liep op me af en vroeg me wat ik net had gezecht. 'De deur is open', zei ik lichtelijk verbaasd. Ik had toch wel hard genoeg geroepen? Nauja het zal wel.


    Dont say why me, say try me

    [Oke, dit is niet mijn RPG en misschien kom ik zeikerig over, maar zouden jullie misschien langere stukken kunnen typen? Dan is het makkelijker te volgen en niet zo snel vol.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Depey ik weet het xD ik voel mezelf ook stom om zo'n onliner te schtijven, maar ik moest plots stoppen :c Over het algemeen probeer ik rond de 4 regels te schrijven]


    Dont say why me, say try me

    Amy Destiny Anderson
    'Alles eigenlijk, nauja alleen geen hard rock en metal enzo...', zei ze en ik knikte even als teken dat ik luisterde.
    'Wat luister jij dan?' vroeg ze."Wel ,ik hou erg van dupstep muziek en van remixen van pop muziek enzo."zei ik dan en ik keek nog even het huisje rond.
    Ik vroeg me af of iemand elkaar al kent of dat we allemaal onbekenden voor elkaar zijn.
    "Oh en wat is een domo eigenlijk? Daarnet zei je dat je daar iets van spaart."vroeg ik haar dan. Ik was eigenlijk best neiuwsgierig wat een 'domo' is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Depay wat mij ook irriteert zijn de spaties...... Ik kan zo 4 regels schrijven als ik na elke zin een spatie doe.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Klopt @DamnBieber, kan je trouwens nog reageren op Melanie en Damien? Ze praatte allebei tegen je.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chiara Bella Love


    ´''Oke, jammer.'' ik laat mijn hoofd even naar beneden zakken voor het dramatische effect. De jongen komt mijn kant toegelopen en stelt zich voor. Ik grinik even om zijn beleefdheid. ''Ik ben 19 hoor je hoeft niet zo beleeft te doen. Chiara Bella Love'' ik was best wel trots op mijn achternaam omdat een van de grootste zangeressen dezelfde achternaam heeft. Angel Wright Love mijn nicht 1 van de grootste artiesten ter wereld. We hebben beiden het talent zingen en dat deden we ook vaak. Nu maar hopen dat hij niks over Angel vraagt of fan is van Angel. Want geloof me dat maak ik elke dag wel mee als ik mijn achternaam zeg. De mensen op school zijn er gellukig al aan gewend maar die 1ste klassertjes zijn nog steeds door het dolle heen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,