• Hi :] Ik heb een soort probleem ofzo :x
    Ik ben dus alto en meer de gothic kant op. Mijn ouders zijn helemaal tegen goth's dus broeken of jassen met ringen en/of kettingen enzo mag ik nooit niet van hun. Nou, mijn beste vriend is gothic, en vandaag heb ik zomaar een jas en drie broeken van hem gekregen o_o Maar zoals je denk ik al raadde, wel met ringen :] Daar ben ik hem vet dankbaar voor enzo, maar waar the hell moet ik die dingen verstoppen? ö In mijn kast kijkt mam elke dag en ik heb geen goeie verstopplekken op mijn kamer :[ Wat moet ik nou doen? x3


    Alis volat propriis.

    Eerlijk zeggen dan maar, het is jouw keuze.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Eerlijk zeggen dan maar, het is jouw keuze.
    dat zou ik ook doen. hoe oud ben je ? een jaar of 14? je bent oud genoeg om zelf te beslissen hoe je erbij wil lopen, denk ik dan.


    We can only learn to love by loving.

    Gewoon dragen wat jij wilt, je hebt recht om te zijn wie je wil zijn. Je ouders hebben je het leven geschonken, maar ze zijn jou niet. Jij moet bepalen wat jij leuk vind. Maak ze het maar is duidelijk. Maak ook duidelijk dat gothics voornamelijk hoge resultaten halen en later hoge beroepen gaan beoefenen (dit is namelijk bewezen). Dit komt omdat je, je meer in literatuur verdiept. Je verdiept je ook meer in de liederen, wordt filosofisch, gaat over het leven nadenken. Dat zijn belangrijke eigenschappen voor hele slimme mensen. In plaats van dat je ouders alleen maar aan de 'vooroordelen' denken, leg ze maar is de feiten voor. Kijk dan nog maar of ze nog steeds zo denken.


    Life is hard and then we die

    Eerlijk tegen je ouders zeggen dat je je zo wilt kleden, het zijn je ouders, die zullen het vast wel accepteren als jij het graag wilt. Je moet zelf beslissen wat voor kleding je aantrekt.

    @ Decoy, Fragile & MARRYMEBO
    Je zou wel verwachten dat ze het zouden accepteren maar ik heb in totaal ongeveer 15 zwarte shirts waarvan 4 bandshirts en die heeft ons mam allemaal verstopt zodat ik ze niet meer aan kan doen T_T
    @ PUKKELx DING
    Jup ik weet het van dat leren, heb ik ze vorig jaar ook uitgelegd maar ze geloven me niet ¬¬


    Alis volat propriis.

    Volturi schreef:
    @ Decoy, Fragile & MARRYMEBO
    Je zou wel verwachten dat ze het zouden accepteren maar ik heb in totaal ongeveer 15 zwarte shirts waarvan 4 bandshirts en die heeft ons mam allemaal verstopt zodat ik ze niet meer aan kan doen T_T
    @ PUKKELx DING
    Jup ik weet het van dat leren, heb ik ze vorig jaar ook uitgelegd maar ze geloven me niet ¬¬


    Misschien moet je even goed met ze praten, en zeggen dat je zelf wil bepalen hoe je jezelf kleed, en je je ook niet met hun kleding bemoeid :')

    Decoy schreef:
    Eerlijk zeggen dan maar, het is jouw keuze.

    Helemaal mee eens.


    You are beautiful, you are love.

    Als ouders vind ik dat je dat zou moeten accepteren van je kind.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Als je ouders het echt niet goed vinden: verstop die kleren bij een vriendin.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.