• Out of Sight, Out of Mind

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.





    Rollen: Getallen achter naam. Rollentopic + paginanummer
    Vampiers:
    Clanleider: Silas Underwood - 26/247 - 1e rang - Tortura
    Rechterhand:Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang - Goldenwing
    Verbannen: Will Mason Black (1,3) - 22/84 - Nomaad - Praelectio
    Leden (max 6):
    - Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - Evelyn Gabriela Delavey (1,2) - 20/121 - 3e rang - Scabbia

    - Amelia Earhart (1,3) - 15/15 - 4e rang - Souvenir

    - Oliver William Dust (1,1) - 19/143 - 3e rang + ring - Memoria
    - Samuel Joshua Carrey (1,4) - 20/150 - 3e rang - Eyes
    - Cedric Laurentius Salomon - 21/138 - 3e rangs - X


    Mensen (max 5):
    - Eviënne Olivia Crawford (1,2) - 18 - Tegen - Praelectio
    - Félice Mabel Delamore - 19 - Voor - Jemima
    - Elisabeth Howell - 17 - Tegen - Eyes

    - X - X - X - X
    -

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 12:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rybak schreef:
    (...)

    Ik neem aan dat je het hebt over Endure?


    Ja, natuurlijk. Over wie anders? ^^ Zij opende toch dit RPG?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Ja, natuurlijk. Over wie anders? ^^ Zij opende toch dit RPG?


    Sorry, het is elf uur geweest. Ik ben half in slaap en ik weet dat zij deze RPG heeft geopend.


    Physics is awesome

    Praelectio schreef:
    (...)

    + Ik wil niet gemeen zijn, maar daarvoor opende ze een topic over RPG, terwijl ze zelf een RPG maakt en alles daarna laat vallen.



    Ik neem aan dat Simone (Endure) een goede reden heeft voor haar afwezigheid, waar Maia (Tortura) ons mogelijk meer over kan vertellen. Oftewel ik vind het te kort door de bocht om te zeggen dat ze alles heeft laten vallen.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)


    Ik neem aan dat Simone (Endure) een goede reden heeft voor haar afwezigheid, waar Maia (Tortura) ons mogelijk meer over kan vertellen. Oftewel ik vind het te kort door de bocht om te zeggen dat ze alles heeft laten vallen.

    Well, ik heb haar gemaild. Ze geeft als reden dat ze juist vertrok, omdat iedereen altijd maar stopte en niet op kwam dagen. We mogen doen wat we willen met de roleplay's, heeft ze gezegd. Alleen ze had geen zin om elke week iedereen te moeten gb'en, want ze denkt dat we haar om gaan haten. Ik heb gemeld dat wij niet weten waar ze mee bezig is, omdat we niks van haar hebben gehoord, maar daar reageert ze niet echt op. Zo meteen zal ik haar weer een berichtje sturen over wat ze nou precies wil, hoewel ze er erg onverschillig over doet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik was zelf ook weg, dus ik heb nog niet echt de tijd gehad om een tweede post te schrijven. Sorry. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Tortura schreef:
    (...)
    Well, ik heb haar gemaild. Ze geeft als reden dat ze juist vertrok, omdat iedereen altijd maar stopte en niet op kwam dagen. We mogen doen wat we willen met de roleplay's, heeft ze gezegd. Alleen ze had geen zin om elke week iedereen te moeten gb'en, want ze denkt dat we haar om gaan haten. Ik heb gemeld dat wij niet weten waar ze mee bezig is, omdat we niks van haar hebben gehoord, maar daar reageert ze niet echt op. Zo meteen zal ik haar weer een berichtje sturen over wat ze nou precies wil, hoewel ze er erg onverschillig over doet.


    Ja, maar ze heeft volgens mij zelf gezegd dat het niet erg is als het niet zo snel gaat omdat iedereen toch ook andere dingen doet. Daarbij had ze ook misschien in het topic kunnen vragen wie er nog mee willen doen en welke mensen niet. Dan had ze meteen duidelijkheid en had ze misschien het rollentopic kunnen bumpen of een nieuwe kunnen maken.


    Physics is awesome

    Rybak schreef:
    (...)

    Ja, maar ze heeft volgens mij zelf gezegd dat het niet erg is als het niet zo snel gaat omdat iedereen toch ook andere dingen doet. Daarbij had ze ook misschien in het topic kunnen vragen wie er nog mee willen doen en welke mensen niet. Dan had ze meteen duidelijkheid en had ze misschien het rollentopic kunnen bumpen of een nieuwe kunnen maken.

    M'n zus (Tortura) zegt dat ze dat ookal schreef, maar daar reageert ze niet op. Ze zal zo wel een mail sturen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tortura schreef:
    (...)
    Well, ik heb haar gemaild. Ze geeft als reden dat ze juist vertrok, omdat iedereen altijd maar stopte en niet op kwam dagen. We mogen doen wat we willen met de roleplay's, heeft ze gezegd. Alleen ze had geen zin om elke week iedereen te moeten gb'en, want ze denkt dat we haar om gaan haten. Ik heb gemeld dat wij niet weten waar ze mee bezig is, omdat we niks van haar hebben gehoord, maar daar reageert ze niet echt op. Zo meteen zal ik haar weer een berichtje sturen over wat ze nou precies wil, hoewel ze er erg onverschillig over doet.


    Dan lijkt het me een verstandig plan om nog even op dat antwoord te wachten en op basis daarvan te kijken hoe we verder gaan met de RPG. Het zou jammer zijn als Simone er helemaal mee stopt maar hopelijk kunnen we de RPG in ieder geval weer nieuw leven in blazen.


    Stand up when it's all crashing down.

    Ik ben al plannen aan het bedenken, alleen als Simone toch zegt dat iemand het over mag nemen, kan ik het denk ik niet zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Ik ben al plannen aan het bedenken, alleen als Simone toch zegt dat iemand het over mag nemen, kan ik het denk ik niet zijn.


    Hoezo niet? Omdat je de clanleider hebt?


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Hoezo niet? Omdat je de clanleider hebt?

    De roleplay's bedoel ik dan en nee, omdat ik mijn eigen dingen heb + aan meerdere RPG's meedoe + aan een schrijfwedstrijd. Dan lukt het gewoon niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    De roleplay's bedoel ik dan en nee, omdat ik mijn eigen dingen heb + aan meerdere RPG's meedoe + aan een schrijfwedstrijd. Dan lukt het gewoon niet.


    Als iemand het mag overnemen dan wil ik dat op zich wel doen, als iedereen die nog actief mee wilt doen het topic gewoon zelf goed in de gaten houdt + aangeeft wanneer er problemen ontstaan, qua verhaallijn kwijt of niet weten waar naar toe te gaan, dan zal onderhoud etc niet extreem veel werk kosten.


    Stand up when it's all crashing down.

    Belangrijk!



    Oké, ik was niet van plan terug te komen, maar ik heb ontzettende schrijfkriebels en nu ik weer op safe sta met school vind ik dat ik dit wel kan opstarten.
    Ik heb immers ook ontspanning nodig, anders haal ik straks weer slechte cijfers (;

    Nou, ik vroeg me af wie er van deze RPG nog mee willen doen? Want ik 'heropen' hem zsm en dan is het handig te weten welke
    plaatsen er sowieso al bezet zijn. Je mag ook gewoon een ander personage maken oid, het maakt mij niet heel veel uit,
    als je maar wel serieus bent als je van plan bent mee te doen. Dat is namelijk de reden dat ik ging, elke keer stak ik veel tijd
    in het maken van een RPG, een personage, posts etc. en dan waren er mensen die zomaar stopten of gewoon niet hun best deden.

    Dus om een lang verhaal kort te maken: Wie is er van plan nog serieus mee te doen? (:
    Vermeld dan ook even je personage en mensen die van plan zijn nog mee te doen zijn dikgedrukt in beginpost.


    En dat je niet dagelijks hoeft te reageren, wat mij logisch lijkt, betekent niet dat je zomaar 2/3 weken niks van je kunt laten horen,
    ik denk dat je best wel één keer per week kunt schrijven en dat het een enkele keer wat langer duurt.

    En dat je het niet meer kunt volgen is een bullshit regel om te stoppen, want zoals altijd ben ik best bereid om mensen
    te helpen door ze meer bij het verhaal te betrekken en ik ben er van overtuigd dat anderen dit ook zijn, maar we zijn niet
    helderziend dus als er een probleem is zul je toch echt zelf eerst wat actie moeten ondernemen.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 11:04 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik!:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ohja, het is wel fijn als jullie even je personage erbij vermelden, want iedereen verandert zijn usernames zo vaak :p Dan kan ik het meteen even markeren oid.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.