• Wat als een paar ouders van drie 16 jarige jongens ineens bedenken dat die jongens eindelijk maar eens een vriendin moeten zoeken? Wat als ze negen 16 jarige meisjes uitnodigen om samen met de jongens voor een tijdje in een huis te gaan zitten? Zal het plan van de ouders slagen en vind elke jongen een meisje of gaat het helemaal mis? Zullen er nieuwe vriendschappen ontstaan of zal iedereen elkaar gewoon vervelend gaan vinden of erger zelfs, haten? Aan het einde is het wel de bedoeling dat de jongens een keuze maken tussen de meisjes, maar willen de meisjes dan nog wel? Of vinden de meisjes de jongens helemaal niet leuk meer? De keuze ligt bij jullie


    Huisregels
    Iedereen is aanwezig bij het avond eten van 6.00 tot 7.00
    Voor de rest van de dag staat er een buffet met eten waar je van mag eten wanneer je maar wilt
    Elke vrijdag avond is er een feestje van 8.00 tot later
    Iedereen mag na 11.30 niet meer naar buiten
    Elke dinsdag ochtend kunnen de mensen uit het huis naar de stad
    Contact met de rest van de wereld kan allen met brieven die verstuurd worden vanuit de stad waar je ze dinsdagochtend heen kan brengen
    Op elke kamer hangt een belletje waar je aan kan trekken voor je bediendes

    Rollen:
    Jongens
    -James Julian Mathers BigFatLiar
    -Damian Nathaniël Wright ShatterMe
    -Murno Parker Hunter Seaver


    Meisjes

    -Melody Sarah McNeckle BigFatLiar
    -Leah Isabella McGeorge pebble
    -Ness Allison Candler nessje
    -Cat Summers xJules001
    -Alicia Amanda Duncan Nyan
    -Rae Jade Parker HurtedHeart
    -Amy Destiny Anderson Nyan
    -Chiara Bella Love DamnBieber
    -Gereseveerd door Depay


    Het is 2 november (herfst!)
    iedereen komt aan en het is ongeveer 5 uur


    Le house in het huis is alles wat jij je kan bedenken zolang het mogelijk is (geen unicorns dus!)

    Iedereen slaapt op een kamer!

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 2:39 ]


    Dont say why me, say try me

    iedereen slaapt op een kamer! jongens EN meisjes (jullie kunnen toch niet flikflooien aangezien er sammen met jullie nog een stuk of 10 andere mensen zijn die in dezelfde kamer liggen ;))


    Dont say why me, say try me

    .

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 6:56 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ( ik wacht heel even op Leah, dan post ik wat met Munro)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Damien Nathaniël Wright
    We werden gestoord door een meisje met felrood haar. Ik grinnik zachtjes als ik haar zie blozen.'Stoor ik?' vroeg ze en ik stuk gelijk mijn hoofd met die van Melanie. 'Dat is nou net wat ik zocht.' zegt ze als ze naar een koffer loopt. Ik grinnik terwijl ik mijn hoofdschud als ze weg was. 'Ik hoop dat een van de meisjes ook van dansen houdt anders dans ik maar alleen.' hoor ik haar hardop zeggen en ik beet op mijn lip om te stoppen met grinniken. 'Have fun together.' Ik kijk geamusseerd toe hoe Melanie opstond en zich voorstelde.
    'Ik ben Melanie, en ik dans ook. Wie ben jij?' vroeg ze.
    'Welke stijl dans je?' vroeg het meisje die haar naam vergeten was te zeggen.
    'Ik dans hiphop en modern.' zei Melanie lachend.
    'Heb je zin om samen te dansen? Ik heb gehoord dat er een dansstudio beneden is.'' Melanie keek even naar mij en ik kon de geamusseerde uitdrukking niet van mijng gezicht halen. Ik wou zeggen dat ze mocht gaan als ze dat wou, maar ze had geantwoord.
    'Ander keertje, oke? Wat was je naam ook alweer?' vroeg Melanie.
    Ik sta op om met een klein glimlachje naar het rood harige meisje te lopen en mijn hand uit te steken. Ik moest mijn beleefdheid behouden. 'Ik ben Damien trouwens. Leuk je ontmoet te hebben.'

    [Sorry als het slecht is. Ik heb het rap op school moeten type.]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [okaay iemand een samenvating voor me?
    waar kunnen melody en james invallen?]


    Dont say why me, say try me

    (Ik heb Amy voor 1 van de 2 en de meeste mensen zijn kennis aan het maken met elkaar)

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 15:33 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [goed waar is amy? dan stuur ik mellow op haar af]


    Dont say why me, say try me

    (Ze zit in de zetel te wachten tot iemand met haar komt praten ^^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [okey ga nu schrijven]


    Dont say why me, say try me

    Mellody Sarah Mcneckle
    Verveeld zat ik in de auto. 'Hoe lang nog?', vroeg ik, maar ik had geen andwoord meer nodig want mijn vader stopte voor een prachtig huisje vlakbij een meertje. Om heen waren allemaal oranje gelkeurde blaadjes te zien. Herfst, ik hield van herfst. De bomen werden er mooier door vond ik. Ik sprong uit de auto en pakte mijn rugtas en koffers. Snel streek ik mijn t-shirt glad. Mijn blonde haar zat losjes in een knot en ik had een zwarte hipster bril op. Niet dat ik een bril nodig had, maar ik vond het gewoon leuk. Ik trok de deur open en sleepte mijn koffers naar binnen. Ik besloot eventjes rond te kijken en zag een meisje zitten. 'Hooooooooooi!', riep ik. Zoals gewoonlijk, was ik hyper


    Dont say why me, say try me

    Amy Destiny Anderson
    Ik schrok me rot toen er iemand ruid riep en ik keek geschrokken op.
    Ik kalmeerde toen ik zag dat het gewoon een van de andere meisjes was.Ik ga even kort met een hand door mijn bruine haren. "Hey ,ik ben Amy."zeg ik dan met een glimlachje.
    Wat had ze mooie blonde haren,denk ik in mezelf.Ik schuif wat op zodat als ze wil naast me kon zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mellody Sarah Mcneckle
    Het meisje leek te schrikken van mijn 'begroeting'. "Hey ,ik ben Amy", zei ze. Daarna schoof ze op zodat ik naast haar kon zitten. 'Ik ben Mellody, maar noem me maar Mellow, je weet wel? Van marshmallow. Ik ben hier pas net ben jij hier al lang? Sommige mensen vinden dat ik hyper ben? Ben ik dat? Overigens weet jij waar we moeten slapen? Heb je al andere mensen ondmoet? Is het hier leuk? Ik heb je toch al gezecht hoe ik heet?', ik stopte abrupt toen ik doorhad dat ze er waarschijnlijk helemaal niks van begreep. 'Sorry ik ben hyper..... Ik heet Melody, maar noem me maar Mellow', zei ik, maar dan rustig.


    Dont say why me, say try me

    Amy Destiny Anderson
    'Ik ben Mellody, maar noem me maar Mellow, je weet wel? Van marshmallow. Ik ben hier pas net ben jij hier al lang? Sommige mensen vinden dat ik hyper ben? Ben ik dat? Overigens weet jij waar we moeten slapen? Heb je al andere mensen ondmoet? Is het hier leuk? Ik heb je toch al gezecht hoe ik heet?', ratelde ze aan een stuk door en ik keek haar vragend met opgetrokken wenkbrouw aan. Ik begreep bijna geen woord van wat ze ratelde behalve haar naam.
    Ze stopte aangezien ze door had dat ik geen geratel versond.
    'Sorry ik ben hyper..... Ik heet Melody, maar noem me maar Mellow'zei ze dan rustig en ik knikte even."Oké.Aangenaam Melody."zei ik dan vriendelijk met een zwak glimlachje.Hopelijk ging ze niet heel de tijd ratelen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mellody Sarah Mcneckle
    'Dus vertel amy, wat zijn je hoby's? En wat vind je vervelend aan mensen?', vroeg ik. ALtijd leuk om die dingen te weten mischien hadden we dezelfde hoby's dan konden we die dingen samen gaan doen. Het kon hier best wel eens leuk worden.


    Dont say why me, say try me

    [Ik sta nogsteeds voor de deur te wachten.. iemand..?]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.