• Deze gast rol zal gespeeld worden in het ziekenhuis, in hoofdstuk 15 en 16.
    Wil jij deze gastrol?
    Degene met het leukste/origineelste omschrijving krijgt een gast rol.

    FOTO:

    NAAM:
    ACHTERNAAM:
    LEEFTIJD:
    UITERLIJK:
    KARAKTER:
    VRIENDJE JA/NEE:
    RIJK/NORMAAL/ARM:
    GEZOND/ONGEZOND:
    FAMILIELID OF VRIENDIN:
    THUISSITUATIE GOED/NIET GOED:
    OVERIGE INFORMATIE:


    Alvast bedankt! xx <3


    <3

    IK WIL :3
    Info komt ^^


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Info komt (:
    FOTO: Carlie Faith
    NAAM: Carlie Faith
    ACHTERNAAM: Anderson
    LEEFTIJD: 19 Jaar
    UITERLIJK: Donkerbruine haren, schouderlengte ; kastanjebruine ogen ; slank ; scherp gezicht ; 1.73 meter
    KARAKTER: koppig, creatief, emotioneel, sterk, slim, behulpzaam, zorgzaam, betrouwbaar, brutaal, egoïstisch, eigenwijs, lief, snel jaloers te krijgen
    VRIENDJE JA/NEE: Nee
    RIJK/NORMAAL/ARM: Normaal
    GEZOND/ONGEZOND: Gezond
    FAMILIELID OF VRIENDIN: Vriendin
    THUISSITUATIE GOED/NIET GOED: Niet goed
    OVERIGE INFORMATIE: De thuissituatie van Carlie is helemaal verslechterd toen ze een nieuwe vriend had. Ze wou ermee trouwen, maar haar ouders waren er niet mee akkoord en wilden haar nooit meer zien. Carlie is ondertussen bij haar beste vriendin gaan wonen, want ze is nooit met Ryan getrouwd. Hij heeft haar bedrogen en is weggegaan. Carlie durft nog steeds niet terug naar haar ouders omdat ze bang is voor hun reactie.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 13:52 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    FOTO:
    KLIIIIIIIIIIIIK
    NAAM: Brodie Rose
    ACHTERNAAM:Dixon
    LEEFTIJD: 18
    UITERLIJK: Dude, zie plaatje ofseuw ;3 -Bruin haar, bruine ogen, slank.
    KARAKTER: Tikkeltje arrogant. Groot ego, aardig en en nogal klunzig
    VRIENDJE JA/NEE:
    RIJK/NORMAAL/ARM:
    GEZOND/ONGEZOND:
    FAMILIELID OF VRIENDIN:
    THUISSITUATIE GOED/NIET GOED:
    OVERIGE INFORMATIE: Niks ;3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wil je anders bij mij eens zeggen welke foto je het best vind? Dan pas ik mijn uiterlijk daar aan aan?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Wil je anders bij mij eens zeggen welke foto je het best vind? Dan pas ik mijn uiterlijk daar aan aan?


    ik zou het gewoon op je eerste keuze houden ;)


    <3

    OMCULLEN schreef:
    (...)
    ik zou het gewoon op je eerste keuze houden ;)

    Die van Selena Gomes? Owkééj (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    NAAM:angelica maar noem me maar mimi
    ACHTERNAAM:van der hoeff
    LEEFTIJD:14
    UITERLIJK:lang bruin haar,groenbruine ogen,bruine huid,niet zo heel lang bijna 1,60, slank ,beetje ovaal hoofd en amandelvormige ogen, daty was het wel en als je nog iets wil weten moet je het even vragen
    KARAKTER:lief aardig niet zo heel snel jaloers, ga veel heel veel met jongens om, behulpsaam, zorgzaam, niet zo emotioneel maar als ik dat wel ben heel erg,betrouwbaar,en een tikkie eigenweis.
    VRIENDJE JA/NEE:nee
    RIJK/NORMAAL/ARM:tussen normaal en rijk in.
    GEZOND/ONGEZOND:gezond
    FAMILIELID OF VRIENDIN:mijn nichtje uit venezuela ze was tweeling aleen het andere meisje is dood geboren en ik ben een ja na haar geboren dus ik ben een soort van tweeling zusje voor haar ze is mein alles het is aleen niet zo leuk dat ik haar niet meer zo vaak zie want ze is heel ver weg
    THUISSITUATIE GOED/NIET GOED:niet zo heel goed ik heb vaak ruzie met mijn ouders
    OVERIGE INFORMATIE:niet veel

    X.(A)

    foto komt nog

    weetje ik wil trouwens nie meer haal me maar weg ofzo

    FOTO:http://images.starpulse.com/pictures/2007/11/24/previews/Sara%20Paxton-ESA-002214.jpg

    NAAM: Melody Janet
    ACHTERNAAM: O'Clordny
    LEEFTIJD: 16
    UITERLIJK: blond haar dat net over de schouder rijkt. Grijs/blauwe ogen, mooie witte een rechte tanden, redelijk klein en rondingen op de juiste plaats.
    KARAKTER: Lief, aardig, vergevingsgezind, emotioneel, goedlachs, kan absoluut niet tegen roddels en leugens.
    VRIENDJE JA/NEE: NEE
    RIJK/NORMAAL/ARM: RIJK, maar ze wil niks meer met haar ouders te maken hebben.
    GEZOND/ONGEZOND: Ongezond.
    FAMILIELID OF VRIENDIN: Vriendin
    THUISSITUATIE GOED/NIET GOED: Niet goed
    OVERIGE INFORMATIE: Melody was op een vrijdag avond, toen haar vader voor de zoveelste keer dronken thuis kwam weggelopen. Door haar haast en verdriet zag ze de spookrijder niet aankomen en werd aangereden. Zo kwam ze in het ziekenhuis terecht. Verder praat melody niet graag over aar familie en is het liefst bij haar vriendinnen.


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    FOTO:http://images2.fanpop.com/images/photos/3500000/emo-girl-emo-girls-3551018-290-400.jpg

    NAAM: Lauri
    ACHTERNAAM: Starly
    LEEFTIJD: 17
    UITERLIJK: bovenste laag rood , onderste blond tot haar middel. Hele donkerbruine ogen, bijna zwart. Lange benen, zandloperfiguur. Bleke huid met donkere, volle lippen.
    KARAKTER: Lief, snel geraakt en muzikaal. Alleen want iedereen vind haar raar.
    VRIENDJE JA/NEE: Nee
    RIJK/NORMAAL/ARM: Rijk, maar ze hoeft geen dure dingen
    GEZOND/ONGEZOND: Gezond, maar ze houdt ook wel van een hamburger
    FAMILIELID OF VRIENDIN: Vriendin
    THUISSITUATIE GOED/NIET GOED:
    OVERIGE INFORMATIE: Lauri is heel alleen, en heeft maar 1 hele goede vriendin. Ze speelt gitaar en piano, en haar moeder is overleden aan borstkanker. Haar vader is er ook niet zo goed aan toe. Hij heeft nog maar 1 arm


    Food.

    NAAM: Michelle
    ACHTERNAAM: Breez
    LEEFTIJD: 18
    UITERLIJK: Bruin lang haar, bruine ogen, slank figuur. Klik!
    KARAKTER: Lief, vrolijk, snel onzeker, grappig, soms egoïstisch, snel bezorgd.
    VRIENDJE JA/NEE: Ja
    RIJK/NORMAAL/ARM: Normaal
    GEZOND/ONGEZOND: Gezond
    FAMILIELID OF VRIENDIN: Familielid
    THUISSITUATIE GOED/NIET GOED: Goed alleen soms kleine ruzietjes
    OVERIGE INFORMATIE: Houdt van motors en rijd zelf motor. Verder speelt ze nog piano en kan ze goed zingen.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 14:28 ]

    IlvaCullen schreef:
    FOTO:http://images2.fanpop.com/images/photos/3500000/emo-girl-emo-girls-3551018-290-400.jpg

    NAAM: Lauri
    ACHTERNAAM: Starly
    LEEFTIJD: 17
    UITERLIJK: bovenste laag rood , onderste blond tot haar middel. Hele donkerbruine ogen, bijna zwart. Lange benen, zandloperfiguur. Bleke huid met donkere, volle lippen.
    KARAKTER: Lief, snel geraakt en muzikaal. Alleen want iedereen vind haar raar.
    VRIENDJE JA/NEE: Nee
    RIJK/NORMAAL/ARM: Rijk, maar ze hoeft geen dure dingen
    GEZOND/ONGEZOND: Gezond, maar ze houdt ook wel van een hamburger
    FAMILIELID OF VRIENDIN: Vriendin
    THUISSITUATIE GOED/NIET GOED:
    OVERIGE INFORMATIE: Lauri is heel alleen, en heeft maar 1 hele goede vriendin. Ze speelt gitaar en piano, en haar moeder is overleden aan borstkanker. Haar vader is er ook niet zo goed aan toe. Hij heeft nog maar 1 arm


    Uhmm.. Omg? Dat stukje [dikgedrukt] zag ik net in Made op MTV een meisje had haar moeder verloren aan borstkanker en haar vader had nog maar één arm.

    FOTO:http://littlemewhatever.deviantart.com/art/invisibility-98278743

    NAAM: Katie Eloise
    ACHTERNAAM: Brennan
    LEEFTIJD: 19
    UITERLIJK: Knap; lang blond haar, blauwgroene ogen, perfect volle lippen, hartvormig gezicht, rechte neus, 1m71, slank, lichte huid, altijd leuk gekleed
    KARAKTER: Vriendelijk, geeft altijd goede raad, zorgzaam, lief, beleefd, grappig, kan erg bitchy zijn, beetje egoïstisch, wil altijd haar zin, sterk, slim, koppig, jaloers
    VRIENDJE JA/NEE: Neen
    RIJK/NORMAAL/ARM: Rijk
    GEZOND/ONGEZOND: Gezond
    FAMILIELID OF VRIENDIN: Oude hartsvriendin
    THUISSITUATIE GOED/NIET GOED: Niet perfect, maar oké
    OVERIGE INFORMATIE: Katie heeft sinds kort haar ouderlijk huis verlaten en heeft een eigen flatje. Katie's vader is een rijke zakenman, en ze heeft dan ook alles wat haar hartje begeert. Toch is ze geen dom wicht zoals Paris, al houdt ze van uitgaan en drinkt soms teveel. Ze is erg knap en modieus. Katie komt altijd voor haar vriendinnen op. Met haar sol je beter niet. Ze houdt van shoppen en plezier maken.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    FOTO: Klik =D
    NAAM: Sophia
    ACHTERNAAM: Rhea [spreek uit als riee]
    LEEFTIJD: 18
    UITERLIJK: grote, donkere ogen, koperkleurig haar, niet getint, ook niet heel bleek, volle verleidelijke lippen, slank figuur, lange benen. 1m73.
    KARAKTER: gevoelig, kan irritant zijn, behulpzaam, intelligent, nieuwsgierig, muzikaal, trekt zich veel aan van anderen, vergevingsgezind, gesloten, creatief, heeft droge humor.
    VRIENDJE JA/NEE: Op het moment niet
    RIJK/NORMAAL/ARM: Arm
    GEZOND/ONGEZOND: Ongezond.
    FAMILIELID OF VRIENDIN: Vriendin
    THUISSITUATIE GOED/NIET GOED: Sophia heeft geen contact meer met haar ouders. Op haar 15e is ze het huis uitgeschopt, omdat ze stiekem met haar toenmalige vriendje uitging en bij hem sliep. Ze heeft met niemand uit haar familie contact.
    OVERIGE INFORMATIE: Sophia lijdt aan een aparte ziekte,PH (pulmonale hypertensie). Het kan niet meer worden weggehaald. Ze heeft niet lang meer te leven, maar probeert er toch het beste uit te halen. Ze heeft al veel meegemaakt, is heel Amerika al doorgeweest, naar verschillende ziekenhuizen waar ze haar niet konden helpen. Sophia uit zichzelf in muziek, ze schrijft en zingt liedjes. Ook schrijft ze verhalen en gedichten. Als je haar leert kennen komt Sophia helemaal los.

    xoxo'

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 16:15 ]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    FOTO:http://marianderks.hyves.nl/album/42469309/Th_Girl_Herself_3/p7vP5sLl/fotos/734949550/0/RRku/

    NAAM: Marianne
    ACHTERNAAM: Derks
    LEEFTIJD: 16
    UITERLIJK: stevig, vrouwelijk, middellang middelbruin haar, bruine ogen
    KARAKTER: behulpsaam, snel geiriteerd, lief
    VRIENDJE JA/NEE: nee
    RIJK/NORMAAL/ARM: normaal
    GEZOND/ONGEZOND: gezond
    FAMILIELID OF VRIENDIN: familielid
    THUISSITUATIE GOED/NIET GOED: goed
    OVERIGE INFORMATIE: vraag maar :)


    Love is the movement <3