• dus...ik heb net de anime another afgeken!
    het was echt een awesome anime...en dat einde, creepy.

    wie van jullie heeft deze allemaal gezien? en wat vonden jullie er van?


    me: 5% reality, 95% dreams

    Ik vond hem geweldig.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    * quickly puts on to-watch list *

    Ik en het is misschien wel de beste anime die ik tot nu toe heb gezien. De Art is prachtig, de muziek is goed, het plot is geniaal, de spanning wordt absurd goed opgebouwd... Het enige wat ik vond missen is de opbouw van de karakters van de personages; maar het feit dat ze zo mysterieus zijn past aan de andere kant ook wel weer heel goed bij de anime.
    Briljante anime, in ieder geval.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Geweldige anime :) Ik vond Kouichi Sakakibara echt Awesome.
    gifs:



    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    -steekt vinger op-

    Zo leuk... kijk je nog één aflevering voor het slapen gaan.. Eindigt hij net waar iemand dood gaat.. Lekker was dat XD
    Mja er zaten ook grappige stukjes in ;D Dat was wel goed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Favoriete anime van mijn roommate, haha. Verder weet ik er niets vanaf.


    ars moriendi

    Ho, wacht. Is dit een horror anime?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ken hem niet, waar gaat hij ongeveer over? :p


    Take me to wonderland

    xSlagroomx schreef:
    Geweldige anime :) Ik vond Kouichi Sakakibara echt Awesome.
    gifs:




    WHAT DID YOU JUST DO? D: Niet de paraplumoord, omg, nu ga ik weer nachtmerries krijgen ;O. Nee, seriously, ik vond deze dood echt het ergste van allemaal. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    dragonslayer schreef:
    Ho, wacht. Is dit een horror anime?


    Yes, it is. Maar het verhaal is zo goed, dat zelfs ik (iemand die niet tegen horror kan xd) hem wilde zien en ik vond hem fantastisch goed. Maar hij was wel eng, ja. En bloederig.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    dragonslayer schreef:
    Ho, wacht. Is dit een horror anime?

    Neeeeeuh.

    ja

    Oreteh schreef:
    Ken hem niet, waar gaat hij ongeveer over? :p


    - Zonder hulp van internet ;p - Het is niet echt een spoiler, maar ik zet hem toch in een vierkantding, omdat de verhaalijn nog niet vanaf de eerste epi bekend is, je kunt het dus als spoiler opvatten.
    Het gaat zo ongeveer over een jongen die in een nieuwe klas terecht komt van een nieuwe school, maar het schijnt dus dat die klas een bepaalde 'vloek' over zich heen heeft hangen. Er is ooit, in het verleden, op die school, in deze klas, een heel populair meisje doodgegaan. Omdat dat meisje zo populair was, besloot de klas door te gaan alsof het meisje nog leefde. Maar om deze reden hangt er dus een vloek in deze klas: altijd, zal één persoon in deze klas 'the extra one' zijn, iemand 'die niet leeft. En die 'extra one' zorgt voor doden in de klas en bij de familie van de leerlingen. Om dit te voorkomen zocht de klas telkens één leerling uit die 'niet zou bestaan', hij/zij zal dus letterlijk 'lucht' zijn voor de rest van de klas; dit hield de vloek van 'the extra one' tegen. Maar dit jaar, waarin de nieuwe jongen op school komt, zal alles een stuk anders zijn.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 20:39 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    - Zonder hulp van internet ;p - Het is niet echt een spoiler, maar ik zet hem toch in een vierkantding, omdat de verhaalijn nog niet vanaf de eerste epi bekend is, je kunt het dus als spoiler opvatten.
    Het gaat zo ongeveer over een jongen die in een nieuwe klas terecht komt van een nieuwe school, maar het schijnt dus dat die klas een bepaalde 'vloek' over zich heen heeft hangen. Er is ooit, in het verleden, op die school, in deze klas, een heel populair meisje doodgegaan. Omdat dat meisje zo populair was, besloot de klas door te gaan alsof het meisje nog leefde. Maar om deze reden hangt er dus een vloek in deze klas: altijd, zal één persoon in deze klas 'the extra one' zijn, iemand 'die niet leeft. En die 'extra one' zorgt voor doden in de klas en bij de familie van de leerlingen. Om dit te voorkomen zocht de klas telkens één leerling uit die 'niet zou bestaan', hij/zij zal dus letterlijk 'lucht' zijn voor de rest van de klas; dit hield de vloek van 'the extra one' tegen. Maar dit jaar, waarin de nieuwe jongen op school komt, zal alles een stuk anders zijn.

    Hmm, interessant. Moet ik op mijn lijst zetten van dingen die ik nog moet kijken. :p


    Take me to wonderland

    Send the dead back to the dead ;D


    Moest ik even zeggen ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oreteh schreef:
    (...)
    Hmm, interessant. Moet ik op mijn lijst zetten van dingen die ik nog moet kijken. :p


    Geloof me, hij is echt ziek goed, die anime.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)