• dus...ik heb net de anime another afgeken!
    het was echt een awesome anime...en dat einde, creepy.

    wie van jullie heeft deze allemaal gezien? en wat vonden jullie er van?


    me: 5% reality, 95% dreams

    Ik vond hem echt geweldig!! Ik wil hem echt nog een keer zien haha


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Parachutes schreef:
    (...)

    Haha, neeeeeee, dat had ik niet moeten zeggen. (': Hij is goed, echt waar, hij is echt heel goed. Ik ben gewoon een beetje een watje. :Y)


    Wie verzint het nou dat een paraplu nog een interessant "moordwapen" zou kunnen zijn? Japanners zijn gek. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    dragonslayer schreef:
    (...)

    Wie verzint het nou dat een paraplu nog een interessant "moordwapen" zou kunnen zijn? Japanners zijn gek. :'D


    Haha ja zeg dat wel. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    dragonslayer schreef:
    (...)

    Wie verzint het nou dat een paraplu nog een interessant "moordwapen" zou kunnen zijn? Japanners zijn gek. :'D

    No shit sherlock.
    Even een reminder:

    Gasai schreef:
    (...)

    Nee echt? XD Ik dacht dat het ging kietelen

    Ik dacht dat het een beetje zou prikken, net als je een gaatje in je oor laat schieten.
    (krul)

    Oké, ik ga hem kijken!


    Tijd voor koffie.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik dacht dat het een beetje zou prikken, net als je een gaatje in je oor laat schieten.
    (krul)

    Ja echt hea? Ik bedoel er gaat gewoon een naald doorheen.. Oké wel iets breder dan een naald, dus misschien iets zeerder xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hij staat op mijn to-watch list en door deze reacties ga ik er snel in beginnen :3

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 17:51 ]


    yeehh

    Gasai schreef:
    (...)
    Ja echt hea? Ik bedoel er gaat gewoon een naald doorheen.. Oké wel iets breder dan een naald, dus misschien iets zeerder xd

    Maar even serieus, volgens mij doet het even echt heel veel pijn, maar ben je toch wel snel dood omdat het echt door je torso gaat, dus je verliest veel bloed. Ik denk dat het niet te lang moet duren voor je dood bent op deze manier.

    Ik vond hem echt geweldig! =]

    Ik dacht trouwens eerst dat Misaki een geest was ;$

    1Love1D schreef:
    Ik dacht trouwens eerst dat Misaki een geest was ;$


    Had ik ook. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Had ik ook. (':

    Is ze dat niet dan? Ah, shit. Spoiler. D:

    Dragneel schreef:
    (...)
    Maar even serieus, volgens mij doet het even echt heel veel pijn, maar ben je toch wel snel dood omdat het echt door je torso gaat, dus je verliest veel bloed. Ik denk dat het niet te lang moet duren voor je dood bent op deze manier.

    Was het niet door haar keel? Verkeerd onthouden dan, ghehe.
    Maar inderdaad, denk dat het eventjes zeer doet..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    - dubbelpost -

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 19:39 ]