• Katten: De bazen van het internet, en beesten met enorm rare gewoontes. Mocht jouw kat er ook een aantal hebben, zet ze dan hieronder neer(cat)

    Mijn katten hebben de volgende vage gewoontes:
    -Wanneer ik mijn nagels vijl, moet ik zorgden dat hij niet in de buurt is. Zodra hij de kans krijgt bijt en likt hij aan mijn vijl, om vervolgens op mijn nagels los te gaan (?!)
    -Zodra ik een beker melk heb ingeschonken voor mezelf moet hij er perse met zijn kop in om al zijn kattenharen erin los te laten
    -Hij komt regelmatig gezellig bij me in de wc zitten, gewoon omdat hij zich verveeld.
    -Als hij toevallig op tafel ligt, en je langsloopt springt hij op je rug en gaat op je schouder zitten.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Die van mij maken de deur steeds open :'D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zelfs mijn hond heeft rare katten gewoontes :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Die van mij weet niet hoe hij door het kattenluikje moet... Of hij blijft er met zijn kop in vast zitten :x


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Yuki denkt dat ik een sabbel iets ben.. Die sabbelt aan mijn oorlellen.. en laat ik dat niet toe dan zoekt ze wel een ander plekje op.. -Kaak, nek, duim, ruimte tussen je vingers-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De kater van mijn vriend die vind het leuk om op mijn schoot te gaan zitten. Maar dat is niet zo raar. En ik ben dan degene die de kater het minst goed kent. Zijn zus gaat soms wel eens erbij liggen.
    Alleen vind ik het niet zo prettig als ze hun klauwen gaan uitslaan in mijn been.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik had een kat, en die wilde nooit naar binnen. D:


    Some people are art and do art at the same time

    Pom gaat op de krant liggen of languit op tafel als ik de was opvouw, voor aandacht.
    Pim kan deuren openen.

    En ik had ook altijd een kat, die is er nu al heel lang niet meer, maar die klom via mijn been naar boven.


    26 - 02 - '16

    Een vriendin van mij had een kat. De eerste keer dat ik daar kwam, bleef hij in een hoekje zitten en me aanstaren alsof ik dood moest o.o
    Een paar keer later kwam hij opeens bij mij op schoot liggen en sindsdien was hij niet meer bij me weg te slaan. Blijkbaar liggen mijn benen erg lekker :')


    From these ashes, I will rise

    Nou.. De katten hier zijn ook een beetje raar;

    Brummel;
    - Als je haar aankijkt, laat ze zich heel hard op haar schouder vallen met een verwende mauw, om aandacht te krijgen.

    Stip;
    - Als hij naast je zit en je geeft hem even geen aandacht, legt hij zijn pootje op je been/arm, net of hij zeggen wilt: 'hallo. ik zit hier! (:". En als je hem dan nog niet aait, zet hij zijn pootje opnieuw op je been/arm, maar met iets nagels.. En dan iets meer nagels, enz.. Net zolang tot je wel moet reageren.
    - Als hij moe is en naast je op de bank ligt, zo lief opgekrult als katjes altijd kunnen doen.. Pakt hij met zijn voorpootjes zijn staart vast en begint eraan te sabbelen. Hij stopt hem echt ver in zijn mond en sabbelt er dan op. O.o

    Doerak is de enige kat die een beetje normaal is hier (:.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Sinistre schreef:
    Zelfs mijn hond heeft rare katten gewoontes :Y)


    Chaos is a ladder.

    Mijn katten vinden het leuk om op mijn rug te zitten terwijl ik krom met ze rondloop.
    Als een van de katten lang op mijn schoot zit, gaat hij met zijn staart zwiepen uit een soort irritatie.
    Als ze geborsteld worden (ja, ik borstel ze soms), worden ze helemaal wild en vallen de borstel aan (zo fijn vinden ze het).


    You are beautiful, you are love.

    Nikki's kat, Lou, wil persé onder de dekens slapen, maar haar kop moet eruit steken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn kat, Buddy, hangt altijd aan de brievenbus...

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 14:50 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Noooooouuu.

    Flor;
    - komt uit mijn bad drinken, terwijl hij dat bij mijn moeder niet doet,
    -gaat altijd op zijn rug liggen om aan de krabpaal te krabben,
    - dopt zijn pootje in zijn drinken en likt het er dan vanaf
    - slaat op Louis' hoofdje als wij zeuren tegen hem.

    Louis:
    - gaat altijd op wacht zitten als ik op het toilet zit
    - komt alleen bij me liggen als ik een deken heb,
    - gaat 's ochtends aan moeder's deur zitten miauwen als ie honger heeft (flink beestje)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Requille schreef:
    Mijn kat, Buddy, hangt altijd aan de brievenbus...


    Ohja, en de andere kat, Bubble, gooit altijd zijn water uit het bakje met zn poot om vervolgens het op te likken van de grond. Maar nooit genoeg zodat die hele plas water weg is. (cat)


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''