• Willen jullie een nieuw verhaal op quizlet lezen? Lees dan to mend the broken heart!
    Het verhaal komt oorspronkelijk van Wattpad, maar ik ben hem naar het nederlands aan het vertalen. Jullie zullen mij en de echte schrijfster er heel blij mee maken als jullie het verhaal willen lezen.
    Ik heb zelf het verhaal al een aantal keer in het engels gelezen en het is echt een heel goed verhaal.

    Zesde jaars Claudina Narissa Vitrosis is een buitenstaander. Ze is altijd alleen. Ze heeft niet de moed om voor zichzelf op te komen als ze weer eens gepest wordt of om voor zichzelf op te komen. Nou, praten doet ze ook al niet veel, doordat ze door haar pureblood vader wordt mishandeld. De woorden 'Ik zal niet spreken' gegraveerd in haar hand herinnerd haar hier iedere dag aan. Maar wat zal er gebeuren als ze Professor Severus Snape. Poitions leraar en de dapperste en de meest angstaanjagende persoon Claudina kent, om haar te leren om voor zichzelf op te komen en van het pestgedrag van haar mede leerlingen af te komen. Ze komen er achter hoeveel ze gemeen hebben, en hoe weinig ze eigenlijk van elkaar weten. Severus Snape vind zichzelf terwijl hij Claudina helpt het dappere meisje te worden dat ze altijd al had willen zijn, en Claudina komt erachter dat ze het hart van een gebroken, verkeerd begrepen man aan het maken is op geen manier die ze allebei voor ogen hadden gezien.

    To mend the broken heart.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 20:52 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Eerste hoofdstuk staat online


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy