• Hoi
    Ik weet niet of hier al een topic over is maar..
    Er is nog geen quizlet app voor de mobiel toch?
    Is dat mischien een idee? Ik zit zelf wel vaak op quizlet op iphone, zoals nu bijv. Ik dacht mischien is een app voor deze site ook wel handig ? Who knows ^.^ wat vinden julie?


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Is er nog niet en gaat er ook niet komen, is al veel te vaak afgewezen. Er wordt wel gewerkt aan de mobiele versie van dit design, want die werkte eerst niet goed, maar voor zover ik weet is Rutger daar nog mee bezig.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Lane schreef:
    Is er nog niet en gaat er ook niet komen, is al veel te vaak afgewezen. Er wordt wel gewerkt aan de mobiele versie van dit design, want die werkte eerst niet goed, maar voor zover ik weet is Rutger daar nog mee bezig.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zou het wel willen, maar het gaat er helaas niet komen.


    26 - 02 - '16

    Ohw oke, duidelijk ^^


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Ik wil het heel graag, maar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren.


    Pretty is just a pretty word.

    Waarom dan niet?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Waarom dan niet?

    Kost teveel geld / tijd.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Kost teveel geld / tijd.

    Jammerrr!


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Jammerrr!

    I know riiiiight! Zou een Quizlet-app namelijk echt superfijn vinden, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Lane schreef:
    Is er nog niet en gaat er ook niet komen, is al veel te vaak afgewezen. Er wordt wel gewerkt aan de mobiele versie van dit design, want die werkte eerst niet goed, maar voor zover ik weet is Rutger daar nog mee bezig.


    Bad decisions make good stories.

    Goddammit, leest geen hond dan meer wat in sticky topic's staat? Pffft.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Goddammit, lees geen hond dan meer wat in sticky topic's staat? Pffft.

    Hey yo, niet iedereen heeft elk topic gezien


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Hey yo, niet iedereen heeft elk topic gezien

    Nou een sticky met informatie lijkt me toch wel logisch om te lezen, eerlijk gezegd. Ik word nogal gek van duizend keer dezelfde vragen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Nou een sticky met informatie lijkt me toch wel logisch om te lezen, eerlijk gezegd. Ik word nogal gek van duizend keer dezelfde vragen.

    Is het eerste wat jij doet als je op Q komt gaan kijken of er eentje is die je nog niet hebt gelezen dan? Als je maar af en toe op het forum zit (of zelfs niet elke dag) is het helemaal niet zo raar dat je er eens eentje mist.


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Is het eerste wat jij doet als je op Q komt gaan kijken of er eentje is die je nog niet hebt gelezen dan? Als je maar af en toe op het forum zit (of zelfs niet elke dag) is het helemaal niet zo raar dat je er eens eentje mist.

    Als je dit subtopic aan klikt, is het eerste topic dat je ziet: "*Mod-mededeling* Afgewezen suggesties en suggesties in behandeling.". Daar kijk je dan toch eerst, voordat je een nieuwe suggestie verstuurd? Dat lijkt me namelijk heel heel erg logisch.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.