• jep, ik houd van verhalen waar [16+] in zit, gewoon een romance maar ook mishandeling, misbruik, enz.
    geen fanfic.. ik hoef niet over jb, 1d of welke kindertjes dan ook te lezen graag een origineel verhaal met onbekende personen.
    fantasy, historie enz is ook welkom.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb een soort van fanfic, het is een bromance over twee mannen die niemand op Quizlet kent en je kan het ook als OP lezen, omdat alle achtergrond informatie erbij gegeven word. Daarbij is het fantasie.


    Your make-up is terrible

    Ik heb een aantal 16+ stand-alones op m'n profiel staan. (cat)


    Life is hard and then we die

    Michonne schreef:
    Ik heb een soort van fanfic, het is een bromance over twee mannen die niemand op Quizlet kent en je kan het ook als OP lezen, omdat alle achtergrond informatie erbij gegeven word. Daarbij is het fantasie.
    als je mij een linkje wilt geven ga ik eens ff kijken ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    (...)als je mij een linkje wilt geven ga ik eens ff kijken ˆˆ


    Alsjeblieft


    Your make-up is terrible

    I'm Fuckable van DirtyGame. Je zult niet teleurgesteld zijn.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Het is niet mijn verhaal, maar zeker wel de moeite om te lezen (;

    My new and only life van Laventeli


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik vind het altijd een beetje lastig om te beoordelen wanneer iets 16+ is, maar misschien vind je dit verhaal wat:



    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Every villain is a hero in his own mind.




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al gestart
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Start bij 5 abo's
    - de link: http://www.quizlet.nl/stories/109851/guardian-angel/
    - door blackXwhite

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Hé, jij bent degene die de Ketens van Lucifer schtijft, hè? Ik sluit me aan bij Junns, lees het verhaal van Dirtygame. Zoals zij schrijft, daar kan niemand tegenop :9~

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 19:58 ]


    Xanh ---> Zeleni

    Xanh schreef:
    Hé, jij bent degene die de Ketens van Lucifer schtijft, hè? Ik sluit me aan bij Junns, lees het verhaal van Dirtygame. Zoals zij schrijft, daar kan niemand tegenop :9~
    jup dat ben ik ˆˆ
    en dat verhaal is geweldig ik lees hem al haha

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 21:59 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Woman of Westeros ||Game of Thrones||
    Targaryen, Stark, Lannister, Baratheon, Martell, Tully


    ''War was easier than daughters.''
    ''Tears aren't a woman's only weapon. The best one is between your legs.''


    In het koninkrijk Westeros zijn er genoeg liederen over dappere ridders. Maar het zijn niet alleen de ridders die dapper en slim kunnen zijn.. De vrouwen zijn degene die moeten overleven in de wereld.


    In het zuiden woont Rhinearys Targaryen, laatste erfgename van het huis Targaryen. Targaryen's zijn het bloed van de draak.
    Alleen wordt Rhinearys erg bedreigd door deze naam. Als ook maar iemand erachter komt, betekent het haar dood.

    In het Noorden, Winterfell, woont de familie Stark. Lyanna Stark is gedwongen om zich te verloven met prins Joffrey Baratheon, tegen haar wil in. Maar een omslag verandert alles.


    Allis Lannister, de zus van de koningin, is het hoofd van de koningsgarde en stadswacht. Ze is verplicht om met haar neefje, prins Joffrey, mee te reizen naar Winterfell om de verloving tussen hem en Lyanna Stark goed te laten verlopen.



    Maar wat gebeurt er als alle 3 hoofdrolspeelsters een tegenslag moeten verwerken? Zullen zij zich staande houden?


    Het is nu nog een beetje.. Tja.. Normaal, maar naarmate de hoofdstukken wordt het wel erger. Hard-middeleeuws zegmaar.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 22:32 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik heb een fantasy verhaal waar zeker wel 16+ stukjes in zullen komen...
    Geen idee of je daar zin in hebt.
    Hier is alvast de link
    http://www.quizlet.nl/stories/110799/engelen-en-vampieren/


    A reader lives a thousand lives

    You Changed my Life Ft. Zarry



    Besides looking handsome on pictures and being friend I feel more for you,but also for her. You make me weak.......



    Having fun is what we do. Please stay......

    letmeknow schreef:
    You Changed my Life Ft. Zarry



    Besides looking handsome on pictures and being friend I feel more for you,but also for her. You make me weak.......



    Having fun is what we do. Please stay......
    wat is er onduidelijk aan geen fanfiction?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ga nog bezig met een 16+ story.


    26 - 02 - '16