• Hallo

    Je hebt toestemming om te beginnen met je gedichtwedstrijd. Je hebt één week de tijd om je topic te openen.

    Veel plezier
    Amused


    Regels:
    - Nieuwe gedichten inleveren
    - Geen plagiaat.
    - Geen vervelende opmerkingen over andermans werk
    - Dichten gebeurd in het Nederlands óf in het Engels
    - Je kan tot vierentwintig uur van tevoren uitstel vragen
    - Elke dag te laat is een punt aftrek.
    - De huisregels van quizlet.

    Jury
    1. Squib
    2. Elly4ever

    Deelnemers:
    1. Yoda - uitstel opdracht 2
    2. Carstairs - uitstel opdracht 2
    3. Hiddenrose
    4. Junns
    5. Pythias
    6. Gwenx1D
    7. ColdKreek
    8. Bernini - uitstel opdracht 2
    9. Coockies


    De prijzen zullen later bekend gemaakt worden

    Opdrachten:
    De opdrachten, inzendingen en beoordelingen worden in de story gezet. De eerste opdracht wordt bekend gemaakt als er voldoende leden zijn.

    De Story


    Remember to be ridiculous.

    Oeh, I wanna try the spoiler button.

    Dit is een mijn topics

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 22:26 ]


    Miep

    Mijn topics. Wanneer komen de beoordelingen/nieuwe opdracht? En waar is de beoordeling van opdracht 1 van mij..? Want ik kan hem nergens vinden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mijn topics


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mijn topics


    Can't control my second personality

    2de topic
    dan kunnen we wel weer effe vooruit :Y)
    MT


    Dit is mijn signature

    Junns schreef:
    Ik heb dit maandag gevraagd en pas vandaag kom je met een antwoord, dat je ze vandaag gaat nakijken. Kijk, dan heb ik er niet zo veel meer aan.
    Nog een paar vraagjes op welke ik hopelijk wel snel antwoord krijg. Welke spelfout in mijn tweede opdracht? Hoe hard ik ook kijk, ik zie hem niet. En waar precies kan ik de beoordeling van de eerste opdracht vinden? Want ja, die kan ik ook al nergens vinden.


    Ik wil nog wel graag antwoord op deze vragen al schrijf ik me bij deze uit.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 8:13 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    @Junns, het spijt me zo, mijn een na laatste week van de periode zit er nu net op dus dat is topdrukte. Die vraag van maandag, ik ben die week ziek en dus niet online geweest, vandaar dat de reactie zo laat kwam.
    Over de spelfout, jij hebt defense en voor zover ik weet moet dat defence zijn, als dit niet zo is dan moet je het even zeggen.
    De eerste opdracht kreeg ik toen niet nagekeken door tijdgebrek. Vanavond heb ik een afscheidsfeest van mijn basisschooldocent die met pensioen gaat dus dat krijg ik - waarschijnlijk - niet meer voor elkaar, die komt morgen met opdracht drie.

    Ik ga opdracht 4 nu online zetten

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 17:13 ]


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    @Junns, het spijt me zo, mijn een na laatste week van de periode zit er nu net op dus dat is topdrukte. Die vraag van maandag, ik ben die week ziek en dus niet online geweest, vandaar dat de reactie zo laat kwam.
    Over de spelfout, jij hebt defense en voor zover ik weet moet dat defence zijn, als dit niet zo is dan moet je het even zeggen.
    De eerste opdracht kreeg ik toen niet nagekeken door tijdgebrek. Vanavond heb ik een afscheidsfeest van mijn basisschooldocent die met pensioen gaat dus dat krijg ik - waarschijnlijk - niet meer voor elkaar, die komt morgen met opdracht drie.

    Ik ga opdracht 4 nu online zetten


    Defense is Amerikaans Engels en defence is Brits Engels, dus beiden is goed.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Defense is Amerikaans Engels en defence is Brits Engels, dus beiden is goed.

    oh, dat wist ik dus niet, dan ga ik die beoordeling even aanpassen.


    Remember to be ridiculous.

    Wat bedoel je precies met fictief persoon? Sorry misschien beetje domme vraag whahah


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    iemand verzonnen door de schrijver van een boek, film of serie. B.V. Jeremy Gilbert, Nick Burkhart, Isabella Swan, Peeta Mellark, Hermione Granger


    Remember to be ridiculous.

    Ooo okeej (: Dacht ik al, maar wist niet zeker.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 19:12 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Donoghue --> Rumpleteazer


    Miep

    Sorry dat het zo lang duurt met het nakijken, ik ben zo slim geweest om een hersenschudding op te lopen en nog naar school - met laptops - te gaan. Ik zit nu al drie dagen amper achter de laptop


    Remember to be ridiculous.

    Wanneer is de deadline eigenlijk?


    Miep