• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de demonen te verjagen


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Ollivander
    Timothy Rhine -Ollivander

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood -Neolaia

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Harper Brianna Lovely - Ollivander
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti -WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -WillNotLearn

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez -Ollivander
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotlearn
    Ray McBenneth - Neolaia
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Ollivander
    Cathy Ameliah Evans - Druella
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Neolaia

    Rosali Chévonez - Neolaia
    Allison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Ollivander
    Aiden Noel Kahln - Neolaia
    Adam Nicohlas Kahln - Neolaia

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Ollivander
    Iris Charlotte Michaëls - Ollivander


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| Demon - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Ollivander

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:11 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    "Perfect." zeg ik zacht. Ik recht mijn schouders en draai me naar hem om, zodat ik hem recht aan kan kijken. Ik kijk hem glimlachend aan en haal mijn schouders op.
    "Het komt wel goed." zeg ik vol vertrouwen. Ik druk een kusje op zijn middel en draai me dan weer om, om de kleren aan te trekken.

    Axton
    Ik grijns kort. "We hebben nog wel even tijd voor we vanavond naar de ijfeltoren moeten, dus..."
    Ik kijk haar grijnzend aan en trek haar zachtjes op me. Ik zoen haar zachtjes en houdt haar dicht tegen me aan. "We kunnen eens checken hoe goed het bed hier is."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nate
    Ik neem ook een hap en ga dan gemakkelijk op mijn rug liggen. 'Hoe ben je weggeraakt eigenlijk?' vraag ik haar iets nieuwsgierig.
    Ik klop naast me als teken dat ze ook kan gaan liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate gaat op zijn rug liggen en vraagt me dan, nieuwsgierig, hoe ik weggekomen ben. Ik kom dan naast hem liggen, dicht bij hem. 'Eigenlijk is Jake degene die is weggegaan. Hij ging dingen regelen voor de baby en' ik stop mijn zin. Bruiloft. 'is de hele dag weg daarvoor,' vervolg ik mijn zin. 'En ook niet thuis vannacht dus zei hij dat ik gewoon beter bij iemand anders kan overnachten, omdat hij waarschijnlijk anders bang is dat ik mezelf iets aandoe wanneer het mis gaat.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik wacht geduldig totdat ze zich geeft aangekleed en heb nu opeens een grondige hekel aan de dokters.
    Kunnen ze niet gewoon zeggen wat er is?!

    Alexi
    Ik grinnik als ik zijn woorden hoor 'kon je me dat niet voorstellen voor ik deze kleren aantrok?' zeg ik nepboos en dan kijk ik hem ondeugend aan. 'Nu mag jij ze uitrekken hoor...' Ik zwijg even en grijns dan lichtjes. 'Tenzij je wil dat ik strip?' Bij strippen hoort plagen en ik hoop voor hem dat hij dat nog weet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ik sla mijn arm om haar schouders om haar dichter te trekken en glimlach. 'Komt voor mij mooi uit en ik denk niet dat hij dat zou gezegd hebben als hij wist dat je hiernaartoe zou komen.' Ik druk een kusje op haar wang en draai me iets zodat ik haar makkelijk kan aankijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ik moet gaan, duits maken, ciaoo]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bye Jaimes!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Nate trekt me dichter tegen zich aan en ik glimlach eventjes een beetje om zijn woorden. ´Ik had je toch gesmst gisteren, dat ik langs wilde komen. En ook dat het goed gaat met de zwangerschap? Gisteren zijn Jake en ik langs.. wacht, is ze jouw moeder of? Ik weet niet precies hoe alles zit... In ieder geval, we waren langs haar geweest om een echo te laten maken. En alles gaat goed met het kindje.' Nate heeft zich naar me toegedraaid en ik druk een kusje op zijn neus. 'Ik hou van je Nate, welliswaar op een andere manier dan met Jake, maar ik hou van je.' En ik druk een kus op zijn lippen. Moet ik hem vertellen dat ik ga trouwen?

    [moet ze dat doen?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [nee nu niet anders is de dag verpest xd]

    Nate
    Ik kijk haar iets verward aan. 'Je houd van me maar bent niet verliefd op me?' Ik snap niet waarom ze hier dan is...
    Uit medelijden?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Whahah, okay ;p]

    Leslie Day
    'Nee nee nee,' zeg ik zachtjes en glimlach naar hem. 'Zou bedoel ik het niet.' Ik druk een kus op zijn lippen. 'Ik bedoel gewoon dat ik voor jou hele andere dingen voel dan voor Jake. Met jou is alles prettig, jij bent lief, leuk, knap,' ik druk nog een kusje, 'sexy.' En ik lach zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Dat is nog steeds niet logisch, want dan zeg je dat met Jake niets prettig is. Maar ok.' Ik laat het onderwerp vallen.
    Ik kus teder haar lippen. Een langere kus nu. 'En degene die beeldschoon en sexy is ben jij.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Niets is logisch, maar laten we het erop houden dat ik graag bij je ben,' zeg ik tegen hem. Hij kust me dan wat langer en zegt dan dat ik beeldschoon en sexy ben. Ik bloos lichtjes en ga nog dichter bij hem liggen zodat onze neuzen bijna elkaar raken. 'Niet, jij bent degene die sexy is en lief en leuk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Nee jij.' protesteer ik zachtjes en mijn handen liggen terug om haar heupen. Ik druk mijn lippen terug zachtjes op de hare.
    Mijn ene hand gaat even door haar haren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Nietus, jij,' zeg ik met een klein lachje. Ik voel zijn handen op mijn heupen en zijn lippen op die van mij. Ik lik zachtjes langs zijn lip en bijt er dan speels op. Mijn handen strelen over zijn borstkas en het voelt en klinkt allemaal geweldig. Met Nate en de watervallen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik open mijn mond een stukje en al snel zijn we verwikkelend in een passionele tongkus. Mijn handen strelen over haar heupen en ik geniet van haar aanwezigheid en het feit dat we de hele dag hebben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'