• Niet foutloos, maar compleet op gehoor gedaan dus ik ben best trots! (:


    I look inside myself and see my heart is black.

    Het klinkt best goed, het valt mij alleen op dat je een vreemde tempowisseling maakt een aantal momenten. Je begint heel rustig en dan ineens ga je heel snel. Ik zou, als ik jou was, nog meer oefenen en volgens mij klinkt het dan nog beter.
    En rustiger misschien, als je het zo graag wilt doen. ^^ Ik weet uit eigen ervaring dat je heel graag iets meteen in het goede tempo wilt doen, maar je moet altijd eerst alles goed kennen en dàn pas het tempo opbouwen ;P
    Speel je zelf al echt piano, of zit op les? Je doet het namelijk wel goed.
    Note: Ik ben zelf pianiste, perfectioniste en speel al bijna negen jaar piano, dus dan vallen nogal veel dingen mij op ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    Mij viel het ook op dat het tempo een beetje vreemd wordt opgebouwd. Voor de rest klinkt het best goed. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben geen fan van Muse, maar ik vind het wel echt knap dat je dit op puur gehoor hebt gedaan! Ook mooi om te zien hoe gefocust je echt speelt.(bloos)


    everything, in time

    Nice! Maar idd, tempo klopt idd niet hier en daar maar als je dit echt op gehoor hebt gedaan vindt ik het zeker nice!
    Ik zelf speel al 9 jaar piano ofzo, heb sinds kort het muse boek (ben niet zo goed in op gehoor spelen) met echt heel veel van hun nummers (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind