• Haaai,

    Mijn vriend is gek op massages en ik moet ze dus ook heel vaak geven maar we gebruiken geen massageolie omdat we dat gewoon niet hebben.
    We willen het wel gaan kopen maar nu was mijn vraag..
    Welke moet ik halen en hoe duur is het ongeveer?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik heb geen idee, maar het duurde wel zo'n twintig seconden voordat ik doorhad welk woord er nou eigenlijk in de titel stond. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik denk dat je het zo duur of goedkoop kan maken als je zelf wilt. (: Durex heeft massageolie, maar je hebt vast ook drogisterijen die huismerken verkopen.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Ik denk dat je het zo duur of goedkoop kan maken als je zelf wilt. (: Durex heeft massageolie, maar je hebt vast ook drogisterijen die huismerken verkopen.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Ik zou naar een drogisterij gaan en daar vragen. Wie weet het beter dan hun. En misschien ook aan vrienden / familie / kennissen wat hun ervaring is met massageolie.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Wiarda schreef:
    Ik heb geen idee, maar het duurde wel zo'n twintig seconden voordat ik doorhad welk woord er nou eigenlijk in de titel stond. :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb massageolie van de Tuinen gekocht voor mijn vriend. Werkt prima en die was €10,99 maar er zijn ook kleinere flesjes van en Tuinen eigenmerk heeft ook massageolie en die is €9,99


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik gebruik altijd babyolie, want die vind ik fijn!


    Stop holding me under and let me breathe.

    Drogist of Apotheker. Vraag bij je vrienden- en kennissenkring wat zij voor olie hebben, hoe duur die is en welke fijn is. Nivea is een goede.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 22:41 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    De massageolies van de rituals zijn echt goddelijk.
    Die zijn rond de 14 euro, geloof ik.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Bij Rituals hebben ze vast ook lekkere masageolie. Ze hebben daar ook doucegel en de hele mikmak, ik ben er verslaaft aan. ^^

    Je hebt heel veel verschil in massage olie. Maar als je de drogist binnen loopt, kan je makkelijk massage olie vinden voor +- €5,-.


    Bad decisions make good stories.

    Mijn vriend en ik hebben deze:



    Die koop je bij de Tuinen, grote fles is 11 euro en een kleine 4 euro. Ze hebben 4 geurtjes! Echt een aanrader deze :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wiarda schreef:
    Ik heb geen idee, maar het duurde wel zo'n twintig seconden voordat ik doorhad welk woord er nou eigenlijk in de titel stond. :W


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Lilia schreef:
    Bij Rituals hebben ze vast ook lekkere masageolie. Ze hebben daar ook doucegel en de hele mikmak, ik ben er verslaaft aan. ^^

    Liefde voor Rituals! Daar heb ik een bodycrème van. Ik heb het even opgezocht, en zij hebben inderdaad ook massageolie. (:


    ars moriendi