• Wat als een paar ouders van drie 16 jarige jongens ineens bedenken dat die jongens eindelijk maar eens een vriendin moeten zoeken? Wat als ze negen 16 jarige meisjes uitnodigen om samen met de jongens voor een tijdje in een huis te gaan zitten? Zal het plan van de ouders slagen en vind elke jongen een meisje of gaat het helemaal mis? Zullen er nieuwe vriendschappen ontstaan of zal iedereen elkaar gewoon vervelend gaan vinden of erger zelfs, haten? Aan het einde is het wel de bedoeling dat de jongens een keuze maken tussen de meisjes, maar willen de meisjes dan nog wel? Of vinden de meisjes de jongens helemaal niet leuk meer? De keuze ligt bij jullie


    Huisregels
    Iedereen is aanwezig bij het avond eten van 6.00 tot 7.00
    Voor de rest van de dag staat er een buffet met eten waar je van mag eten wanneer je maar wilt
    Elke vrijdag avond is er een feestje van 8.00 tot later
    Iedereen mag na 11.30 niet meer naar buiten
    Elke dinsdag ochtend kunnen de mensen uit het huis naar de stad
    Contact met de rest van de wereld kan allen met brieven die verstuurd worden vanuit de stad waar je ze dinsdagochtend heen kan brengen
    Op elke kamer hangt een belletje waar je aan kan trekken voor je bediendes

    Rollen:
    Jongens
    -James Julian Mathers BigFatLiar
    -Damian Nathaniël Wright ShatterMe
    -Murno Parker Hunter Seaver


    Meisjes

    -Melody Sarah McNeckle BigFatLiar
    -Leah Isabella McGeorge pebble
    -Ness Allison Candler nessje
    -Cat Summers xJules001
    -Alicia Amanda Duncan Nyan
    -Rae Jade Parker HurtedHeart
    -Amy Destiny Anderson Nyan
    -Chiara Bella Love DamnBieber
    -Gereseveerd door Depay


    Het is 2 november (herfst!)
    iedereen komt aan en het is ongeveer 5 uur


    Le house in het huis is alles wat jij je kan bedenken zolang het mogelijk is (geen unicorns dus!)

    Iedereen slaapt op een kamer!

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 2:39 ]


    Dont say why me, say try me

    Melanie Kiara Mancini
    'Ik doe heel veel aan sport, speel gitaar en ga uit met mijn vrienden. Als ik die dingen niet aan het doen ben kijk ik horrorfilms. Ik krijg er kick van.' zei hij nadat hij naast me was komen zitten. Hij leunde wat naar achter door zijn handen achter zich neer te zetten. Het viel me meteen op dat hij gespierd was.
    'Waar kijk jij graag heen?'
    'Ik kan niet zo goed tegen enge films, ik weet wel dat het nep is en zo, maar ik slaap gewoon een paar nachten slecht daarna.' gaf ik blozend toe. Ja, noem me maar een watje, maar ik kon daar gewoon echt niet tegen. Iedereen zei altijd wel tegen me dat het nep was, maar ik weet niet wat ik had. Stel je voor dat zo'n eng geval ineens in je kamer staat, of je achterna komt in de badkamer, of ineens verschijnt in je spiegel. Ik had er maar een paar nachten last van, dus ik kon het wel kijken, maar om nou te zeggen dat ik een fan was, nee.
    'Ik kijk liever comedy's of iets romantisch. Maar ach, daar ben ik een meisje voor.' zei ik grinnikend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chiara Bella Love

    Ik pak mijn gitaar in en ril even van de kou. Ik loop rustig naar binnen er werd gezecht dat hier een danszaal is dus daar ga ik ook na opzoek. Even de kamer zoeken waar mijn spullen zijn gezet. Ik kom bij een kamer aan en hoor een jongens en meisjes stem en een jongens stem. Snel zwiep ik mijn rode haren naar achter en doe de deur op een kiertje open. ''Romantische en comedie's maar ach daar ben je een meisje voor '' hoorde ik een meisjesstem zegggen. Ik deed de deur volledig open. En zag een jongen en een meisje op bed zitten. Ik kreeg vuurrode wangetjes wat al erg genoeg was omdat ik rood haar had. ''Stoor ik'' vroeg ik. Ik keek ze vragend aan. Dan valt mijn oog op mijn 2 koffers. '''Dat is nou net wat ik zocht'' vrolijk loop ik naar mijn koffer. De vraag van net totaal vergeten. Ik pak snel mijn Dans outfit. uit mijn tas. Ik loop naar volgensmij de badkamer anders de WC ik doe de deur open en klee me snel om. ''Ik hoop dat een van de meisjes ook van dansen houd anders dans ik maar alleen'' zeg ik hardop. Glimlachend kom ik de badkamer uit. '''Have fun together'' zeg ik vrolijk.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 22:29 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cat Summers
    Gespannen zat ik in de bus. Nou lettend hield ik het schermpje voorin de bus in de gaten die aangaf wat de volgende halte zou zijn. Toen ik mijn halte op het schermpje zag verschijnen stond ik op en liep ik naar voren. Uit mijn zak viste ik mijn OV-kaart en checkte uit. Het lampje sprong op groen, voor mij een teken dat ik goed was uitgecheckt. Eenmaal buiten de bus pakte ik mijn Iphone en zocht ik het adres van het huis op en zette de routeplanner aan. Na een minuut of 10 lopen ging ik de laaste bocht om en zag ik het mooiste en misschien ook wel grootste huis dat ik ook gezien had en hield ik stil. Wat had ik daar nou eigenlijk te zoeken. Ik wilde eigenlijk niet. Wat nou als ze me niet mochten? Of niet accepteerde. Het liefst wilde ik omdraaien en de hele rit naar huis terug gaan maar ik moest. Als ik nu terug ging leek ik wel een watje. Langzaam legde ik de laatste honderd meter af, zette mijn grote weekendtas naast me neer en drukte op de bel.


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Seaver schreef:
    Murno Parker Hunter
    Ik lachte even naar haar. "Ik ben de altijd charmante, geweldige, slimme Munro. En dat bedoel ik natuurlijk op de meest sarcastische manier mogelijk." Stelde ik mezelf vrolijk voor. Ik hield er nooit zo van om mezelf voor te stellen. Je had maar één enkele kans om een eerste indruk te maken. En bij mij lukte dat lang niet altijd even goed. Ik had genoeg voorbeelden van een verpeste eerste indruk, maar laat maar. Ik was weer aan het afdwalen. Ik dwaalde vaak af en dat gingen mensen nog vaak genoeg merken. Vooral als we zolang met elkaar in een huis moesten zitten. Ik wilde iets zeggen maar wist niet goed wat. “Dus, hoe hebben ze zo’n mooi meisje overgehaald om… dit te doen?” Vroeg ik wel een beetje verbaasd. Ik had eerlijk gezegd allemaal van die wanhopige bitches verwacht. Maar dat was toch ook het soort meisje dat normaal aan dit soort dingen meedeed? Ik wist het even niet zo snel. Ze was niet heel groot en had mooie blonde haren. Ik keek even om me heen, maar het meisje met de rode haren was al weg. Ik fronste even en haalde mijn schouders op. Dan geen handdoek, ook goed.


    Leah Isabella McGeorge.
    Hij lachte even naar me. Ik moest toegeven, hij had een mooie lach. 'Ik ben de altijd charmante, geweldige, slimme Munro. En dat bedoel ik natuurlijk op de meest sarcastische manier mogelijk,' stelde hij zichzelf vrolijk voor. Ik kon er niets aan doen, maar de manier waarop hij dat zei maakte me zachtjes lachen. 'Dat zal toch wel meevallen?' vroeg ik hem. Normaal was ik niet zo van het meteen een gesprek met iemand aangaan, maar iets zorgde ervoor dat ik me op mijn gemak voelde bij deze jongen. Iets zei me dat hij ontzettend aardig was en niets kwaads in de zin had, maar ik zou toch een beetje op mijn hoede moeten zijn. Ik haalde een hand door mijn blonde haren, die eigenlijk nodig opnieuw geverfd moesten worden. Van nature hadden ze een donkerrode kleur, maar ik wilde niet nog meer gepest worden dan dat ik nu al werd, dus verfde ik ze al sinds mijn 12e lichtblond. Doordat ik zelf zo afdwaalde merkte ik niet dat Munro tegenover me ook afgedwaald was. Mijn lichtblauwe ogen vonden de zijne zodra hij weer sprak. 'Dus, hoe hebben ze zo'n mooi meisje overgehaald om... dit te doen?' vroeg hij een beetje verbaasd. Mijn wangen begonnen meteen te gloeien en kleurden dieprood bij het horen van zijn opmerking. Ik likte even over mijn lippen. 'Ik eh... Het was een idee van mijn ouders, ze zeiden dat het goed voor me was. En dus stemde ik in, misschien houd ik er wel een vriendschap aan over.' Een liefde zou een beetje raar zijn, zeker in zo'n korte tijd. Liefde moest opbloeien, dat gebeurde niet zomaar.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    (Iamand voor Alicia of Amy ?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Ze kan altijd naar Munro en Leah komen)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Murno Parker Hunter
    Ik haalde mijn schouders even op. Ik was soms nogal onhandig, kon heel socially awkward zijn, had vaak overal een weerwoord op. Dus het viel eigenlijk niet mee. “Het zal inderdaad wel meevallen, maar alsnog,” zei ik met een scheve glimlach. Wanneer ze haar hand door haar haar haalde leek het even of ze uitgroei had. Maar dat zou wel niet zo zijn. Ik kon niet het geluk hebben dat er hier twee roodharige meiden waren, ik had nooit geluk. Behalve dan die ene keer met die basketbal wedstrijd, maar dat was gewoon toeval waarschijnlijk. “Ik hoop dat je hier goede vrienden zal vinden. Liefde zal denk ik niet gebeuren. Tenzij ze ons hier een maand of twee laten zitten,” zei ik. Het was waar. Ik was niet het soort persoon dat snel verliefd was. Ik was ook wel het soort persoon dat meiden snel leuk noemde. Maar leuk was gewoon leuk als in die persoon zou ik aardig kunnen vinden. Voor mij dan. Er waren veel dingen die alleen voor mij gelde. Ik wilde wel verliefd worden, maar dat was meer omdat ik graag wilde weten hoe het voelde. Ik kon mezelf niet dwingen om verliefd te worden, maar gewoon het feit dat ik niet wist hoe liefde voelde was soms een beetje irritant. Ik haalde diep adem en keek haar even recht aan. “Ik vind het vooral belachelijk dat ik hier zit omdat mijn ouders denken dat ik zelfs ook nog nooit iemand leuk heb gevonden. Ja, wel één heel iemand.” Ik lachte mezelf zachtjes uit en sloeg mijn armen over elkaar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alicia Amanda Duncan
    Nadat ik mijn koffers boven aan een slaapkamer gezet had ,ging ik weer naar beneden. Tijd om mensen te leren kennen nu!
    Ik liep de trap af en zag een jongen en een meisje met elkaar praten. Ik besloot eens een hoi te zeggen aan hun.Ik ga eerst nog met een hand door mijn blonde haren en loop dan naar hun toe.
    "Hooi ,ik ben Alicia."zeg ik vriendelijk en glimlach naar de 2.
    Ik weet niet echt wat ik moet doen en sta er gewoon maar bij.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Iemand voor Cat? Ze staat nogsteeds voor de deur (A)]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 20:47 ]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    (Ik wacht op de reactie van Melanie en Damien)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Ik reageer morgen pas, ben momenteel druk bezig met school. Melanie mag van mij part al antwoorden zodat jullie verder kunnen. Ik haal het morgen wel in.]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    DamnBieber schreef:
    Chiara Bella Love

    Ik pak mijn gitaar in en ril even van de kou. Ik loop rustig naar binnen er werd gezecht dat hier een danszaal is dus daar ga ik ook na opzoek. Even de kamer zoeken waar mijn spullen zijn gezet. Ik kom bij een kamer aan en hoor een jongens en meisjes stem en een jongens stem. Snel zwiep ik mijn rode haren naar achter en doe de deur op een kiertje open. ''Romantische en comedie's maar ach daar ben je een meisje voor '' hoorde ik een meisjesstem zegggen. Ik deed de deur volledig open. En zag een jongen en een meisje op bed zitten. Ik kreeg vuurrode wangetjes wat al erg genoeg was omdat ik rood haar had. ''Stoor ik'' vroeg ik. Ik keek ze vragend aan. Dan valt mijn oog op mijn 2 koffers. '''Dat is nou net wat ik zocht'' vrolijk loop ik naar mijn koffer. De vraag van net totaal vergeten. Ik pak snel mijn Dans outfit. uit mijn tas. Ik loop naar volgensmij de badkamer anders de WC ik doe de deur open en klee me snel om. ''Ik hoop dat een van de meisjes ook van dansen houd anders dans ik maar alleen'' zeg ik hardop. Glimlachend kom ik de badkamer uit. '''Have fun together'' zeg ik vrolijk.


    Melanie Kiara Mancini
    Ineens loopt een meisje met felrode haren de kamer in, en ze begon te blozen toen ze mij en Damien zag. 'Stoor ik?' vroeg ze toen ze ons vragend aankeek. Glimlachend schudde ik mijn hoofd. 'Dat is nou net wat ik zocht.' zegt ze als ze naar een koffer loopt die eerder in de kamer was gezet. Blijkbaar zou ik dus een kamer met haar delen. Geen idee of ze aardig was, ik wist haar naam nog niet eens. Ze pakt een outfit uit een van de koffers, iets wat lijkt op een outfit waar je in kan dansen. Ze loopt naar de badkamer toe met de outfit in haar hand. Ik kijk Damien met opgetrokken wenkbrauwen aan. Ik had geen idee wat ze ging doen.
    'Ik hoop dat een van de meisjes ook van dansen houdt anders dans ik maar alleen.' hoor ik haar hardop zeggen en even grinnikte ik. Ze praatte dus ook al in zichzelf. Glimlachend kwam ze de badkamer uit en met een grote lach op haar gezicht zei ze, 'Have fun together.' Ik stond op en liep op blote voeten naar haar toe. Mijn goud gelakte teen nagels vielen nu nog extra op door de donker houten vloer onder mijn getinte voeten.
    'Ik ben Melanie, en ik dans ook.' zei ik grijzend. 'Wie ben jij?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chiara Bella Love

    Ik loop met een snelle pas naar de deur als ik word tegengehouden. Ik draai me om en kijk het meisje vragend aan. ''Wat voor stijl dans je'' nieuwsgierig keek ik haar aan. Ik hield van dansen ik danste 21 uur in de week omdat ik op topniveau wilde komen en dat is me gelukt. Ik heb het wereldrecord langs dansen verbroken en ben dus in het guiness book of records gekomen en ik heb het europese en wereldkampioen schap dansen gewonnen. Er zijn ook dingen waar ik minder slecht ben zoals school. Ik haal op zijn minst een 6je als ik wel leer en als ik niet leer kom ik er met een 4tje of 5je van af. Wonder boven wonder ben ik ook nog geslaagd. Ik zou ook nooit van school afgaan zonder mijn diploma als ik dat zou doen zou ik nu ergens op een vuilnisbelt wonen. ''Heb je zin om samen te dansen. Ik heb gehoord dat er een dansstudio beneden is''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Morgen ga ik reageren o.o of later vananvond... een andere rpg (van damnbieber) ging een beetje hard en kwam er steeds tussen xD]


    Dont say why me, say try me

    Melanie Kiara Mancini
    'Welke stijl dans je?' vraagt ze nog voor ze zich voorstelt, en ze me nieuwsgierig aankijkt. 'Ik dans hiphop en modern.' zei ik lachend. Ik vond haar wel grappig, ze was spontaan, druk en recht voor haar raap. Iets wat ik wel mocht, maar als ze me ging irriteren, zou ze het wel gaan merken. Ja, dansen. Modern vond ik het leukst om te doen, dat trainde ik altijd met dezelfde jongen, en op dit moment trainde we op de choreografie van Step Up 4 op het liedje Build a home. Ik hield van die film, en die dans, dat moment, dat was perfect. Het ging steeds beter met Jason, want zo heette mijn trainingspartner. Eerst had ik nog een tijd een crush op hem gehad, maar ach, we waren beste vrienden en waarom zou ik dat willen verpesten?
    'Heb je zin om samen te dansen? Ik heb gehoord dat er een dansstudio beneden is.'' vroeg ze en ik keek even naar Damien die op het bed zat. Ik begon hem net beter te leren kennen, dus ik besloot maar even bij hem te blijven.
    'Ander keertje, oke? Wat was je naam ook alweer?' vroeg ik, ook al had ze haar naam nog helemaal niet gezegd.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.