• Dit topic is alleen bedoeld voor de mensen die meedoen met de Weerwolven van Wakkerdam-wedstrijd van Patholoog.

    -Hier zullen alleen discussies plaats vinden.
    -Voor iedere discussie maak ik een nieuwe, duidelijke post waar je kunt zien dat er een nieuwe discussie begonnen is, dan wil ik ook dat de discussies begint en niet dat jullie dan nog door gaan met het volgende. Dit maakt het alleen maar onduidelijker.
    -De rest in dit topic aub.

    Succes. De link van de poll zal online komen zodra het oog valt op een paar mensen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    We zijn nog maar met drie... We moeten de juiste vinden deze keer!!!

    En vooral die laatste zin baart mij zorgen:
    Niets is wat het lijkt, hoe onschuldig mensen soms ook lijken. Mensen veranderen.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    We zijn nog maar met drie... We moeten de juiste vinden deze keer!!!

    En vooral die laatste zin baart mij zorgen:
    Niets is wat het lijkt, hoe onschuldig mensen soms ook lijken. Mensen veranderen.

    Dat was ook het geene waar ik een beetje aan het denken was. Ik heb nu echt wel mijn verdenkingen, die plaatst ik binnenkort neer. En nu weet ik het bijna zeker.


    •*• Lululu •*•

    Oké dit wordt moeilijk.


    •*• Lululu •*•

    Ik zat er helemaal naast. Ik had heel.iemand anders in gedachten als heks :|


    It's never gonna happen, Guys.

    Aetha schreef:
    Ik zat er helemaal naast. Ik had heel.iemand anders in gedachten als heks :|

    Oh, haha, ik dacht dat ik in mijn laatste stukje echt overduidelijk was met 'mijn taak is gedaan' etc. Mag ik weten wie je in gedachten had als heks? Daar ben ik nu stiekem wel heel erg benieuwd naar :3


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Liberacorpus schreef:
    (...)
    Oh, haha, ik dacht dat ik in mijn laatste stukje echt overduidelijk was met 'mijn taak is gedaan' etc. Mag ik weten wie je in gedachten had als heks? Daar ben ik nu stiekem wel heel erg benieuwd naar :3


    Ik stuur je wel een pb'tje xD
    want als ik het hier zeg, dan is diegene meteen onschuldig ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik raak echt helemaal in de war van al die naamwijzigingen. Ik had eerst iemand in gedachten tot ik er de net achter kwam dat die gene allang uit het spel was

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 20:26 ]


    Can't control my second personality

    Come on guys! Succes :]
    Ja ik volg dit nog steeds, veeel te nieuwsgierig


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Aetha schreef:
    (...)

    Ik stuur je wel een pb'tje xD
    want als ik het hier zeg, dan is diegene meteen onschuldig ^^

    Oh, ja, haha, jij weet natuurlijk wie de laatste weerwolf is (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik ben echt benieuwd^^
    Succes voor de overgebleven burgers!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Even voor de duidelijkheid.
    Mallory -> Dempsey.;3


    •*• Lululu •*•

    Als dit topic gesloten wordt, gaat de discussie verder in het oorspronkelijke topic!
    Er komt dus geen extra topic voor deze ronde.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zijn jullie er al uit?
    ik ben namelijk heel erg nieuwsgierig naar wie jullie verdenken!


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb morgen examen, had deze week dus even geen tijd. Zal morgen alles nog is bezien als ik thuis ben :)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik zal straks, mijn laatste verdenkingen plaatsen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    •*• Lululu •*•