• Wat als een paar ouders van drie 16 jarige jongens ineens bedenken dat die jongens eindelijk maar eens een vriendin moeten zoeken? Wat als ze negen 16 jarige meisjes uitnodigen om samen met de jongens voor een tijdje in een huis te gaan zitten? Zal het plan van de ouders slagen en vind elke jongen een meisje of gaat het helemaal mis? Zullen er nieuwe vriendschappen ontstaan of zal iedereen elkaar gewoon vervelend gaan vinden of erger zelfs, haten? Aan het einde is het wel de bedoeling dat de jongens een keuze maken tussen de meisjes, maar willen de meisjes dan nog wel? Of vinden de meisjes de jongens helemaal niet leuk meer? De keuze ligt bij jullie


    Huisregels
    Iedereen is aanwezig bij het avond eten van 6.00 tot 7.00
    Voor de rest van de dag staat er een buffet met eten waar je van mag eten wanneer je maar wilt
    Elke vrijdag avond is er een feestje van 8.00 tot later
    Iedereen mag na 11.30 niet meer naar buiten
    Elke dinsdag ochtend kunnen de mensen uit het huis naar de stad
    Contact met de rest van de wereld kan allen met brieven die verstuurd worden vanuit de stad waar je ze dinsdagochtend heen kan brengen
    Op elke kamer hangt een belletje waar je aan kan trekken voor je bediendes

    Rollen:
    Jongens
    -James Julian Mathers BigFatLiar
    -Damian Nathaniël Wright ShatterMe
    -Murno Parker Hunter Seaver


    Meisjes

    -Melody Sarah McNeckle BigFatLiar
    -Leah Isabella McGeorge pebble
    -Ness Allison Candler nessje
    -Cat Summers xJules001
    -Alicia Amanda Duncan Nyan
    -Rae Jade Parker HurtedHeart
    -Amy Destiny Anderson Nyan
    -Chiara Bella Love DamnBieber
    -Gereseveerd door Depay


    Het is 2 november (herfst!)
    iedereen komt aan en het is ongeveer 5 uur


    Le house in het huis is alles wat jij je kan bedenken zolang het mogelijk is (geen unicorns dus!)

    Iedereen slaapt op een kamer!

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 2:39 ]


    Dont say why me, say try me

    (Thanks^^)

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 19:21 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    (Zal zo reageren, eerst nog even taart^^)


    [Ben je jarig?! GEFELICITEERD! (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Chiara Bella Love

    Glimlachend stap ik uit de auto. Met mijn 2 koffers achter mij aan. Diep in gedachten verzonken merk ik niet dat ik al ben aangekomen bij de voordeur en val ik met een klap achterover met een plons val ik in het water. Godverdomme dit kon je toch niet menen!! Mijn met al mijn kracht probeer ik naar de kant te zwemmen. mijn outfit kan het al vergeten. Ik heis me aan de kant en val met een klap op de grond. ''Leuke eerste indruk'' brom ik. Ik sta op en loop naar de deur. Ik doe deur zachtjes open en zie een meisje een jongens hand schudden. Ik swier mijn rode haren even naar achter en doe dat de deur weid open. Vrolijk loop ik naar de jongen en het meisje toe onderweg kijk ik nog na de schaden van mijn hand niks er van te zien. ''Hallo'' moppel ik. ''Leuk meertje achter de deur'' moppel ik. Ik grijns naar de jongen. ''Chiara Bella Love ik viel net in het water vandaar ben ik zo nat'' grinik ik.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Pebble schreef:
    (...)

    [Ben je jarig?! GEFELICITEERD! (: ]


    (Thanks^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    ShatterMe schreef:
    Damian Nathaniël Wright

    Ik was hier nu al even, maar nog steeds vond ik mijn weg niet. Toen ik aankwam had ik per toeval mijn kamer gevonden doordat er een koffer in stond. Ik had me rap in een grijze joggingbroek omgekleed die lichtjes om mijn heupen hing zodat ik me comfortabel kon voelen. Zo liep ik thuis ook altijd rond, zonder t-shirt of pantoffels, alleen een joggingbroek. Het was pas toen ik in de living aan kwam waar ik een jonge had zien lezen die volgens mij Murno was dat ik me bedachte dat ik niet meer thuis was. Hier gingen meisje rondlopen en niet een moeder die overbezorgd is. Meisjes die ik waarschijnlijk niet kende. Ik kreeg er rillingen van alleen al te denken dat hier misschien een wannabe Barbie rond zou lopen. Dat is het enige soort meisje waar ik mezelf niet mee zie omgaan. Voor mij mogen ze alles zijn behalve zo. Dat was iets waar ik al vanaf knapte toen ik bij het populaire groepje geraakte van school. Zelf had ik er niet in gewild, maar ze waren nu eenmaal vrienden die ik al vanaf de kleuterschool kende. Ze vonden het leuk om me kwaad te zien en de meisjes zaten achter me aan omdat ik een 'mooi' gezichtje had en een six-pack. Het is hun nooit gelukt om me te kunnen krijgen. Tot nu toe heb ik nog nooit met iemand gehad. Natuurlijk had ik wel gekust gehad toen ik één keertje te zat was. Ik herinner me er niet veel over, maar het kon me nu eenmaal niet schelen.
    Wanneer ik denk dat ik mijn kamer eindelijk terug had gevonden liep ik naar binnen. Het duurde even voordat ik door had dat er een meisje -Melanie- op een bed zat. Geweldig, dacht ik sarcastische. Ik keek het meisje niet aan toen ik tegen haar sprak.
    'Euh... sorry, ik dacht dat dit mijn kamer was. Het spijt me als ik je gestoord heb.' Ik krabde vanachter in mijn nek omdat ik me op de een of andere manier geneert voelde. 'Ik ben Damien trouwens.'
    Uit beleefdheid liep ik naar haar toe en stak mijn hand uit om die van haar te schudde. Ik keek haar toen voor het eerst echt aan. Ze was een mooi meisje, daar kon ik niet naast kijken. Ze had lang en mooi zwart haar met bruine ogen en goed gevormd vrouwelijk lichaam. Jammer genoeg was uiterlijk niet goed genoeg voor mij. Als haar karakter mij niet aan stond dan maakte haar uiterlijk het niet goed. Daarbij kon ik nu nog niet oordelen als ik haar nog niet kende. Ik glimlach mijn halve glimlach naar haar.


    Melanie Kiara Mancini
    Ik hoorde ineens hoe voetstappen mijn kamer betreedde en ik keek om om te zien wie het was. Een mooie jongen stond midden in mijn kamer en ik keek hem even raar aan. Pas na een tiental seconden had hij door dat ik op het bed zat. 'Euh... sorry, ik dacht dat dit mijn kamer was. Het spijt me als ik je gestoord heb. Ik ben Damien trouwens.' zei hij zonder me aan te kijken, een beetje onbeleefd als je het mij vroeg, maar goed, misschien was hij niet zo'n makkelijke prater en was hij hier tegen zijn zin. Hij liep uiteindelijk toch naar me toe om mijn hand te schudde. Ik pakte zijn hand aan en keek naar de glimlach op zijn gezicht. Echt gemeend was het volgens mij niet, maar toch aardig dat hij moeite deed om te glimlachen.
    'Geen probleem hoor. Ik ben Melanie.' zei ik glimlachend terug. Ik was best sociaal zei iedereen altijd, ik maakte snel vrienden en ging met veel mensen om. Maar de mensen waar ik het meeste mee was, was toch wel het populaire groepje van de school. Ik vond het fijn om daarbij te horen. Ik wist hoe het was om gepest te worden als je niet in het populaire groepje zat, en gelukkig hoefde ik dat de laatste jaren niet meer door te maken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Murno Parker Hunter
    Ik zuchtte zacht en las de laatste paar woorden. Ik zag een meisje op een afstandje staan. Ze staarde naar me. Ik wilde niet laten merken dat ik wist dat ze staarde, dan zou ze waarschijnlijk weg kijken. Ik moest me inhouden om niet te lachen. Ik deed alsof ik gewoon doorlas, wat erg moeilijk was, aangezien de laatste pagina na een tijdje best wel saai werd. Een ander meisje kwam binnen en was letterlijk doorweekt. Ik kwam overeind en zette mijn voeten op de grond. "Ik vind het nu al een geweldig meer," Zei ik met een glimlach en gaf het meisje een hand. Ze had rode haren, ik hield van meisjes met rode haren. "Ik ben Munro. Leuk je te ontmoeten Chiara," zei ik en stopte het boek terug in mijn tas. Daarna liep ik richting het meisje dat net staarde. "En jij bent?" Vroeg ik zachtjes terwijl ik mijn hand uitstak. Ze was best wel mooi, vooral haar ogen. Ik was best wel blij dat mijn ouders nog een beetje leuke meiden hadden uitgekozen. Ik lachte mezelf zachtjes uit vanwege mijn oppervlakkigheid. Ik moest niet uitgaan van uiterlijk, dat was meestal niet goed. Meeste jongens vielen wel op uiterlijk, maar innerlijk was volgens mij nog altijd belangrijker. Dat was vaak ook wel te merken. "Leuk km jullie beidde te ontmoeten. Umh, heb je een handdoek nodig?" Vroeg ik zachtjes doelend op het feit dat ze doorweekt was.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:58 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Chiara Bella Love

    ''Zo dat was aardig zeg Munro'' moppel ik. Ik ga op de stoel zitten waar hij net ookal op zat en zet mijn hoofd op mijn hand. ''Ik wil nu al weg'' moppel ik. Het is eigenlijk een best mooi huis maar die 3 jongens konden me de pleuris wezen. Hij loopt gewoon weg naar een of ander meisje hij kon op zijn mint vragen waarom ik zo doorweekt was. Me naar mijn kamer brengen en vragen wat ik het liefst doe. Ik sta op en loop moppelend naar de deur met een klap gooi ik de deur open en ik sla hem op zijn hards dicht. Moest je maar aandacht voor me hebben. Mijn ogen onderzoeken het buiten huis en ik laat ze vallen op een bankje. Ik glimlach en loop naar het bankje toe. Ik zet mijn voeten op het uiteinde en mijn hoofd aan de andere kant. Ik begin te zingen. Ik pak mijn gitaar erbij die ik gellukig had meegenomen en speel de acoorden en noten mee.

    Say You love me, as much as I love you, yeah
    Would you hurt me baby, could you do that to me, yeah
    Would you lie to me baby,
    Cause the truth hurts so much more
    Would you do the things that drive me crazy
    Be my heart still at the door,
    Oh, I can't help it, I'm just selfish
    There's no way that I could share you
    That would break my heart to pieces
    Honestly the truth is....
    If I could just Dieee-aaaayyy in your arms
    I wouldn't mind
    Cause every time you touch me I just
    Dieee-aaaaayyy in your arms
    Oh, it feels so right,
    So baby, baby please don't stop, boy
    Ariana speaking:
    Ya know, they think the first time this is happenin' to me. This Love sick thing. I like serious relationships and a.... a girl like me don't stay single for long. Cause every time my boyfriend and I break up my world is crushed and I'm all alone. Then the love bug crawls right back up and bites me! And I'm back !!

    Oh, if there's a reason to call me a fool
    Cause I love to hurt so many rules, baby
    If this is a lesson, baby teach me to behave
    Just tell me what I gotta do
    Just to stay right next to you you you
    Baby, I can't help it, I'm just selfish
    There's no way that I could share you
    That would break my heart to pieces
    Honestly the truth is....
    If I could just Dieee-aaaayyy in your arms
    I wouldn't mind
    Cause every time you touch me I just
    Dieee-aaaaayyy in your arms
    Oh, it feels so right,
    So baby, baby please don't stop, boy
    Basically I'm sayin' here,
    I can't live without my baby
    Lovin' you is so damn easy for me
    Ain't no need for contemplatin'
    Promise you will keep me waitin'
    Tell me baby, I'm all that you neeeeeeed
    If I could just Dieee-aaaayyy in your arms
    I wouldn't mind
    Cause every time you touch me I just
    Dieee-aaaaayyy in your arms
    Oh it feels so right,
    So baby, baby please don't stop, boy
    If I could diiiiiieeeeeeeeee
    [ I will make you believe boy]
    I wouldn't miiiiiiiiiiiind
    Aye, Aye, oooohhhh
    Don't stop baby, no, no, aye
    It's whatcha do to me, yeah
    Woah, no no no no nooo
    Oohh, If I could just dieee
    Ooh, baby plz don't go boy
    Nooooooo, nooo, nooo, no, no, no!

    Inmiddels zit ik al recht en beweeg mee.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Amy Destiny Anderson
    Reizen is toch zo vermoeiend!
    Eerst de trein ,daarna de bus en nu te voet. Een vermoeide zucht verlaat mijn lippen. gelukkig heb ik niet zoveel bagage mee.
    Ik kijk even naar mijn sporttas en mijn valies met wieltjes aan die ik achter me sleur. In de verte zie ik het huisje al. Een gezellig huisje ,waar veel luxe is.
    Of dat is toch dat mijn moeder me vertelde.Ik kijk even naar het bossig landschap. Een helder meertje die de bomen weerkaatst doet me licht glimlachen.
    Mooie plaats om aan buiten sport te doen.
    Na zo'n 10 minutjes wandelen ben ik er eindelijk en ga ik het huis binnen.Ik kijk even rond. Ik wist niet dat er zoveel meiden gingen zijn.
    Ik kijk even het huisje rond,maar blijf gewoon staan.Ik besluit na een tijdje mijn koffers in een oekje te zetten en daarna plof ik me in een zetel en kijk even rond.
    Ik hoopte eigenlijk meer dat er iemand naar mij toeging dan dat ik iemand moest gaan zoeken om mee te praten.

    (Iemand voor Amy of Alicia?)

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 21:06 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Leah Isabella McGeorge.
    Ik keek op toen de jongen voor me stond. Hij was aantrekkelijk, maar ik had al lang geleerd dat dat niet alles zei. Bij mij op school zaten ook knappe jongens, en dat waren allemaal eikels eerste klas. Ik keek omhoog naar zijn gezicht. Hij had mooie ogen. 'En jij bent?' vroeg hij zacht, maar aardig. Hij stak zijn hand naar me uit en ik pakte hem aan, waarna ik hem een beleefde, stevige handdruk gaf. Ik was erg gesteld op manieren. 'Ik ben Leah, leuk je te ontmoeten,' antwoordde ik iets wat onzeker. Ik merkte dat hij grote, warme handen had. Veel groter dan de mijne. 'En jij bent?' vroeg ik toen, terwijl mijn ogen die van hem ontmoetten.

    [Kort, sorry, maar ik ben ziek.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    (Owh beterschap. Zal zo even en stukje schrijven.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Damien Nathaniël Wright

    'Geen probleem hoor. Ik ben Melanie.' zei ze en ze glimlachte terug. Ik wist niet echt wat ik moest zeggen aangezien ik meestal degene ben die gewoon naar mensen luistert en als het nodig is mijn mond optrekt. Ik deed meestal alleen mijn mond open als ze één van mijn vrienden werd lastig gevallen of als ze iemand die zwakker als hun pestte. Ik kwam altijd op voor de zwakkere en ik had geen angst voor een gevecht van man tot man.
    'Geen zin om naar de andere te gaan? Ik denk dat er al meisjes zijn. Dan hoef je straks aan tafel niet voor te stellen,' deze keer glimlachte ik gemeend terwijl ik een paar stappen achteruit zette zodat ze de kans had om uit haar bed te stappen. 'Heb je trouwens hobby's?' Als ik hier toch was om mensen te leren kennen kon ik het beter ook maar doen. Straks zou ik me toch niet voorstellen. Ik had er een hekel aan, want ik zag er niet echt een nut in. Als ze met me wouden praten moesten ze zelf maar naar mij komen en anders ja.. dan kunnen ze me gestolen worden. Ik was hier gekomen om mijn ouders een plezier te doen, maar dat betekende niet dat ik met een lief terug thuis kwam. Dat had ik hun wel duidelijk gemaakt met het korte afscheid. Ik had mijn moeder niet eens een kus gegeven op haar wang. Ik had gewoon gezwaaid naar haar voordat ik naar binnen was gelopen. Wat moet ik toch een fijne zoon zijn...


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Melanie Kiara Mancini
    'Geen zin om naar de andere te gaan? Ik denk dat er al meisjes zijn. Dan hoef je straks aan tafel niet voor te stellen.' zei hij glimlachend terwijl hij een paar stappen achteruit zette. Ik zwaaide mijn licht getinte benen over de rand van het bed en ging rechtop zitten. Ik klopte op de open plaats naast me, als teken dat Damien daar mocht gaan zitten. Ik weet niet waarom, maar als we toch een gesprek gingen voeren had ik geen zin om de hele tijd te staan. En daarbij leek hij ook nog eens veel groter dan mij, dus blijf ik liever zitten, anders moet ik de hele tijd naar boven kijken, of hij naar beneden.
    'Nee, ik heb niet zoveel zin om daar naartoe te gaan. Ik stel me dadelijk aan tafel wel voor, dan heb ik iedereen meteen gehad.' zei ik grijnzend. Liever alles maar één keer vertellen dan 20 keer alles opnieuw.
    'Heb je trouwens hobby's?' vroeg hij daarna. Ik beet even nadenkend op mijn lip. 'Uitgaan.. Met vriendinnen gaan shoppen.. Dansen vind ik ook wel leuk, en fotografie doe ik ook soms weleens.' zei ik langzaam en nadenkend. Ik had een beetje de standaard hobby's die ieder meisje van 19 had. Uitgaan, leuke jongens ontmoeten en hele avonden dansen waren de perfecte avonden voor mij.
    'En jij? Heb jij nog interessante hobby's?' vroeg ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Wat zijn jullie snel! ik reageer vanavond laat hier wel denk ik]


    Dont say why me, say try me

    Damien Nathaniël Wright
    Als ze klopt op de open plaats naast haar ging ik bijna automatische zitten. Ik probeer het me wat comfortabeler te maken door mijn handen achter me te zetten en te leunen. Ik kijk toe hoe ze op haar lip bijt terwijl ze nadenkt.
    'Uitgaan.. Met vriendinnen gaan shoppen.. Dansen vind ik ook wel leuk, en fotografie doe ik ook soms weleens.' zei ze langzaam. 'En jij? Heb jij nog interessante hobby's?'
    'Ik doe heel veel aan sport, speel gitaar of ga uit met mijn vrienden. Als ik die dingen niet aan het doen ben kijk ik horrorfilms. Ik krijg er kick van,' ik grijns bij de gedachte aan The Collector en hoe sommige van mijn vrienden in elkaar doken toen ze een van de vieste stukken hadden gezien. Ik kon niet wachten op een vervolg die misschien gaat komen. 'Waar kijk jij graag heen?'
    Ik was natuurlijk nieuwsgierig en ergens hoopte ik dat ze ook iemand was die van horror hield, maar dat kom je niet zo vaak tegen bij meisjes. Niet dat ik het kwalijk neem, maar ik kon niet naar een gewone actie film zijn als er niet genoeg spanning in de lucht hing dan viel ik in slaap. Dat gebeurt wel redelijk vaak bij mij, zelfs in de bioscoop.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Murno Parker Hunter
    Ik lachte even naar haar. "Ik ben de altijd charmante, geweldige, slimme Munro. En dat bedoel ik natuurlijk op de meest sarcastische manier mogelijk." Stelde ik mezelf vrolijk voor. Ik hield er nooit zo van om mezelf voor te stellen. Je had maar één enkele kans om een eerste indruk te maken. En bij mij lukte dat lang niet altijd even goed. Ik had genoeg voorbeelden van een verpeste eerste indruk, maar laat maar. Ik was weer aan het afdwalen. Ik dwaalde vaak af en dat gingen mensen nog vaak genoeg merken. Vooral als we zolang met elkaar in een huis moesten zitten. Ik wilde iets zeggen maar wist niet goed wat. “Dus, hoe hebben ze zo’n mooi meisje overgehaald om… dit te doen?” Vroeg ik wel een beetje verbaasd. Ik had eerlijk gezegd allemaal van die wanhopige bitches verwacht. Maar dat was toch ook het soort meisje dat normaal aan dit soort dingen meedeed? Ik wist het even niet zo snel. Ze was niet heel groot en had mooie blonde haren. Ik keek even om me heen, maar het meisje met de rode haren was al weg. Ik fronste even en haalde mijn schouders op. Dan geen handdoek, ook goed.


    We've lived in the shadows for far too long.