• Lees en huiver:
    http://www.nu.nl/achterklap/3364649/harry-styles-verliefd-fan.html

    Seems like she's texting with him, luckyyy! Wel leuk dit, eindelijk even geen Taylor ofzo


    SHABOOYA

    Hashirama schreef:
    (...)
    Groeien die twee dingen naast elkaar? *awesome face*


    -dood van het lachen-



    #dealwithit


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Leuk voor 't meisje. Zelf zou ik blijer zijn bij Justin als de OLLG.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rissl schreef:
    Het is echt zo, check haar Twitter maar. Knap meisje wel!


    Het hoeft niet echt zo te zijn als zij op der twitter zegt dat het zo is. Dat wijf uit de wmyb clip (ben der naam ff kwijt) zei ook dat ze met Harry naar bed is geweest, bleek ook niet waar te zijn.

    Dit klinkt echt als een slechte fanfiction. Volgens mij is het gewoon verzonnen en speelt zij mee voor aandacht.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Mensen gaan ook gelijk jaloers reageren. Wees blij voor die meid, haar droom kwam uit. Laten we gewoon lekker doorgaan met ons leven. Er zullen vast nog wel heel wat meisjes komen die zoveel geluk hebben, maar dan met een jongen die wel bereikbaar is.


    26 - 02 - '16

    Moest dit echt zijn, zou het wel vet zijn! Ondanks dat ik geen fan ben van One Direction. Maar ik vind het gewoon cool dat een artiest valt voor een fan. Helaas denk ik dat dit gewoon een populariteitstunt zal zijn, op voorhand afgesproken enzo.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik denk wel dat het echt is, maar denk niet dat het ooit echt wat word hoor, zeker als ze in Ierland woont..?
    En ja, dat over die 2 dingen die Harry leuk vond haar was ook meteen wat ik dacht xD

    Licet schreef:
    Ik kan inieder geval twee dingen noemen die Harry leuk aan haar vindt.

    & Ik vind zijn smaak in meisjes dus echt verschrikkelijk.


    Save me from myself.

    Vind het wel leuk voor d'r, alleen ik denk dat ze zich moet voorbereiden op héél véél haat.


    Tijd voor koffie.

    Mavis schreef:
    Mensen gaan ook gelijk jaloers reageren. Wees blij voor die meid, haar droom kwam uit. Laten we gewoon lekker doorgaan met ons leven. Er zullen vast nog wel heel wat meisjes komen die zoveel geluk hebben, maar dan met een jongen die wel bereikbaar is.


    This exactly. Wees gewoon blij voor haar.


    Tijd voor koffie.